חיפוש
חיפוש

איך להתאושש מניתוח הגדלת חזה?

ניתוח הגדלת חזה הוא הניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר בישראל, זאת משום שהוא מאפשר לנשים רבות לקבל את החזה עליו חלמו במשך שנים ארוכות בניתוח פשוט יחסית. כיצד להתאושש מהניתוח? ד"ר שלמה ברודובסקי, מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מסביר.

ניתוח הגדלת חזה – הפופולרי ביותר בישראל

בעשור האחרון אין כל עוררין כי הניתוח הפלסטי הפופולרי ביותר עבור נשים רבות הוא ניתוח הגדלת חזה. למעשה, נשים רבות אינן מרוצות מהמראה של החזה שלהן עוד מילדות, כמו גם כתוצאה מהנקה או ירידה במשקל. על כן, נשים רבות מעוניינות לעבור את הניתוח ולצאת תוך זמן קצר מאוד עם חזה מורם ויפה אשר יכול לשפר את איכות חייהן באופן ניכר כמו גם להעלות את הביטחון העצמי שאבד.

אישה

ביצוע ניתוח הגדלת חזה – רק אצל מומחה בתחום

ד"ר שלמה ברודובסקי, אחד המומחים הגדולים ביותר בישראל לתחום הכירורגיה הפלסטית והאסתטית מסביר כי ניתוח הגדלת חזה מתאים לנשים בכל גיל ובכל מצב בחיים, כאשר כל החלטה על קיום של ניתוח הגדלת חזה מחייב להיבחן ע"י מנתח אשר בקיא בתחום ולו יש ניסיון רב. לאור העובדה כי מדובר בניתוח כל כך נפוץ, ישנן נשים רבות אשר מעוניינות לעבור אותו אך פונות לרופאים אשר אין להם הכשרה בנושא ועל כן עלול להיגרם להם נזק. לכן, אם את מעוניינת לבצע ניתוח הגדלת חזה פני אך ורק למומחה וזאת על מנת לוודא כי את תהיי מטופלת בידיים הטובות ביותר, גם לאחר הניתוח – בהתאוששות.

התאוששות מניתוח הגדלת חזה

לרוב, ניתוח הגדלת חזה היא פרוצדורה קלה יחסית אולם יש מקרים ספציפיים בהם עלולים להתרחש סיבוכים. על כל פנים, ניתוח הגדלת חזה מבוצע ע"פ רוב באופן שבו מתבצע חתך בקפל התחתון של השד, ולאחר מכן המנתח ממקם את השתלים ע"פ הגודל שנקבע מראש אל מול המטופלת, כאשר בסיום נתפר החתך והניתוח מסתיים. לעיתים, עלולים להתעורר כאבים באזור אך באמצעות שימוש במשככי כאבים ניתן להקל באופן משמעותי על הכאבים אשר מתעוררים. בנוסף, בסיום הניתוח כפי שמסביר ד"ר ברודובסקי מולבש על גבי המטופלת חזייה אדוקה אשר נועדה לתמוך בחזה לאחר הניתוח, ולכן חשוב מאוד לנקות את האזור בעדינות. בנוסף, ממליץ ד"ר ברודובסקי לקחת בין שבוע לשבועיים חופש מהעבודה לצורך החלמה, כאשר עד חודש וחצי ניתן לחזור לשגרה מלאה כולל ביצוע של פעילות ספורטיבית. בנוסף, נשים רבות חוששות שמא אסור להן לשכב על הבטן לאור הניתוח אך ד"ר ברודובסקי מסביר כי אין חשש וברמה העקרונית לא אמור להיגרם נזק לחזה, אולם ממומלץ לחכות כמה ימים ובהתאם לכאבים עד לסופם של הכאבים. במקרים בהם ישנם כאבים עזים מהאזור או מהחתך בהתאוששות, חשוב לפנות באופן מידי לרופא המנתח.

אולי יעניין אותך גם

פלי
לייף סטייל
סרטי פעולה מומלצים שאסור לפספס

קטגוריית סרטי הפעולה היא בין הקטגוריות המרתקות ביותר, ובין שורותיה נוכל למצוא סרטים שיגרמו לזמן לחלוף בצורה מפתיעה! עם השנים, נחקקו בסלע מספר סרטי פעולה

קרא עוד »
פולוסה