חיפוש
חיפוש

איך להתארגן לחורף בצורה המושלמת

ישראל אמנם נחשבת למדינה בעלת אקלים ים תיכוני חמים למדי, אך עונות השנה לא פוסחות על ארצנו הקטנה ואנחנו חווים בשנה גם מספר חודשים גשומים וקרירים, המצריכים אותנו להתארגן ולהתכונן כראוי.

אז אם עד כה החורף תפס אתכם לא מוכנים, הגעתם למקום הנכון בו תלמדו כיצד להתארגן לחורף בצורה המושלמת

 

חורף ישראלי – יש דבר כזה

ישראל ידועה אמנם באקלים הים תיכוני ובעונת הקיץ החמה הנובעת ממנו, כשלמעשה חלק ניכר מישראל מוגדר כאקלים מדברי. על אף חודשי החורף המועטים יחסית, המתפרשים בשיאם על פני שלושה חודשים עיקריים: דצמבר – ינואר – פברואר, הרי שבסופו של דבר עלינו להתמודד בתקופה זו עם מזג אוויר חורפי למדי.

אמנם עונת החורף שלנו אינה סוערת וקיצונית כל כך כמו מדינות אחרות באירופה, אך חודשי החורף בשנים 2019 – 2020 היו קיצוניים במיוחד לעומת עונות החורף הקודמות אליהן הורגלנו. כך, שנים אחרונות אלו התאפיינו במערכות גשם משמעותיות ומזג אוויר סוער, שבשיאו אף גרם לנזקים פיזיים וכלכליים חמורים.

 

הכן עצמך לחורף

היות ונראה כי מצב מזג האוויר וקיצוניותו רק הולכים ומחמירים, רצוי ואף מומלץ שנכין את עצמנו היטב לעונת החורף המתקרבת. לא קשה לנחש שהתמודדות מוצלחת עם מזג אוויר קריר וסוער מתחילה בהיצמדות למקורות שישמרו על טמפרטורת הגוף שלנו במצב חמים ונעים ולכן, כדאי לבדוק ולדאוג לתקינותם של גופי החימום השונים בבית.

אך כשאנחנו מבלים בעבודה לא פחות זמן מאשר בבית, רצוי שיהיו לנו גם מערכות בגדים איכותיות וחמות, שיספקו לנו בידוד איכותי ושמירה מיטבית על חום הגוף שלנו. וכשאנחנו מדברים על ביגוד חורף איכותי, אנחנו מדברים על גוזף קאופמן – מעיל סופטשל.

 

מהו מעיל סופטשל?

מעיל הוא הפתרון האידיאלי עוד מימים עברו להגנה מפני קור ומזג אוויר קיצוני, אך בישראל, מזג האוויר שנדמה לנו כחורפי בתחילת היום, יכול להפוך בקלות תוך שעות ספורות למזג אוויר חמים ונעים והמעיל שלקחתם איתכם הופך מפריט חיוני ומועיל, לפריט מסורבל ומיותר.

הפתרון לבעיה מעיקה זו הוא מעיל סופטשל, המהווה מעין ג'קט קל וקומפקטי הניתן לקיפול והכנסה פשוטה לתיק שלכם, תוך שמירה על אפקטיביות וכלל התכונות הנדרשות מהמעיל החורפי האידיאלי.

 

החורף לא נשארים מופתעים

אם בשנים האחרונות החורף הישראלי תפס אותנו לא כל כך מוכנים, הרי שעכשיו אנחנו יודעים כיצד עלינו להתארגן בצורה המושלמת ביותר.

מלבד הבד הסינטטי והגמיש שהזכרנו, למעילי הסופטשל יתרונות רבים, שהבולטים שביניהם הם הבדים הקלים והנמתחים שלהם, המספקים הגנה מיטבית מפני גשמים ורוחות כמו גם המגוון הרחב של הצבעים והדגמים האופנתיים, ההופכים אותו למעיל פופולארי ומבוקש.

השנה לא נותנים לחורף לתפוס אותנו לא מוכנים ומתארגנים על מעיל סופטשל איכותי ואופנתי, שיספק לכם את ההגנה המושלמת ממזג האוויר החורפי, בדרך לעבודה, בטיולים ואף בנסיעות לחו"ל.

 

 

איש לבוש חורפי

אולי יעניין אותך גם

פולוסה