חיפוש
חיפוש

איך מחשבים את ציון הבגרות הממוצע

לכל תלמיד יש שאיפה לקבל את הציון הגבוה ביותר בבגרות באנגלית. כדי להשיג את השאיפה הזו, יש להשקיע לא מעט מאמצים, ללמוד היטב, להעשיר את אוצר המילים ולתרגל כמה שיותר פעמים. חשוב לציין כי אין זה מספיק ללמוד היטב לבגרות ולקבל ציון גבוה, צריך לדעת גם איך לחשב את ציון הבגרות הממוצע.

הציון הממוצע צפוי להשפיע בסופו של דבר על הבגרות כולה ולכן, חשוב לעקוב ולבדוק האם מדובר בציון מספק או שיש צורך לערוך מבחן חוזר כדי להביא לציון גבוה יותר של ממוצע הבגרות הכולל. למקרה שאתם מעדיפים שלא להתעסק עם מחשבונים ולחשב בעצמכם, מצאנו עבורכם שיטות שיאפשרו לכם לערוך ממוצע של ציון הבגרות באנגלית בקלות, להלן השיטות הללו:

 

  1. מחשבון לחישוב ציון סופי באנגלית 3,4 ו-5 יחידות ללא ציון מגן

ברחבי הרשת ישנם מחשבונים לחישוב הציון הסופי בבגרות באנגלית. כדי להגיע אל מחשבון זה, עליכם לרשום בשורת החיפוש: מחשבון חישוב ציון בגרות ממוצע באנגלית. לאחר מכן, תתבקשו למלא את הפרטים הבאים:

  • מספר היחידות
  • ציון בשאלון A _____
  • ציון בשאלון B _____
  • ציון בשאלון C _____
  • ציון בחינה בעל פה _____

לאחר שתמלאו את הרובריקות הללו, תוכלו ללחוץ על כפתור "חשב ציון" והציון הממוצע יוצג בפניכם תוך רגעים ספורים.

 

  1. מחשבון לחישוב ציון סופי באנגלית 3,4 ו-5 יחידות כולל ציון מגן

אם אתם רוצים לקבל תוצאה מדויקת יותר, אתם יכולים לערוך חיפוש בגוגל ולכתוב בשורת החיפוש: מחשבון חישוב ציון בגרות ממוצע באנגלית כולל מגן. לאחר מכן, יופיעו בפניכם הרובריקות הבאות שתצטרכו למלא:

  • בחינה A\B\C _____ מגן: ______
  • בחינה F\B\D _____
  • בחינה G\E\ C _____ מגן: ______
  • בחינה בע"פ: _____ מגן: ______

לאחר שתמלאו את הרובריקות הללו, תוכלו ללחוץ על כפתור "חשב ציון" והציון הממוצע יוצג בפניכם תוך רגעים ספורים.

 

  1. תשאלו אדם קרוב

אם חשבון זהו לא הצד החזק שלכם, אתם יכולים לפנות לאדם שקרוב אליכם ולבקש ממנו עזרה בחישוב הממוצע. זה יכול להיות חבר, הורה, קרוב משפחה או שכן. תמסרו לו דף, עט, מחשבון ותתנו לו לחשב עבורכם. חשוב שתדעו, האדם שאתם פונים אליו לא צריך להבין יותר מידי באנגלית, הוא צריך להבין בעיקר בחשבון, בחישוב ממוצע ובאחוזים.

כל שעליכם לעשות זה למסור לו את 4 הציונים שקיבלתם ב4 המבחנים ולציין בפניו את כל הפרטים הדרושים. יש למשל מבחנים שיש להם אחוזי משקל שונים, הדבר משפיע על השקלול הסופי. עד כאן 3 הדרכים שיאפשרו לכם לדעת מהו הציון הממוצע שקיבלתם בבגרות באנגלית. אנו מאחלים לכם למידה נעימה וקלה למבחנים ומקווים שתצאו עם ממוצע גבוה ביותר. בהצלחה!

איך מחשבים את ציון הבגרות הממוצע

אולי יעניין אותך גם

פולוסה