חיפוש
חיפוש

איך להתקין מתקן לאופניים עם וו גרירה

מתקן נשיאה לאופניים על גביי וו גרירה הוא הפתרון המומלץ והבטוח ביותר לאופניים ולרכב שלכם, אם הינכם רוכבים מתחילים או שאתם כבר "מכורים" ומוצאים את עצמכם יוצאים לרכיבות בכל יום פנוי וכבר מתכננים את הטיול הבא בוודאי תהנו רבות ממתקן כזה.

 

מהו מתקן נשיאה על גביי וו גרירה?

כיום בשוק קיימים שלושה מתקני נשיאה לאופניים מלבד מתקן אפניים לוו גרירה שאותם נדרש להתקין על המכוניות לצורך שינוע האופניים לנקודת ההתחלה של המסלול. הסוגים השונים הם על הגג שהאופניים עומדות על גלגליהן על פני גגון או בהדבקת וואקום או מנשא לתא המטען לסוגים אלא מספר חסרונות שמונים בעיקר הגבלת גובה כשהאופניים עומדות על הגג, חוסר יכולת להעמיס משקל רב או חשש מפגיעות בפח הרכב.

 

איך מתקינים מתקן מסוג זה?

על מנת להתקין מנשא על המכונית להיות בעלת וו גרירה, אם אין ברשותכם מכונית כזו תוכלו להתקין וו גרירה בקלות וזריזות בכל מוסך מורשה שם תבקשו וו גרירה מותאם למתקן אופניים. לאחר מכן ולאחר הרכישה ההתקנה תהיה הרבה יותר פשוטה ממה שאתם מדמיינים, ההתקנה אורכת מספר שניות והיא מותאמת בהנדסת אנוש בפרטים הקטנים ביותר!

 

מה היתרונות הנוספים של מתקן נשיאה לוו גרירה?

יתרונות המנשא מצביעים על האידיאליות שלו הן לרכב, לרוכב ולאופניים שלושת הגורמים החשובים בשיקולים לקראת רכישה רצינית כמו כל הציוד המתלווה לרכיבת שטח.

  • התקנה פשוטה וקלה, ניתן לפרק ולהרכיב בכל רגע את המתקן זה לוקח מספר רגעים פשוטים להפליא.
  • העמסה זריזה ובטוחה – לאחר ההתקנה גם ההעמסה היא פשוטה ואינטואיטיבית ואינה דורשת הרמה של האופניים עד גג המכונית.
  • אחסון קומפקטי – כשהמנשא לא בשימוש ניתן לאחסן בקלות את המתקן בתא המטען ולפתוח אותו שוב בעת השימוש.
  • המתקן עושי מאלומיניום שהוא חומר מעולה עמיד וקל משקל.
  • אבטחה ונעילה – האבטחה של האופניים על המתקן מתבצעת בשני הגלגלים ובגוף האופניים בתוספת נעילה במפתח אישי למניעת גניבות בזמן חנייה.
  • יכולת נשיאה גבוהה – ניתן להעמיס על המתקן מספר זוגות אופניים בהתאם לרכב ואף אופניים חשמליות שצוברות תאוצה בכל בית, משקלן וגודלן עלול להוות בעיה בשינוע שלהם אך בעזרת מתקן כזה לא תהיה בעיה כלל.
  • מרווח גדול בין זוגות האופניים ובין הרכב – קיים מרווח בין האופניים עצמן ובין המתקן הרכב על מנת למנוע שריטות ופגיעות בפח הרכב.
  • פנסי תאורה איכותיים מחוברים למתקן על מנת לפצות על הסתרתם של פנסי הרכב.

 

לסיכום

לאחר התקנה של וו גרירה או אם ברשותכם אחד כזה ההתקנה של המנשא תהיה פשוטה להפליא ולא תצטרכו להתמודד מול בעיות משקל, קיפול מושבים ברכב ועוד פתרונות יצירתיים אחרים. רכישה של מנשא וו גרירה תהפוך את היציאה לטיול הבא לקל ויעיל הרבה יותר!

מתלה לאופניים עם וו גרירה

אולי יעניין אותך גם

סיבות לרכוש טסלה!
רכב
סיבות לרכוש טסלה!

חברת טסלה פרצה אל עולם הרכב לפני מספר שנים ומאז היא לא מפסיקה להוביל אותו ואת השינויים המהותיים ביותר בעולם הרכב. רכבי טסלה מעניקים למי

קרא עוד »
הנסיעה המהירה שלנו
רכב
6 תחביבים מהנים ששווה לבחון

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב למצוא זמן לפעילויות שמביאות שמחה, רוגע ותחושת סיפוק. לתחביבים יש תפקיד מכריע במתן הפסקה משגרת היומיום שלנו והם מאפשרים לנו לחקור

קרא עוד »
פולוסה