חיפוש
חיפוש

איך למכור דירה במהירות

החלטתם שאתם רוצים למכור את הדירה שלכם? או שאולי ירשתם לא מזמן דירה מההורים שהלכו לעולמם ואתם מעדיפים למכור אותה? אם כך, טבעי שאתם מתלבטים מה הדרך הכי מהירה ונכונה לעשות זאת, שכן לא תמיד פשוט להתנהל בתוך שוק הנדל"ן בישראל.

איך לפרסם את הדירה?

מצד אחד יש הרבה מאוד אנשים שמוכרים דירות אך מצד שני, כמובן שיש גם מי שמחפש לקנות דירה. לכן, לכאורה, למכור דירה זו לא משימה מורכבת מידי, אך בפועל זה לא כך. בפועל אנחנו רואים שלפני הכול צריך להחליט על דרישת הסכום, וכאן ישנה מומחיות גדולה. כולנו היינו רוצים למכור את הדירה תמורת הסכום הכי גבוה שאפשר, אך מצד שני, לא פעם קורה שאנשים מבקשים סכומים גבוהים מידי ולכן בפועל לא מצליחים למכור את הנכס. לכן יש לעשות בירור מעמיק, להזמין שמאי מקרקעין ולהבין כמה הגיוני לדרוש עבור הדירה, ביחס לדירות האחרות באזור.

דירה למכירה

האם כדאי לפרסם לבד את הדירה?

כעת אתם בוודאי תוהים האם עדיף לכם לנסות לפרסם את הדירה שאתם מוכרים לבד או שכדאי יהיה לפנות אל אנשי מקצוע שעובדים בתחום כמו שיווק נדלן ולבקש מהם סיוע. אין ספק שיש היום הרבה מאוד פלטפורמות שבהן תוכלו לפרסם את הדירה שאתם רוצים למכור, אך בפועל זה לא מומלץ. בפועל, בסופו של דבר, רוב האנשים שרוצים לקנות דירות פונים אל מתווכים בהרצליה ולכן רצוי שגם הדירה שלכם תהיה בבלעדיות במשרד תיווך כזה או אחר. אומנם זה נכון שתמיד יהיה עליכם ללשם כסף על שירות כזה, ולא פעם העמלה תמורת השירות לא תהיה נמוכה, אך מצד שני, זו הדרך הכי מהירה שיש למכור את הדירה וגם להרוויח עליה, פחות או יותר, את הסכום שאתם דורשים.

בחירת חברת הנדל"ן הנכונה לכם

מתלבטים לאיזו חברת נדל"ן כדאי להתקשר? לא באמת יודעים מי יוכל לתת לכם את השירות הכי טוב שאפשר? אם כך, אנחנו יכולים להבין אתכם. יש כל כך הרבה חברות נדל"ן טובות, עד כי בחירת אנשי המקצוע הנכונים לכם זו תמיד משימה מורכבת. מה שכן, ממש כפי שהייתם בוודאי רוצים לבדוק את השוק לעומק אילו חיפשתם שיש למטבח, כך כדאי יהיה גם לבדוק באיזו סוכנות נדל"ן אתם בוחרים. האם זו סוכנות שיש לה וותק של הרבה מאוד שנים בתחום? האם זו סוכנות שעובדת בפריסה ארצית או רק בעיר מסוימת? כמה עמלה אתם נדרשים לשלם? והאם השירות שמציעים לכם יהיה מקצועי ולבבי? האם סוכני הנדל"ן מבטיחים להיות זמינים עבורכם בכל עת? שווה לעשות את כל הבירורים מראש ואף לבדוק האם הלקוחות האחרים של החברה יצאו מרוצים משירותיה או לא, כי אין טעם להתפשר על חברת נדל"ן שאינה מהטובות ביותר.

אולי יעניין אותך גם

פולוסה