חיפוש
חיפוש

איך להשיג מושבים טובים למשחק כדורגל?

בימינו, הכדורגל הפך להרבה יותר ממשחק.

אוהדי כדורגל רבים בכל רחבי העולם מוכנים לטוס לארצות רחוקות, ואף לחצות יבשות, על מנת להגיע למשחק של הקבוצה שהם אוהבים.

משחקים אלה, כאמור, הפ הרבה יותר מרק משחקים.

מדובר ב- 90 דקות של ריגושים, מתח, וציפייה אדירה, שיכולות להסתיים באושר עילאי, או בתחושת אכזבה נוראית.

זה הסיכון שלוקחים אוהדי הכדורגל בכל פעם שהם נוסעים למשחק, והסיכון הזה מתאר בצורה הטובה ביותר את האהבה העזה שלהם למשחק.

כשנוסעים למשחק כדורגל, למושבים שבהם תשבו יש השפעה אדירה על חווית הצפייה כולה.

לכל אוהדי הכדורגל, המאמר הזה נכתב בשבילכם.

במאמר זה נחשוף את כל השיטות והטיפים, שיעזרו לכם להשיג את הכרטיסים הטובים ביותר למשחק של הקבוצה שלכם.

 

הכירו את האצטדיון

אם אתם נוסעים למשחק כדורגל, או אפילו טסים למשחק מחוץ לגבולות המדינה, חשוב מאוד שתכירו את האצטדיון שבו ייערך המשחק. באצטדיונים מסוימים, ישנם מקומות מאכזבים במיוחד. מושבים אלה יכולים להיות ממוקמים מתחת לגגון שיכול לפגום בחווית הצפייה, או אפילו מאחרוי עמודי תאורה, שיפריעו לכם לראות את המשחק. בכל אצטדיון יש מושבים מאכזבים כאלה, ומומלץ להימנע מהם. לכן, בפעם הבאה שאתם מזמינים כרטיסים למשחקי כדורגל, כדאי שתכירו את האצטדיון שבו תשבו.

 

בצעו רכישה מוקדמת

משחק הכדורגל הוא ענף הספורט הפופולרי ביותר בעולם, ויש לו מיליונים רבים של אוהדים בכל רחבי העולם. אוהדים אלה נוהגים למלא את האצטדיונים השונים עד אפס מקום. במילים אחרות, אתם מתחרים עם כל אותם אוהדים על המושבים הכי טובים באצטדיון. על מנת להשיג את המקומות הנחשקים ביותר באצטדיון, אלה שכל אוהד רוצה לשבת בהם, תצטרכו לבצע רכישה מוקדמת של כרטיסים. על ידי ביצוע רכישה מוקדמת, תוכלו להיות בטוחים שאף אחד לא הספיק לרכוש את הכרטיסים שאתם רוצים לפניכם, והמקומות הנחשקים באצטדיון עדיין פנויים.

 

היזהרו ממושבים קרובים מדי

לא צריך להיות גאון בשביל להבין שבשביל חווית צפייה מיטבית, מומלץ להימנע מישיבה במושבים הרחוקים מכר הדשא. בשם ההימנעות מהמושבים הרחוקים, אנשים רבים מעוניינים לרכוש כרטיסים למושבים קרובים כמה שיותר לכר הדשא, אך לפעמים אלה מאכזבים משום שהם קרובים מדי. לדוגמה, בסנטיאגו ברנבאו, אצטדיון הבית של קבוצת ריאל מדריד מהליגה הספרדית, שורות 1-4 אינן מומלצות כלל לישיבה, משום שהן לא מאפשרות חווית צפייה מיטבית. דבר זהה קורה גם בקאמפ נואו, אצטדיון הבית של קבוצת ברצלונה, יריבתה הגדולה של ריאל מדריד.

 

סיכום

כאמור, למושבים שבהם תשבו באצטדיון יש השפעה רבה על חווית הצפייה שלכם. מושבים רחוקים מדי ידרשו מכם להתאמץ על מנת לזהות את השחקנים, והמושבים הקרובים מדי לא יאפשרו חווית צפייה מיטבית, בדומה לשייבה בשורה הראשונה בקולנוע. על מנת להשיג מושבים טובים למשחק כדורגל, כדאי שתכירו את האצטדיון, ואת המושבים שיש לו להציע. בנוסף, כדאי מאוד תבצעו רכישה מוקדמת, כשמרבית המושבים עדיים לא תפוסים.

 

משחק כדורגל

אולי יעניין אותך גם

פולוסה