חיפוש
חיפוש

לישון בראש שקט – איך להתקין אזעקה בבית

אצל כולנו מנקר החשש שיום אחד וניכנס אל הסטטיסטיקה של האנשים שפרצו להם לבית.

המחשבה על כך היא מפחידה, מבעיתה ובעיקר מטרידה, כאשר אצל חלק מהאנשים יש גם השפעות נוספות כמו חרדות, שינה טרופה וחששות אמיתיים בכל פעם שהם יוצאים מהבית או

הולכים לישון.

כדי לנסות להימנע ממצבים רגשיים כאלו ותחושות קשות כל כך, הכנו לכם את המאמר שיוכל להרגיע אתכם ולהדריך אתכם צעד אחר צעד.

אז בואו נתחיל: לישון בראש שקט – איך להתקין אזעקה בבית?

 

מה תעזור לי אזעקה?

כדי להתקין אזעקה בבית, אתם צריכים קודם כל להבין את החשיבות שבהתקנה שלה ואיך בדיוק היא עומדת לסייע לכם. התקנה של מערכות אזעקה בבית מיועדת לכמה צרכים: הרתעה של הפורץ, התרעה קולנית במידה ומתרחשת תנועה חשודה בתוך או בקרבת הבית שלכם וכמובן נותנת לכם את היכולת להזמין משטרה בצורה מיידית ולהתמודד עם הפריצה העתידית או עם הפריצה שמתרחשת אצלכם בבית ממש ברגעים אלו.

 

לישון בראש שקט – איך להתקין אזעקה בבית

אז בשלב הראשון חשוב לרכוש מערכת אזעקה איכותית ואמינה, ולהבין איפה בדיוק אתם מעוניינים למקם אותה. מיקום נכון ואסטרטגי של האזעקה תוכל להיות יעילה מאוד ברגע האמת. כך, לדוגמה, כדאי להניח את האזעקה במקום שלא קל לחשוף אותו גם לא בזמן ההפעלה שלה, כך שהפורץ לא יוכל בקלות פשוט להגיע אליה, לנטרל אותה ולהמשיך בעיסוקיו.

בשלב השני יש להעביר חוטים שיעברו בין כל האלמנטים שמרכיבים את מערכת האזעקה השלמה. בשנת 2020 ישנה גם אפשרות להתקנת מערכת אזעקה אלחוטית, ובמקרה כזה השלב השני לא יהיה רלוונטי.

 

ניהול הגדרות – לא רק בטלפון הנייד שלנו

ניהול הגדרות הוא אחד הדברים הכי חשובים כאשר אתם מתקינים אזעקה בבית. ההגדרות יעזרו לכם לשלוט במידע כמו מי יקבל את ההתראה שהאזעקה בבית פועלת, לאיזה מכשיר טלפון לשלוח את ההתראה, האם לשלוח אליו הודעת סמס או דווקא להודיע לו באמצעות שיחת טלפון ועוד.

הגדרות אלו יוכלו גם לשלוט על שעות פעילות האזעקה, טיימר לרגע ההפעלה, זמני השהייה ועוד, כך שתוכלו להיות בשליטה מלאה על הפעילות של מערכת האזעקה בבית שלכם.

 

חיבור למוקד

עוד אפשרות עם מערכת אזעקה בבית היא לחבר את ההתראות שלה למוקד. העניין הזה עוזר כאשר אתם יוצאים לחופשה בצפון או בדרום הארץ ובוודאי שלחוץ לארץ, ואז אתם לא יכולים להיות נגישים למצב שבו האזעקה שלכם בבית מופעלת. חיבור למוקד מעביר את האזעקה אל הגורמים הרלוונטים, שיוכלו להגיע עד הבית שלכם ולבדוק מה קורה.

 

מערכת אזעקה אמינה – רק בשפע אבטחה

שפע אבטחה היא אחת החברות המובילות בארץ בתחום האזעקה, מצלמות אבטחה ועוד. עם המוצרים וההתקנה של שפע אבטחה אתם יכולים להבטיח מגוון שירותי אבטחה שיתנו לכם לישון בראש שקט.

 

קוד כניסה

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
5 טיפים לעיצוב הבית
לבית ולגינה
5 טיפים לעיצוב הבית

יש סוגים שונים של אנשים בעולם, וביניהם אנשים בעלי טעם וחוש עיצובי, ועומת זשאת כאלה שחוש העיצוב שלהם, איך נאמר, לוקה בחסר. עבור הסוג הראשון

קרא עוד »
פולוסה