חיפוש
חיפוש

איך מטפלים במיגרנה באמצעות קנאביס?

זה ממש לא פשוט לטפל בכל מיני סוגים של כאבי ראש, בפרט בכאבים של מיגרנה. במידה והרגישות לרעשים או לאור, הכאבים, הבחילות או ההקאות מתישים אתכם, ושום תרופה שניסיתם לא באמת עזרה לכם, חשוב שתבינו כי הקנאביס יכול להסתמן כשיטת טיפול מאוד יעילה להקלה של הסימפטומים של המיגרנות שהנכם סובלים מהם. על פי כמות מרשימה של מחקרים שבוצעו שבתחום זה, נמצא כי הקנאביס יכול לסייע בהקלה של תסמיני המיגרנה, כמו גם למנוע מהם בכלל להתחיל.

 

מה יש לדעת על מגזין זני קנאביס?

יתכן שיצא לכם להיתקל בשמוע על כל מיני זנים של קנאביס שמקלים על שנת הלילה, כאשר ישנם זני קנאביס שונים שנחשבים יותר מעוררים ומספקים אנרגיות. יתכן שיצא לכם להיתקל במלים כדוגמת – טרפנים, אינדיקה, או לחלופין סאטיבה, ועד היום אתם לא מבינים מה זה אומר בכלל. ובכן, באמצעות מגזין זני קנאביס הכול עומד להשתנות, משום שבו תוכלו למצוא את כל המענה לשאלות שלכם.

חובבי קנאביס אמתיים, כמו גם ערב רב של כותבים מוכשרים, אמונים על היצירה של מאגר זני קנאביס, ולאו דווקא בתור מעשני קנאביס, כי אם הם באמת אוהבים לחקור את זני הקנאביס השונים, ולאתר כל מידע חדש במה שקשור אליו. כל הידע החדש שהם אוגרים, הם מקפידים להנגיש בשביל הציבור הרחב, על ידי כתיבת מאמרים מעניינים, וייחודים במינם.

מאגרי התכנים שבאתר מכילים המלצות על מתי מומלץ לנסות זני קנאביס שונים, ואלו מהם מומלצים, שאינם מסתפקים רק בהבהרה כללית על זני הקנאביס, כי אם קשורים לתחומים רבים, כמו למשל – מה המעמד החוקי של הקנאביס בכל מיני שווקים, איך כדאי לגדל קנאביס, איך עדיף לצרוך קנאביס, ומה הם סוגי האביזרים לצריכת קנאביס, וכיוצא בזאת.

 

איך מטפלים במיגרנה באמצעות קנאביס?

והגענו הישר לשאלה האחרונה והמסכמת של מאמר זה – איך מטפלים במיגרנה באמצעות קנאביס? ועליה נקדים לענות. במוח שלכם, ובכל מיני חלקי הגוף שלכם, קיימת רשת של קולטני קנבינואידים, באופן טבעי, אשר מהווים סוג של לולאות קטנות שיש בהן חלבון, אשר בתורן ישפיעו על מידת חוויית עוצמת הכאבים שהנכם חווים.

הקנאביס מכיל תרכובות טבעיות, אשר מכונות, כאמור לעיל, קנבינואידים. בשימוש בקנאביס, הם יוחדרו לגוף שלכם, בעוד הם יתורו אחרי הקולטנים, אשר ישנו את צורת הפעולה של הקולטנים, בעוד הם מסוגלים לשכך את כל האותות של הכאבים, והן לסייע במצבים של כל מיני בעיות בריאותיות, כמו למשל – מיגרנות\ כמובן, בחילות או הקאות, התכווצות שרירים או לחלופין חרדה, וכיוצא בזאת.

לא קיימים יותר מדי מחקרים שתומכים בעובדה כי קנאביס מקל על סימפטומים של מיגרנה, כאשר אחד מהם חקר יותר ממאה ועשרים משתתפים שסבלו ממיגרנה, וטופלו על ידי קנאביס בכל יום, על מנת למנוע את התקפי המיגרנה. בשיעור של ארבעים אחוזים ממשתפי המחקר דיווחו, כי כמות המיגרנה שממנה סבלו כל חודש בחודשו פחתה בערך בחמישים אחוזים.

על מנת להקל נכונה בכאבי מיגרנה באמצעות הקנאביס רצוי בפרט לשאוף אותו, ולהבין שהוא בהחלט מסייע במיגור של כאבי המיגרנה, לעומת קנאביס באכילה, למשל. בני אדם ששאפו או שעישנו קנאביס, שסבלו ממיגרנה, דיווחו שהרבה יותר קל לשלוט בכמות הקנאביס, והם חוו הרבה פחות ריאקציות שליליות.

צמח

 

אולי יעניין אותך גם

הִתמַכְּרוּת
למבוגרים
5 טיפים שיעזרו לך להיגמל

התמכרות היא אחד הדברים שיכולים לפגוע בצורה הקשה ביותר בקיום האנושי. אדם מכור הוא אדם שמתקשה לנהל שגרת חיים טובה, ואורח חייו מנוהל בצורה כמעט

קרא עוד »
אילו השפעות יש לקנאביס
למבוגרים
אילו השפעות יש לקנאביס?

צמח הקנאביס, הידוע בכינויו מריחואנה,  מאז ומעולם היה נושא לוויכוח בתרבויות שונות. בתחומי בריאות שונים, ניסויים ומחקרים אינטנסיביים בשל השפעותיו המורכבות על גוף האדם והנפש,

קרא עוד »
מסיבת רווקים
למבוגרים
4 דרכים לחגוג מסיבת רווקים

מסיבת רווקים מצריכה תכנון מוקדם, מאחר והמטרה היא לארגן מסיבה מהנה ומיוחדת, שתתאים לכל הנוכחים. זוהי הזדמנות נפלאה לחגוג עם החברים והמשפחה את סיום תקופת

קרא עוד »
שמן CBD
למבוגרים
10 שימושים מעניינים לשמן קנאביס

בשנים האחרונות, הפופולריות של תוספי תזונה מבוססי שמן CBD צברה תאוצה, הודות למודעות הגוברת ליתרונות הפוטנציאליים של שמן הקנאביס. שמן הקנאביס, מכיל קנבינואידים שונים, כולל

קרא עוד »
פולוסה