חיפוש
חיפוש

איך לסגור חופשה לחו"ל ב-6 צעדים פשוטים

השגרה שוחקת אתכם ואתם חייבים להתרענן? חוגגים אירוע משמח? מפנטזים על ירח דבש רומנטי? או אולי מדובר בזמן איכות לו ייחלתם עם הבסטי? תהא הסיבה אשר תהא, חופשה בחו"ל תמיד מבורכת ואם מבחינתם מדובר בכאב ראש – הרשו לנו לעשות לכם סדר בבלאגן! כך תסגרו חופשה לחו"ל ב-6 צעדים פשוטים.

 

1. ביחרו תאריך נוח

השלב הראשון הוא לבחור תאריך נוח. זה יכול להיות נגזרת של ימי חופש שהבוס מחייב אתכם לקחת בתאריך מסוים, לוח החופשות של הילדים (משרד החינוך) ועוד שלל הסיבות. העיקר, תבחרו תאריך ואם אפשר להיות גמישים (יום לפה, יומיים לשם), מה טוב.

בחר תאריך נוח

 

2. החליטו על יעד

כן כן, לא התבלבלנו – אלא אם מדובר לטיסה לצורך עסקים או מופע שתמיד חלמתם לראות, בחירת היעד היא פונקציה של התאריך וכאן העולם מתחלק ל-2 סוגים של אנשים:

  • אלה שטסים בשיא העונה – אם אתם כאלה, ביחרו יעד מתאים ותיהנו מאטרקציות תוססות ומזג אוויר נעים, אך התכוננו למחירים גבוהים מהממוצע ועומסים באתרים המרכזיים.
  • אלה שרוצים לחסוך – אם אתם כאלה, כוונו דווקא ליעדים אצלם זה Off Season ותיהנו ממחירים סופר שווים בטיסות, מלונות ואטרקציות. רק אל תשכחו לארוז ביגוד בהתאם.

 

 

3. אתרו חבילה שווה

חבילה שווה זה לגמרי עניין של טעם, אבל בגדול – מיצאו טיסה שמתאימה לכם מבחינת שעות ותקציב (זה הזמן לבדוק חלופות באמצעות "תאריך גמיש" במנועי החיפוש) ומלון שמתאים לסגנון החופשה המועדף עליכם ונמצא בלוקיישן שווה מבחינת הקרבה לאטרקציות שמעניינות אתכם.

מצא חבילה שווה

 

4. ריכשו ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא הדרך היחידה להבטיח שאם חלילה תיפצעו, תחלו, תזדקקו לחילוץ, תרצו לקצר את הנסיעה ועוד שלל תרחישים, יהיה מי שידאג לכם – מבחינת תשלומים, פיצוי וכל מה שמסיס. איך בוחרים ביטוח? פשוט וקל – נכנסים לאתר מישורים ביטוח מבצעים השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל ובוחרים בזה שמתאים לכם מבחינת כיסוי ומחיר.

 

5. שריינו מקומות

בין אם מדובר במסעדות, אטרקציות, סיורים או כל דבר אחר – אם תזמינו מקום מראש תחסכו לכל הפחות זמן יקר ובמקרים רבים גם לא מעט כסף. זו הזדמנות טובה לבדוק לגבי כרטיסים משולבים לאתרים, אירועים שמתקיימים בזמן החופשה, שעות מוזלות במסעדות וימים בהם אטרקציות מסוימות (בדרך כלל מוזיאונים וגלריות) פתוחות בחינם.

 

6. אירזו (לייט)

זה הכל. כל שנותר לעשות הוא לארוז ואם אתם רוצים לחסוך כסף, מומלץ שתארזו לייט – קחו כמה שפחות ואם אפשר לוותר על מזוודה לבטן המטוס, הזמינו מראש כרטיס שלא כולל כבודה ותחסכו לפחות 60 דולר לכיוון. בהקשר זה, אם אתם חובבי שופינג, תוכלו לשריין מראש מזוודה לטיסה חזור וכך לחסוך על כיוון אחד וליהנות מהמון מקום פנוי בכיוון הנגדי. תודו לנו אחר כך.

שריינו מקומות

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
מלון כשר למהדרין
תיירות
מה כרוך בהכשרת מלון לחרדים?

לחרדים יש דרישות ספציפיות בכל הנוגע לנסיעות ולינה. למי שעוקב אחר היהדות החרדית, המכונה היהדות החרדית, יש דרישות ספציפיות עוד יותר שחייבים לעמוד בהן. על

קרא עוד »
פולוסה