חיפוש
חיפוש

איך לעשות ביטוח לעסק מבלי לפשוט את הרגל?

אחד השיעורים החשובים ביותר, אותו לימדה אותו הקורונה, הינו השיעור, כי הכל יכול לקרות.

בכל רגע נתון, יכולה לפרוץ מגפה עולמית, שתשבית את כל העולם, תחסל את הכלכלה, ענפי התיירות, ואת עולם העסקים בכלליות.

על כן, חשוב מאוד לוודא, כי יש לכם את כל הביטוחים אותם אתם צריכים.

אם אתם בעלי עסק, ביטוח לעסק הוא שלב חובה, שכן, לעולם לא תוכלו לדעת, מה יקרה מחר.

השאלה היא, איך עושים זאת בצורה נכונה ביותר? ויותר מזה, האם זה חובה לכל עסק, או שמא רק לחברות גדולות יש מה להפסיד? המשיכו לקרוא, וגלו זאת בעצמכם.

 

מה זה בכלל ביטוח עסק

ביטוח עסק, יכול להיות ביטוח על הציוד, המבנה, בגין נזקים פיזיים, כגון שריפות, וכן, גם ביטוחים על אובדן כספים, גניבות, תרמיות אונליין, ועוד. לא משנה, איזה ביטוח תבחרו, הביטוח, יהיה ביטוח כלכלי. משמעות הדבר, הוא כי לא משנה בגין מה תצטרכו פיצויים, אתם תקבלו אותם, בצורת פיצויים כספיים. את בניית הביטוח לעסק, מתחילים בבחירת ביטוח עסק בסיסי, אשר לרוב כולל מספר מרכיבים זהים. לאחר מכן, ניתן להוסיף אליהם תוספות וכיסויים נוספים, בהתאם לצרכי העסק ומשאביו.

 

למה יש צורך בביטוח עסק

בכל התמודדת עם אחזקת עסק, ייתכנו התקלויות במצבים לא נעימים, כגון פריצות, גניבות, וכן, גם תביעות או תלונות, מצד הלקוחות. חשוב לדעת, כי נזקים כאלו, יכולים להיות הוצאה משמעותית מאוד, ואף יכולים לגרום לפשיטת רגל וקריסת העסק. בעיקר, יושפעו במצבים כאלו, עסקים קטנים בעלי משאבים דלים, שרק החלו את דרכם. על כן, ביטוח עסק, בין אם הוא ביטוח עסק קטן, או ביטוח חברת ענק, הוא אינו בגדר המלצה. ביטוח עסק נכון ואיכותי, יכסה אתכם מפני צרות ונזקים, ויעזור לכם למנוע מצב של פשיטת רגל, או איבוד כסף רב, במקרה של נזק כלשהו.

 

איך עושים זאת נכון

משום, שלכל עסק יש משאבים, וצרכים שונים, על בעלי העסק, מוטלת החובה להתאים כל ביטוח אל התקציב שעומד ברשותו, ואל מאפייני העסק. בנוסף, חשוב להתאים את הביטוח לסוג העסק ופעילותו, על מנת להרוויח את הכיסוי, הנכון ביותר עבור העסק. על מנת לבצע פעולה קריטית כזו, בצורה הטובה ביותר, חשוב מאוד להתייעץ עם איש מקצוע, אשר מתמחה בביטוחים עסקיים, וכן, בחן את פרטי העסק שלכם. איש מקצוע זה, נקרא סוכן ביטוח מקצועי.

 

מה חייב לזכור לפני שמעסיקים איש מקצוע

ראשית, חשוב מאוד שתזכרו, כי העסקת איש מקצוע, יכולה להיות מורכבת, ולכן עליכם חלה האחריות, להעסיק את איש המקצוע, הטוב ביותר עבורכם. איש מקצוע, שידע לתת שירות ומענה אדיב, וכן, גם אחד שמכיר את התחום, ויודע מה הוא עושה. לכן, עליכם לחפש סוכן עסקי מקצועי, בעל ביקורות טובות ורזומה מבטיח.

 

דירה מבוטחת

אולי יעניין אותך גם

פולוסה