חיפוש
חיפוש

איך להשוות הצעות מחיר לבניית קיר גבס?

במקרה שאתם רוצים לחלק את הבית שלכם בצורה מחודשת, או אפילו לפצל חדר לשני חדרים, לבנות קיר גבס יכול להיות הדרך הטובה ביותר לעשות זאת. אבל לפני שתעשו החלטה פזיזה, חשוב להבין מה בדיוק כל הדבר הזה אומר, במה ההחלטה הזאת כרוכה ומה ההצעות השונות שתוכלו לקבל, והחשוב ביותר, חשוב שתדעו לעשות את ההשוואה בין ההצעות השונות, כך שתוכלו לבחור באנשי המקצוע שיעשו את העבודה האיכותית ביותר עם המחיר המשתלם ביותר.

 

בניית קירות גבס

מצב בו בונים קיר גבס מתבצע בשני מצבים, או כאשר בונים בית חדש או כאשר עושים שיפוץ וחלוקה מחודשת של חלל מסוים בבית או בעבודה, במשרד וכדומה. משתמשים בבניית קירות גבס אך ורק עבור בנייה פנימית, ניתן לבנות אותם בכל מקום בבית, על סוגי רצפות כמו קרמיקה, פרקט, אבן ועוד.

 

מה זה גבס?

בטח אתם מכירים מהילדות את הערבוב בין אבקת גבס למים, שפיכה לתבניות והמתנה לייבוש. אך קירות גבס זה אחרת, למרות שיש מן הדומה בכל זאת יש כאן פרוצדורה קצת אחרת. גבס אשר משתמשים בו לבניית קירות מגיע בצורה של פלטה העשויה מגבס שכבר יצקו, עטוף בנייר ייעודי. ישנם כמה סוגי גבס לבניית קירות גבס, הגבס הלבן והסטנדרטי, הגבס הירוק או כחול שנועד למקומות רטובים ולחים והגבס הוורוד העמיד בפני אש.

 

יתרונות של בניית קירות גבס

יש כמה דברים עיקריים שהופכים את בניית קירות הגבס לדבר מומלץ וטוב עבורכם, קודם כל מדובר בבנייה הרבה יותר מהירה, נוחה וקלה מאוד. בנוסף לבנייה המהירה והקלה גם הפירוק בעת הצורך הוא מהיר ונוח. יתרון נוסף זו העלות, בניית קירות גבס זה עניין די זול ומשתלם, אך לא מוריד מהעיצוב והנראות האיכותית של קירות הקנבס. החלק הטוב ביותר, זה שאתם לא צריכים ללכת לשום מקום והבנייה משאירה הרבה פחות לכלוך מקיר בטון.

 

מחירי בניית קירות גבס

קביעת המחיר של בניית קיר גבס מתבצעת על ידי אחת משתי דרכים, אם מדובר בעבודה יחסית קטנה העבודה תתומחר במחיר גלובלי סביב האלפיים לשלושת אלפים חמש מאוד שקלים, בתלות בגודל, עיצוב וסוג הגבס. אם מדובר בבנייה של קירות גבס מעל שלושים מ״ר, התמחור הולך על פי בין מאתיים לשלוש מאות שקלים עבור כל מ״ר של קיר גבס.

 

השוואת הצעות מחיר

תוכלו לפנות ישירות אל הקבלנים ואנשי המקצוע השונים ולקבל הצעת מחיר, אם באמת מדובר בבנייה מרובה, שווה לכם לעשות את הבדיקה הזאת. לאחר שתתנו להם את הבקשה המדויקת של מה שאתם רוצים, תוכלו באמת לקבל הצעות מחיר מדויקות, וככה לעשות את ההשוואה ולבחור את ההצעה המשתלמת ביותר. אך אל תחליטו עם מי לעבוד רק על בסיס המחיר, שימו לב שיש חשיבות רבה למקצועניות והאיכות עבודה של אותם אנשים.

אולי יעניין אותך גם

מהם ליקויי בניה בנכס
שיפוצים ובניה
מהם ליקויי בניה בנכס?

לא פעם ניתן לשמוע על מצב שבו אדם שרכש דירה חדשה מקבלן נתקל בליקויי בניה. מדובר על מצב מתסכל במיוחד, מאחר ועבור רוב האנשים רכישה

קרא עוד »
בְּנִיָה
שיפוצים ובניה
ממה מורכב טיט ולמה הוא משמש

נכנסים לחנות חומרי בניין ומרגישים אבודים? נמאס לכם להרגיש נבוכים כל פעם שאתם מבקשים את "הדבר ההוא", שעושה את הפעולה ההיא ונראה קצת כמו אבקה

קרא עוד »
פולוסה