חיפוש
חיפוש

איך לכתוב SMS שיווקי בצורה נכונה

אחת מדרכי השיווק והפרסום כיום היא שליחת הודעות שיווקיות בטלפון הסלולרי בתפוצה רחבה. מחקרים שבדקו לעומק הרגלי משתמשים מצאו כי משתמשים נוטים לפתוח הודעות שמתקבלות בסלולרי בשיעורים נרחבים. משמעות הדבר היא חשיפה רחבה מאוד לקמפיינים שיווקיים שרצים באמצעות הודעות SMS בתפוצה רחבה, וחשיפה זה הדבר החשוב הראשון לקמפיין.

 

באיזה נסיבות נשלח SMS בתפוצה רחבה?

כבעלי עסקים, ישנן שתי נסיבות עיקריות בהן נרצה לשלוח הודעות SMS שיווקיות בתפוצה רחבה:

  • עדכון לקוחות קיימים ושימור: אם אנחנו מעדכנים את השירות שאנחנו מציעים, או מוכרים מוצר חדש נרצה לעדכן את הלקוחות הקיימים שלנו שכן מי שכבר קונה מאיתנו הוא בעל עניין בשינויים שאנחנו עושים בעסק. מסיבה זו נרצה לשלוח ללקוחות שלנו ולחברי מועדון (אם יש כזה) SMS שיווקי ובו עדכונים וחידושים אודות העסק והשירות שלנו.
  • גיוס לקוחות פוטנציאליים: בסופו של דבר המטרה של שיווק היא Reaching out והגעה לקהלים חדשים. מסיבה זו חשוב לתחזק מאגר של מספרי טלפון של לקוחות פוטנציאליים שיכולים להתעניין בשירות או במוצר שאנחנו מוכרים, ובזמנים של קמפיין פרסומי לשלוח להם הודעות SMS על השירותים שאנחנו מציעים.

 

יתרונות שליחת SMS בתפוצה רחבה

בעידן הדיגיטלי ישנן פלטפורמות רבות לפרסום – ניתן למשל לשלוח מייל בדואר האלקטרוני, הודעות באינסטגרם, בווטסאפ ועוד. לשליחת הודעות SMS שיווקיות ישנם שני יתרונות מרכזיים:

  • מגיעות ישירות למשתמש: הודעת SMS מגיעה למשתמש ישירות וקל מאוד לפתוח אותה – ומסיבה זו אחוזי הפתיחה של הודעות SMS גבוהים כל כך. אם נשווה למשל קמפיין שנשלח במייל, נראה שלפתוח מייל זוהי פעולה ארוכה יותר ולכן לקוחות ייטו פחות לפתוח מיילים. בנוסף, מייל פרסומי יגיע פעמים רבות לתיקיית הספאם.
  • פלטפורמה שכולם נמצאים בה: SMS היא אולי הפלטפורמה היחידה שבאמת כולם נמצאים בה – צעירים, מבוגרים וזקנים כאחד. למשל, צעירים מאוד פעילים באינסטגרם או בטיק טוק, אך מבוגרים פחות נמצאים שם. לחילופין, זקנים צורכים עיתונות כתובה ועונים לטלפון הביתי – אך צעירים כמעט ולא. אך כמעט לכולם יש טלפון סלולרי, ובכל סלולרי יש מערכת SMS ומאוד קל לפתוח הודעות שמתקבלות.

 

למי מתאים שירות SMS בתפוצה רחבה?

ישנם גורמים רבים בעולם העסקי ששירות כזה יכול להתאים להם:

  • חברות המשיקות קמפיין שיווקי
  • עסקים בעלי מועדון לקוחות
  • עסקים גדולים העושים שימוש בהודעות פנים ארגוניות
  • משרדים ממשלתיים המעוניינים לעדכן אזרחים בענייני המשרד
  • חברות המחזירות הודעות אוטומטיות בגין פעולות מסוימות

 

חברה מומלצת למערכת שליחת הודעות SMS

אם אתם בעלי עסק בכל סדר גודל שהוא, מומלץ לכם לשקול מערכת לשליחת SMS בתפוצה רחבה לעסק שלכם. חברת Paycall מספקת שירות כזה בתפוצה לכל הרשתות ללא צורך בהתקנה מיוחדת. המערכת תאפשר לכם בצורה קלה ופשוטה לשלוח הודעות לרשימת נמענים בהתאם לצרכיכם, וכן יצירת דו"חות מקיפים ויצירת קמפיינים שיווקיים.

SMS

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה