חיפוש
חיפוש

איך להתארגן לשבעה- המדריך המלא

לאבד אדם קרוב יכול להיות אירוע טראומתי לבני המשפחה המתאבלת.

הסיבות יכולות להיות טבעיות, כמו למשל הגעה לגיל מבוגר, או בסיבות שאינן טבעיות כמו מחלה, תאונה וכו.

בכל מקרה זה אינו אירוע קל ובני המשפחה שגם ככה מתאבלת, צריכה לדאוג לשבעה שתתנהל כמתוכנן.

בתקופה זו, כשוירוס הקורונה נמצא באויר, זו יכולה להיות משימה עוד יותר מורכבת.

איך להתארגן כך שהשבעה תעבור בשלום? הכנו לכם את המדריך המלא.

 

ארגון השבעה

כפי שנהוג במסורת היהודית, ברגע שהמשפחה מתאבלת, מגיעים אנשים רבים על מנת לנחם אותם. בדרך כלל אלה יהיו מכריו של המת, אבל גם מכריהם של בני המשפחה באים על מנת לנחם. דבר כזה מצריך פיתרון, במיוחד בתקופת הקורונה בה צריך לשמור על מרחק בין אנשים. וכמו שניתן להבין, זה לא בראש סדר העדיפויות של המשפחה המתאבלת. לכן, סוכות אבלים יכולות להיות פיתרון נכון למקרה זה. חברת ההשכרה תרכיב ותפרק את האוהל ובנוסף תמליץ על מיקום שיכול להתאים להקמת הסוכה. החברה יכולה גם לספק את כל הציוד שצריך לשבעה – מיחם, כיסאות, ספרי תפילה וקייטרינג.

 

אחריות של חברת ההשכרה

לחברה שמשכירה את האוהל לאבל, יש רגישות רבה למצב, שכן הם מודעים למצב של המשפחה האבלה וכן יעזרו לה בכל מה שניתן כדי שתקופת הניחום תעבור בצורה חלקה. לכן, הם יהיו גמישים במחיר ככל שניתן ויציעו למשפחה מחיר הוגן שיתאים גם למצבה הכלכלי. המתקינים יגיעו בזריזות ויקימו את הסוכה מהר ככל הניתן, ויתקינו את הסוכה בצורה הבטיחותית ביותר כך שיהיה ניתן לעבור את כל תקופת האבל בצורה בטוחה. בנוסף, הם יציעו את כל הציוד הנדרש כדי שכל האנשים יוכלו לקיים את התפילות והמצוות שמתקיימים במהלך השבעה.

 

התאמה של סוכת האבל בכל מצב

ארץ ישראל ידועה במזג האויר הקיצוני הפוקד אותה – בקיץ חם מאוד ובחורף לח וגשום, וגם הרוחות יכולות להיות מאוד חזקות. לכן, זה הכרחי שתהיה סוכה שתוכל לעמוד במזג אויר זה. בחורף סוכת האבלים תגן על האנשים מפני הגשם ובקיץ היא תגן עליהם מפני השמש הקופחת. בעזרת ציוד נכון, יהיה אפשר לחמם את הסוכה עם פטריות חימום שיותקנו באוהל, ובקיץ ישנה אפשרות להתקין איוורור חיצוני שיובילו אויר קר אל תוך הסוכה. בנוסף, הסוכות מגיעות במגוון גדלים – בין אם זה לאירוח רק של עשרה אנשים או מאה, וכך יהיה אפשר לארח כמות מכובדת של אנשים מבלי לדאוג לצפיפות.

כפי שניתן לראות, ניחום אבלים יכול להיות כאב ראש לא קטן למשפחה המתאבלת. סוכת האבלים מציעה פתרונות איכותיים כדי שתקופת האבל תעבור בשלום. המשפחה תעשה מינימום מאמץ בעוד שחברת ההשכרה תדאג לכל הפרטים הקטנים, ובכך תעזור לעבור את תקופת האבל בביטחון.

 

חלל לאירוע

אולי יעניין אותך גם

פולוסה