חיפוש
חיפוש

איך לעצב את הגינה שלכם במינימום תקציב?

"גינה לי, גינה לי, גינה לי חביבה. כל צומח בה צומח, כל פרח בה פורח…" כך מתחיל שיר הילדים המוכר לכולנו מימי הגן העליזים. לא מעט אנשים חולמים על גינה קטנה לבית עם צמחים ופרחים. באם אתם מברי המזל שבדרך להגשמת החלום, צריך לזכור שעיצוב הגינה עלול לייקר את ההוצאות שלכם. לכן, חשוב מאוד לתכנן את עיצוב הגינה בקפידה. נציג בפניכם מספר דרכים לעיצוב הגינה במינימום תקציב.

 

תכנון, תכנון ו… תכנון

הדבר הכי בסיסי שצריך לחשוב עליו בבואנו לעצב את הגינה הוא תכנון מראש של גודל הגינה ומה אנחנו רוצים שיהיה בה – דשא? צמחים? פרחים? מתקנים למיניהם? חשוב להכין תוכנית מפורטת של הגינה ושל הדברים שאנו רוצים לכלול בה. תכנון ועיצוב ראשוני יתרמו להוזלת התקציב בכך שכבר תדעו בדיוק מה אתם רוצים.

 

עיצוב שבילים

מרבית האנשים יעדיפו לכלול שבילים מלבנים בגינות גדולות, אך כמובן שזה כרוך בעלות יקרה יותר. אם אתם רוצים לכלול שבילים בגינתכם, ניתן להוזיל את העלות על ידי שימוש בחצץ או במלט לסימון השבילים. דבר נוסף שניתן לעשות הוא ליצור שביל דילוג על ידי הנחת אבנים גדולות.

 

צמחים וזרעים

הרבה אנשים מעדיפים לשתול בגינה צמחים מוכנים מראש, אך כמובן שגם פעולה זו כרוכה בעלות גבוהה. ניתן לצמצם את העלות בכך שנשתמש בזרעים במקרים בהם הדבר אפשרי. רכישת זרעים זולה בהרבה מרכישת צמחים מוכנים מראש ובנוסף היא גם מאפשרת לנו את חוויות הגידול והטיפוח של צמחים או פרחים למיניהם למן ההתחלה. דבר יעיל נוסף הוא לבחור צמחים ועצים אשר מתאימים לאקלים באזורכם. כך, הסיכויים שהצמח או העץ יגדלו רב יותר וגם הטיפול קל יותר ודורש פחות משאבים.

 

מערכות השקיה

בניית מערכת השקיה אמנם כרוכה בעלות לא זולה אבל תוכל לסייע בחיסכון בהוצאות בהמשך, וגם חשובה מאוד לתכנון הגינה והצמחים שישתלו בה.

 

היעזרות באיש מקצוע

נכון שאנחנו אוהבים לעשות הרבה דברים לבד, אך לפעמים היעזרות באיש מקצוע תוכל לסייע בידינו למנוע טעויות ואף לראות דברים שלא ראינו לפני כן ושיסייעו לנו בעיצוב ותכנון הגינה שלנו. איש מקצוע יוכל לתת לכם טיפים על סוגי הצמחים שמתאימים לגידול בתנאי השטח והאקלים באזור שלכם, מקומות מתאימים לחיבור צינורות השקיה ונקודות חשמל וכדומה.

מתכנן גינות יוכל גם לייעץ בתחום של חומרים ומוצרים שונים לשימוש בגינה. בזכותו תוכלו לדעת באילו מקרים כדאי לקנות חומר או מוצר זול, ובאילו מקרים עדיף להשקיע במשהו יקר יותר מאחר והחומר או המוצר הזול יכולים לגרום לנזק רב שיוביל להוצאה כספית רבה יותר.

 

חשוב לזכור

גם כאשר אנו באים לבחור באיש מקצוע חשוב לדעת לבחור באיש שייתן שירות מקצועי ועל כן חשוב לוודא שיש לכם המלצות על איש המקצוע או שניתן להיכנס לאת בונים בית ולמצוא שם רשימה של אנשים מקצוע מהימנים ומיומנים שנבחרו בקפידה. לאחר שבחרתם איש מקצוע, תוכלו להיעזר בבונים בית למטרת פיקוח בניה וניהול פרויקטים. הצוות בפורטל הינו צוות מנוסה בעל ידע והבנה בתקצוב של בנייה ושיפוץ מגוון רחב של בתים.

הצוות לעבור איתכם על הצעות המחיר שקיבלתם במטרה לסייע להוריד חלקים מיותרים שיכולים להביא לצמצום עלויות משמעותי ולענות לכם על כל שאלה או דבר שאינו מובן בהצעת המחיר. בנוסף, לעיתים בעלי מקצוע מכניסים סעיפים במטרה לייקר את המחיר. צוות הפורטל יוכל  לסייע לכם להוריד סעיפים אלו ולהוזיל במחיר.

כיסא דשא פרחי גן

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה