חיפוש
חיפוש

איך לעצב עם משרבייה בזול?

משרבייה מהווה את אחד הטרנדים החמים בעולם עיצוב הפנים, והיא שואבת השראה מהעולם היהדות והאיסלאם. כיצד תוכלו לעצב את הבית שלכם באמצעות משרבייה, אבל בזול? על כך ועוד, בהמשך המאמר.

עיצוב באמצעות משרבייה –  חציצה דקורטיבית ורבת רושם

משרביה היא אלמנט עיצובי ופרקטי ראשון במעלה, אשר מוכר יותר בבתי כנסת ובמסגדים. למעשה, אם בעבר הזמנה של משרבייה נעשתה רק בעבור בתי כנסת לצורך חציצה בין אגף הנשים לגברים או בדת האסלאם בה ניתן לראות משרביות המכונות חלונות סבכה או לבני תחרה במסגד, כיום בלא מעט בתי מלון כמו גם בתים מודרניים ניתן לראות משרבייה יוקרתית הנעשית בעבודת יד לצורך יצירת מחיצה בין החוץ לפנים. מעבר לאלמנט העיצובי, משרבייה מעניקה אפשרות לסינון אור החודר מבחוץ, ולכן מעבר לשימוש העיצובי ויצירת ההפרדה ניתן גם לקבל אלמנטים פרקטיים עם זאת, עיצוב משרבייה מצריך יצירת קשר עם חברה מובילה בתחומה אשר תדע לבצע עירוב חומרים הכוללים ברזל, עץ ובטון, לצורך יצירת נפח עיצובי המשלב טקסטורות ומשחקים של אור וצל, כל זאת באמצעות אלמנט אדריכלי. אם גם אתם רוצים לעצב באמצעות משרבייה בזול, להלן הדרכים.

עיצוב מודרני

איך לעצב עם משרבייה בזול?

עיצוב משרבייה מקנה הזדמנות לקבלת יצירה אדריכלית בהתאמה אישית, הנעשית באמצעות חברה מקצועית. למעשה, רק חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום יכולה לעצב בעבורכם בהתאמה אישית וע"פ מידות מדויקות משרבייה, כאשר העלות נקבעת על בסיס חומרי הגלם ואלמנטים עיצובים נוספים אותם תבקשו לקבל במסגרת ההזמנה, למשל זכוכית צבעונית. עם זאת, עלות של עיצוב כזה יכולה לעלות לא מעט כסף, ולכן מומלץ במידה והתקציב מוגבל לתכנן משרבייה בעלת אלמנטים אוריינטליים אשר תמוקם בסמוך לשטח המעבר בין הסלון למטבח, כאשר מאחורי המשרביה ניתן להציב טפט צבעוני על הקיר המרכזי. בכך תוכלו ליהנות משני העולמות: מצד אחד משרבייה זולה אשר מעניקה מראה מרגיע ומוגן מצל אך עם זאת גם בעלת אמירה. דרך נוספת לעיצוב בזול באמצעות משרבייה היא בהזמנה מראש של משרבייה אותה ניתן למקם בחדר השינה, לצורך יצירת תיחום לראש מיטה, כאשר כאן נושא העלויות הוא זול במיוחד. הזמנה של ראש למיטה עולה באזור ה 1,200 ₪, ואילו הזמנה של משרבייה מלבנית או בצורת מנדלה למשל אותה ניתן להציב בסלון יכולה לספק אפשרות לעיצוב חדשני, עם חיסכון משמעותי, וזאת לאור העובדה כי עלות של הזמנה של משרבייה קטנה יחסית עולה כמה מאות שקלים בודדים.

עיצוב משרבייה בזול – כי על איכות לא מתפשרים

על אף הרצון לעצב משרבייה בזול, זכרו כי על האיכות אסור להתפשר בשל העמידות, ולכן תכנון מדויק ומופקד הנעשה במסגרת התקציב שלכם יבטיח את כדאיות הרכישה הכספית וכן קבלת האפקט הנדרש.

אולי יעניין אותך גם

עורך דין מקרקעין
נדל"ן
5 סיבות לפנות לעו"ד מקרקעין

עורכי דין המתמחים במקרקעין הפכו להיות חיוניים בעסקאות נדל"ן בישראל. בעלי נכסים רבים מוצאים את עצמם זקוקים לייעוץ משפטי בנושאי קרקעות, בנייה, מיסוי ועוד. במאמר

קרא עוד »
בחירת אדמה
נדל"ן
הכל על בחירת קרקע להשקעה

כולנו מחפשים אחר אפיקי ההשקעה המשתלמים והמניבים ביותר, כאשר אחד מתחומי ההשקעות הפופולאריים ביותר הוא תחום הנדל"ן. יחד עם זאת, השקעות בתחום הנדל"ן דורשות לא

קרא עוד »
פולוסה