חיפוש
חיפוש

איך ממלאים טופס ווינר?

הגרלות, כמו כל משחקי מזל, מסתמכות על אקראיות. אירועים אקראיים מתרחשים ללא שיטה או בחירה מודעת, כלומר לכל המספרים יש סיכוי שווה להופיע כמספרים מנצחים בהגרלה עצמאית והוגנת. כמו כן טופס הווינר המפורסם, אשר נשאר פופולארי על קהל המהמרים הישראלי כבר עשרות שנים.

אז מה איתכם? רוצים לנסות את מזלכם במשחק המזל שלוקח את הידע שלכם על הליגה הישראלית וליגות שונות מרחבי העולם. טופס ווינר מקבוצת טוטו הוא הדרך שלכם לנצל את הידע שלכם על עולם הספורט ולתרגם אותו לכסף אמיתי.

 

טופס ווינר

טופס ווינר הקלאסי מתייחס להימורים על משחקי ספורט של הליגה הישראלית, אך כיום קיימים מספר של טופסי ווינר של משחקי ספורט מליגות שונות מהארץ ומהעולם. טופס ווינר התפתח מאז שהושק לראשונה בשנת 1968, כמותג העיקרי של חברת טוטו להימורים חוקיים בישראל.

המשחק כולל מעל 16 סיכויי לניחוש משחקים שוני כאשר קופת הזכייה גדלה בהתאם ליכולת השחקנים לנחש כמה שיותר תוצאות של משחקי ספורט. טופס הווינר הפך כבר מזמן למוסד יוקרתי, אשר מפנה את רוב רווחיו ליוזמות שונות בקהילות ברחבי הארץ. מפיתוח חברתי ועד בניית פארקים עירוניים. הרווחים של ווינר מחלחלים למטה אל כלל הציבור הישראלי, במאות מוסדות חינוך ומתקנים המפוזרים בכל הארץ.

טופס מנצח

איך ממלאים ?

מילוי טופס ווינר הוא פשוט וקל ומשם שואב את הפופולאריות והגאונות שלו. כל שעל השחקן לעשות הוא למלא או לעשות חורים בטופס בהתאם לבחירתו. זאת נסרקת לאחר ששבוע המשחקים או האירוע של הטופס (במקרה של טופסי ווינר שונים), ומספקת בין רגע תשובה אודות הזכייה או ההפסד של השחקן.

 

בחירה מודעת

בקרב מהמרים רבים, תהליך בחירת המספרים מהווה מקור לחרדה. אחד היתרונות שיש להגרלות על פני צורות הימורים אחרות הוא שהשחקנים יכולים לבחור בדיוק אותם מספרים בכל שבוע, ובכך חוסכים לעצמם את אי הנוחות הכרוכה בכך עם בחירת מספרים.

מהמרים שונים בוחרים את אותן קבוצות או קבוצה מועדפת בכל שבוע על סמך ידע ותחושות של אינטואיציה אשר גורמים להם להרגיש שזאת הבחירה הנכונה עבורם. עם זאת, מחקרים הראו שוב ושוב כי גם כאשר ניתנה להם ההזדמנות כדי שהאלגוריתם ליצירת המספרים האקראיים של הלוטו יבחר את המספרים, אנשים מעדיפים מספרים שהם בוחרים בעצמם – ממצא המכונה "אשליה של שליטה".

 

לסיכום

באתר https://bet365isr.co.il תוכלו למצוא את כל המידע אודות הימורי ספורט בישראל, לצד הפלטפורמה הנוחה ביותר להימורים על מגוון רחב של משחקי ספורט מליגות שונות בכל העולם. רק באתר של בט 365 תמצאו את המעטפת המושלמת שתתמוך בכם לאורך הדרך שלכם לרווחי ולזכיות. בנוסף לכך, תוכלו ליצור קשר עם אחד מסוכני בט 365, ולקבל את ההדרכה, הסיוע והליווי. במסע שלכם אל עבר הזכייה במשחקי הימורים.

טופס מנצח

אולי יעניין אותך גם

הִתמַכְּרוּת
למבוגרים
5 טיפים שיעזרו לך להיגמל

התמכרות היא אחד הדברים שיכולים לפגוע בצורה הקשה ביותר בקיום האנושי. אדם מכור הוא אדם שמתקשה לנהל שגרת חיים טובה, ואורח חייו מנוהל בצורה כמעט

קרא עוד »
אילו השפעות יש לקנאביס
למבוגרים
אילו השפעות יש לקנאביס?

צמח הקנאביס, הידוע בכינויו מריחואנה,  מאז ומעולם היה נושא לוויכוח בתרבויות שונות. בתחומי בריאות שונים, ניסויים ומחקרים אינטנסיביים בשל השפעותיו המורכבות על גוף האדם והנפש,

קרא עוד »
מסיבת רווקים
למבוגרים
4 דרכים לחגוג מסיבת רווקים

מסיבת רווקים מצריכה תכנון מוקדם, מאחר והמטרה היא לארגן מסיבה מהנה ומיוחדת, שתתאים לכל הנוכחים. זוהי הזדמנות נפלאה לחגוג עם החברים והמשפחה את סיום תקופת

קרא עוד »
שמן CBD
למבוגרים
10 שימושים מעניינים לשמן קנאביס

בשנים האחרונות, הפופולריות של תוספי תזונה מבוססי שמן CBD צברה תאוצה, הודות למודעות הגוברת ליתרונות הפוטנציאליים של שמן הקנאביס. שמן הקנאביס, מכיל קנבינואידים שונים, כולל

קרא עוד »
פולוסה