חיפוש
חיפוש

איך לזהות עוקבים מזויפים באינסטגרם

עוקבים מזויפים באינסטגרם עלולים לגרום לכך שכמות העוקבים תרד בצורה דרמטית, ובמקרים מסוימים – העמוד גם ייסגר. כיצד להימנע מכך ומה חשוב לדעת בנושא, המומחים של ביטופ מסבירים.

אינסטגרם דגם

עוקבים מזויפים באינסטגרם – בעיה אשר יש לטפל בה מהשורש

הרשת החברתית אינסטגרם שינתה את כל מה שידענו לגבי רשתות חברתיות, זאת לאור העובדה כי מדובר ברשת חברתית אשר מבוססת על תמונות בלבד. אולם, בשנתיים האחרונות אינסטגרם הפכה למובילה מבחינת היקף החשיפה, כאשר ע"פ ההערכות היא עלולה גם להגדיל את כוחה בשנים הבאות, על חשבון אחותה הגדולה – פייסבוק. לכן, מדובר באפיק משתלם בעבור אלו אשר רוצים לקדם את עצמם כמו גם בעבור עסקים קטנים, בינונים וגדולים אשר רוצים להגדיל את כוחם באמצעות מספר עוקבים רב, רמת מעורבות גבוהה וכן בולטות אל מול המתחרים. אולם, אחת הטעיות הנפוצות ביותר שהם מבצעים היא רכישה של עוקבים מזויפים, טעות אשר עלולה לעלות ביוקר. הסיבה לכך היא שאינטסגרם נוקטת ביד קשה מאוד כנגד אלו אשר מוסיפים עוקבים מזויפים, ומבצעת מחיקה שלהם באופן אוטומטי. מדובר עם כן בסכנה ממשית בעבור בעלי עסקים כמו גם אנשים פרטיים אשר השקיעו את מיטב כספם אך גילו כי מדובר בעוקבים מזויפים.

כיצד נזהה עוקבים מזויפים?

המומחים של BETOP אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום קניית עוקבים באינסטגרם מסבירים כי זיהוי של עוקבים מזויפים הוא קל. למעשה, עוקב מזויף הוא עוקב אשר איננו פעיל – קרי, לרוב לא תהיה לו תמונת פרופיל, ומעט מאוד תמונות, אם בכלל. בנוסף, לרוב הפרופילים המזויפים יש מעט מאוד עוקבים, לעיתים גם עשרות בודדות, ומומלץ לבדוק האם הפרופיל אכן מזויף. לדברי המומחים של החברה, מבדיקה שהם ערכו בפרופילים שונים עולה תמונה מדאיגה בה יש אחוז של "גוסטינג" (כלומר פרופילים פיקטיבים) אשר מגיעים לכדי 20% מסך העוקבים. מדובר בעשרות אלפי עוקבים, ולכן שימו לב כי אכן העוקבים שאתם רוכשים לטובת הפרופיל הם אכן פרופילים אמיתים.

רכישה של עוקבים אמיתים באמצעות חברת BETOP

אם אתם רוצים להזניק את העסק שלכם או את הפרופיל האישי, אין ספק כי רכישה של עוקבים היא הדרך הטובה ביותר. חברת BETOP  מספקת שירות חדשני של רכישת עוקבים אמיתים לחולוטין אשר עברו אימות, כך שתוכלו לדעת בוודאות כי אכן מדובר בעוקבים אמיתים ולא בזיוף. באמצעות הצוות המקצועי של החברה תוכלו לבחור את מספר העוקבים הרצוי לכם ולשלם באופן מאובטח, כך שתוך שניות בודדות תוכלו לראות כיצד מספר העוקבים עולה וכתוצאה מכך ניצול מיטבי של הפלטפורמה הפרסומית הטובה ביותר בעידן הנוכחי. קדימה, למה אתם מחכים? היכנסו עוד היום לאתר, רכשו את העוקבים ותראו איך תוך פרק זמן קצר תוכלו להגדיל את ההכנסה דרך הפרופיל.

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה