חיפוש
חיפוש

איך מכינים מסכות פנים ביתיות

בתקופה האחרונה, מוצרי קוסמטיקה טבעיים הפכו להיות להיט בקרב גברים, נשים ואפילו מתבגרות ומתבגרים. בכל מקום צצה לה סדנא להכנת מוצרי טיפוח טבעיים ורבים מחפשים מידע בנושא כדי למלא את מדפי המקלחת במוצרים שיטפחו את העור על הצד הטוב ביותר.

בעקבות הביקוש המטורף, יצאנו לבדוק איך מכינים מוצרי קוסמטיקה ביתיים. במדריך הנוכחי נציג בפניכם איך תוכלו להכין מסכות פנים ביתיות. הישארו אתנו ותצאו עם עור פנים זוהר יותר מתמיד.

 

תכירו את הרקע של המדריך הנוכחי

אם אתם מתעניינים בכל הנוגע לרקיחת מוצרי קוסמטיקה טבעיים, וודאי תשמחו לשמוע שהמדריך הנוכחי הוא ה -1 בסדרה של מדריכים שצפויה להסביר לכם איך מכינים כל מיני מוצרים טבעיים שאתם צריכים בבית, למשל:

  • סבון ידיים
  • קרם ידיים
  • קרם רגליים ועוד

אנו מזמינים אתכם לעקוב אחרינו, כדי שתוכלו להעשיר את עור הגוף שלכם בלחות תוך שימוש בחומרים טבעיים בלבד.

 

אז איך מכינים מסכות פנים ביתיות? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים לקחת קופסא של מסכה כלשהי שהשתמשתם בה בעבר ולנקות אותה היטב ולהניח אותה בצד. לאחר שתעשו כך, עליכם לגשת אל חנות למוצרי טבע ולומר למוכר במקום כי אתם מעוניינים ברקיחה של מסכות פנים ביתיות. המוכרים בחנויות אלו מבינים לא מעט בבחירה של מוצרים נכונים עבור קוסמטיקה רפואית. כך שהם יוכלו לסייע לכם.

 

איך מכינים מסכות פנים ביתיות? השלב ה – 2

בשלב ה – 2 אתם צריכים לבחור ביחד (או בנפרד) עם המוכר את המוצרים שמתאימים ביותר מבחינת שילובי ריחות. אלו המוצרים שתצטרכו להוריד מהמדף:

  • שמן כלשהו (למשל שמן קוקוס, שמן שקדים ועוד)
  • תמצית פרחים אתרי בריח ניטרלי
  • צמר גפן

בנוסף, אתם צריכים להכין מראש חצי אבוקדו וחצי מלפפון. חזרו לביתכם עם כל המוצרים הללו ותניחו אותם במקום נקי. תכינו מראש כלי ערבוב נקי, כפפות וקופסא לאחסון המסכה.

 

איך מכינים מסכות פנים ביתיות? השלב ה – 3

בשלב זה אתם יכולים סוף סוף להתחיל במלאכה. עליכם להעביר אל כלי האחסון 4 כפות שמן שבחרתם. אנחנו למשל בחרנו בשמן אבוקדו. לאחר מכן, תוסיפו אל השמן 8 טיפות של תמצית שנבחרה על ידיכם מראש. ערבבו היטב את השניים.

אם תרצו להפוך את מסיכת הפנים שלכם ליעילה ובריאה יותר, תוכלו למעוך לתוכה 5 כפות אבוקדו ולרסק חצי מלפפון אל תוך מסיכת הפנים. כעת, תמתינו כחצי שעה לערבוב מיטבי של כל החומרים. לאחר מכן, תוכלו למרוח באמצעות האצבעות את המסכה על הפנים ולהמתין במשך כ – 50 דקות לספיגה מלאה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להכין מסכות פנים ביתיות ומזינות. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים להתחיל בהליך ולראות תוצאות בהקדם.

מסכות פנים תוצרת בית

אולי יעניין אותך גם

מזותרפיה
אסתטיקה ויופי
מזותרפיה לשקעי עיניים

תהליכים שונים שמתרחשים בעור הפנים, לאורך השנים, מביאים לסימני גיל בלתי נמנעים שאחד מהם הוא כהות באזור שקע העיניים, שמקורה בשינוי במרקם העור או בצבעו.

קרא עוד »
טיפול בקמטי הבעה במצח
אסתטיקה ויופי
טיפול בקמטי הבעה במצח

קמטי הבעה במצח הם קמטים דינמיים הנוצרים כתוצאה מפעילות שרירי הפנים. הם מופיעים בעיקר באזורים כמו מרכז המצח, בין הגבות ובצידי העיניים. קמטים אלו יכולים

קרא עוד »
איבוד שיער
אסתטיקה ויופי
כיצד מתבצעת הדמיית שיער?

שיער תופס נפח משמעותי בחיינו ואחראי על חלק נכבד מהביטחון העצמי שלנו, עם השנים, לצערנו, אנו נוטים לאבד את השיער כחלק מתהליך ההזדקנות. בין אם

קרא עוד »
הרמת גבות
אסתטיקה ויופי
הרמת גבות ללא ניתוח

הגבות הן חלק כל כך מהותי מסך כל המבע שלנו. יש להן השפעה מכרעת על תווי פנינו, ויודעת כל מי שאי פעם מרטה יותר מדי

קרא עוד »
פולוסה