חיפוש
חיפוש

איך להתאים נעל לתלבושת – המדריך המלא

אין ספק שכולנו נסכים על כך שנעליים צריכות להיות מותאמות לבגד בין אם עושים בהן שימוש יום יומי ובין אם הן משמשות אותנו ליציאה בערב.

קבלו את המדריך המלא.

 

נעליים המתאימות לכל בגד

האם יש באמת נעליים כאלו המתאימות לכל בגד? מסתבר שאם תבחרו בנעליים נמוכות וחלקות, ללא עקבים ובצבע אחיד (בדרך כלל שחור) תוכלו להתאים אותן כמעט לכל בגד כמו: מכנסי סקיני, ג'ינס קצר או ארוך, פנסים ולשמלות וחצאיות באורכים שונים. ניתן למתוח גרביים ארוכים שיצאו מהן עד אורך הברך כשמדובר על חצאיות מיני ולכן הן גם פרקטיות ברוב המקרים.

 

לאלו בגדים מתאימים מגפיים בגובה הקרסוליים?

לבנות שבמלתחה שלהן חצאיות צרות בגזרה גבוהה או חצאיות צרות שאורכן מגיע אחרי הברך, שמלות מיני, טוניקות, טייצים ומכנסיים בכל הגזרות יתאימו בול מגפיים קצרים בגובה הקרסוליים. אלו מגפיים סקסיים שמבליטים את הגזרה של הגוף ומתאימים לבגדים רבים בין אם הם עם עקבים ובין אם הם שטוחים. נסו את מגפי שרלוט בחנות המקוונת של נעלי אדיס ותיווכחו בעצמכן. לעומתם, הסוג של מגפיים רחבים או מגפי בוקרים בגובה הקרסוליים יתאימו לנשים עם רגליים דקות כאשר ילבשו חצאיות, שמלות או מכנסי סקיני.

 

התאמת מגפיים ארוכים עד הברך

נשים רבות אוהבות להלך בחורף עם מגפיים ארוכים עד הברך ואפילו יותר מכך. האורך מאוד מחמיא לגזרת הגוף בעיקר שנועלים אותם על ג'ינס צמוד, סקיני או חצאיות ושמלות בגזרת מיני. כשמדובר בהתאמה של המגפיים הארוכים לשמלות ולחצאיות מומלץ להשאיר רווח ביניהן לבין המגפיים. וגם, על מנת שהרגליים ייראו ארוכות יותר מומלץ לבחור במגפיים התואמים את צבע השמלה או החצאית. אם באופן טבעי אתן בעלות רגליים ארוכות יתאימו לכן מגפיים שהם ארוכים מעט מעל הברכיים ותוכלו לנעול אותם עם טייצים או ג'ינסים צמודים אך לא עם שמלות וחצאיות מיני. זכרו, כאשר משקיעים במגפיים טובים חשוב להבליט אותם כדי שכל הפוקוס יהיה עליהם.

 

איך להתאים סניקרס לביגוד?

באתר המקוון של אדיס ניתן למצוא דגמים שונים של נעלי סניקרס, אך חשוב לדעת כיצד לבחור אותן לבגדים. בין אם בוחרים נעלי סניקרס הנובר מעור ובין אם נעלי סניקרס מקנבס, הן יתאימו לכל סוגי הג'ינסים הארוכים והקצרים, חצאיות ושמלות ויהיו מושלמות לפעילות יום יומית. מומלץ לבחור בצבעים: שחור, לבן או אדום כך שיתאימו גם מבחינה זו לביגוד.

 

התאמת נעלי עקב לפי האורך

כאשר בוחרים בנעלי עקב נמוכות הן יתאימו לכל בגד אותו תלבשו, אך כשמדובר על עקבים גבוהים בנעליים פתוחות, הם יעניקו לרגליים שלכן מראה חטוב וסקסי בעיקר עם שמלות וחצאיות בכל אורך. נעלי עקב סגורות יתאימו יותר למכנסיים בגזרות שונות. לסיכום, יש לתת דגש לצבע הנעליים, לגזרה, לצורה ולאיכות כאשר מתאימים אותן לבגדים.

 

מגף

אולי יעניין אותך גם

פולוסה