חיפוש
חיפוש

איך להרחיק יתושים בצורה מקצועית  – המדריך המלא

יתושים מהווים מטרד כמעט עבור כל אחד מאיתנו – תינוקות, ילדים, מתגברים ומבוגרים. זמזום בלתי פוסק של יתוש באמצע פגישת עבודה, באמצע שנת צהרים, אפילו בתוך שנת הלילה, יכול להוות מטרד מסתכל במיוחד. כשמתווסף לכל אלו גם גרד בלתי פוסק הנגרם מהמזיקים הללו, או כשמתאגדות להן חבורות של יתושים, הסיטואציה עלולה להיות מסתכלת אף יותר. לכן, ברגע שבעיה מסוג כזה מתחילה, אנו ממליצים לכם לטפל בה בהקדם האפשרי. בכתבה הבאה נציג עבורכם מספר דרכים להרחקת יתושים בצורה מקצועית, ונציין עבורכם את כל הדברים החשובים הקשורים לכך, שכדאי לכם לשים לב אליהם.

 

התקנת רשת נגד יתושים – הצעד הבטוח ביותר

על מנת להרחיק את היתושים בקלות ובמהירות, אנו ממליצים לכם להתקין רשת נגד יתושים. תוכלו למצוא באתר אין יתוש – התקנת רשתות נגד יתושים, את כל מה שחשוב לדעת בנוגע לכך. אם תחליטו להתקין את הרשת בצורה עצמאית, הצטיידו במסגרת, בסרט גומי לחלון, בגלגלת, בסכין יפני, במברג שטוח וגם ברשת נגד יתושים. השלב הראשון הוא להניח את המסגרת על משטח יציב. לאחר מכן תצטרכו להניח גם את הרשת כך שתכסה כמעט את כל המשטח והשאירו מספר סנטימטרים בכל צד. בצעד הבא תתקשו למתוח בעדינות את הרשת בעזרת כף היד שלכם או באמצעות תופסן. כעת הכניסו את הגומי בעזרת הגלגלת אל תוך המסילות, והפעילו באותו הזמן לחץ על הגלגלת. הקפידו לוודא כי אתם מותחים את סרט הגומי מעט, כך שייכנס בקלות לתוך המסילות. כמו כן, שימו לב שאתם שומרים על המתיחה, כדי לוודא שהגומי נכנס בצורה מיטבית. חשוב להקפיד שהגלגלת לא תברח מהמסילות משום שהיא עלולה לקרוע את הרשת. לאחר מכן הכניסו את הגומי לפינות, באמצעות המברג השטוח. הכניסו את הגומי אל תוך המסגרת, וגם כאן הקפידו לשמור על מתיחה של הגומי ושל מסגרת הרשת, וודאו כי הגומי נכנס עד הסוף. הצעד האחרון להתקנת הרשת הוא לחתוך את שאריות הגומי בעזרת הסכין היפני, בזווית של 45 מעלות. היזהרו לא לחתוך תוך כדי את פנים הרשת.

 

פתרונות טבעיים להרחקת יתושים

רבים מהנתקלים בשאלה איך להרחיק יתושים פונים לדרכים הטבעיות. תוכלו להרחיק את היתושים ועל הדרך להרוויח גם עיצוב נאה לבית, בכך שתגדלו צמחי מרפא כמו לבנדר ומליסה באדניות ברחבי ביתכם. צמחים אלו מפיצים ריחות מסוימים שהיתושים כלל לא מחבבים ונוטים לברוח מהם. שיטה נוספת היא לחתוך לימון לשני חצאים ולהחדיר לתוכו חתיכות של ציפורן – כמה פשוט, ככה יעיל. היתושים מתרחקים גם מריח של לימון, ועל כן זהו יכול להיות פתרון יעיל וקל עבורכם.

 

לא להפסיק ללמוד

מלבד הפתרונות שהצגנו לעיל, ישנן דרכים שונות ומגוונות להרחקת היתושים. דעו כי היתושים מפתחים עמידות מעת לעת לדרכים השונות להרחקתם, ועל כן יש להיות עם יד על הדופק ולוודא שהיתושים אינם חוזרים לביקור. במידה וכן – בדקו על דרכים חדשות להרחקתם ונסו אותם. לסיכום, התקנת הרשת ליתושים הינה משימה אפשרית לחלוטין, שתוכלו לבצע אותה בצורה איכותית שתסב לכם שקט מהמזיקים לאורך זמן.

עלה

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה