חיפוש
חיפוש

איך לעשות פרסום בגוגל מפות

פרסום של בית עסק הוא חלק בלתי נפרד מההצלחה שלו ומהרחבת כמות הלקוחות. על כן, חשוב לדעת היכן ואיך לפרסם את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר שתניף אותו קדימה. פרסום בגוגל מפות הוא דרך מצוינת לעשות זאת. על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

מה הכוונה בפרסום במפות של גוגל

פרסום בגוגל יכול להיות באופציות שונות, דרך תמונות, אתרים ועוד. בין היתר ניתן לפרסם במפות של גוגל, אפשרות זו הושקה בשנת 2016. בדרך זו בעלי עסקים יכולים לפרסם את החנויות או המקום המסחרי שלהם על גבי מפות המוצעות בגוגל וכך ליצור מינוף לבית העסק שלהם. בעצם באמצעות מנוח החיפוש של גוגל, תוכלו למצוא את המקום שאתם רוצים על גבי המפה וכך לדעת את המרחק שלו מימכם, היכן ממוקם באופן ספציפי ואיך תוכלו להגיע אליו במהרה.

מה צריך לעשות כדי לפרסם את העסק שלכם

אם תרצו לפרסם את העסק שלכם בגוגל מפות ראשית, תצטרכו להשתמש בכלי של גוגל הנקרא "גוגל לעסק שלי", כך לקוחות יוכלו למצוא את העסק שלכם באינטרנט. לאחר שתפתחו חשבון אדוורדס תצטרכו לחבר אותו לחשבון של גוגל לעסק שלכם. כאשר שני חשבונות מסונכרנים יחד עם המיקום של העסק שלכם, תוכלו לפרסם מודעות דרך חשבון האדוורדס.

שיכלול של הקמפיין שלכם

בנוסף להצגה של נתונים על העסק שלכם, תוכלו למקד את העסק שלכם במפות על ידי הצגה של מודעות שתפרסמו במרחק מסוים סביב העסק שלכם. בהמשך כדאי שתבחרו מילות מפתח לקמפיין העסקי שלכם שיגרמו לכמה שיותר גולשים ללחוץ על המודעות שלכם. כאן, חשוב לבחור מילים שקשורות למה שהגולשים עשויים לחפש וכן, לעסק שלכם. בדרך זו תוכלו להגיע לקהל רחב יותר שיש לו פוטנציאל גבוה לרכוש מהעסק שלכם.

איך זה יעזור לעסק שלכם

אז אם שאלתם אתם עצמכם למה בכלל כדאי לכם לעשות פרסום בגוגל מפות, חשוב שתכירו את היתרון העיקרי בכך. מבחינה שיווקית הפרסום בגוגל מפות יעזור לכם להגדיל את ההכנסות לעסק. חשבו על כך, שלקוח שרואה בצורה נגישה היכן נמצא בית העסק ויכול בלחיצת כפתור אחת ליצור מפה מהמקום בו נמצא ישירות לבית העסק, עשויים לגרום לו לחשוב עד כמה זה קל ופשוט לנסוע לחנות. במקום להעתיק את הכתובת לאמצעי ניווט אחר, המפה נמצאת בהישג יד.

בסיכומו של דבר

פרסום של בית עסק בגוגל הוא טוב ויעיל, בעיקר כאשר מדובר בגוגל מפות. בדרך זו תוכלו לפרסם את העסק שלכם שמיקומו יופיע על גבי מפה הכוללת את דרך ההגעה של הלקוח ישירות לבית העסק שלכם. עליכם לפתוח חשבון עסקי בגוגל ולסנכרן אותו עם חשבון האדוורדס שלכם, ליצור מיקוד לבית העסק שלכם במפה ולמצוא מילות מפתח מתאימות לחיפוש. כך אתם עשויים להגדיל את כמות הלקוחות שלכם.

 

מחשב נייד

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה