חיפוש
חיפוש

איך ממסגרים תמונה

בחירת תמונות לתלייה על הקיר היא חלק חשוב ביותר בעיצוב בית. גם אם השקעתם כסף ומחשבה רבה ברהיטים שלכם, סלון ללא תמונות על הקיר הוא סלון שחסר בו משהו ויוצר רושם ריק ואף משעמם.

כאשר אתם בוחרים תמונות לקירות הסלון שלכם אתם מכניסים צבע לסלון ונופחים בו אופי ואישיות המשקפת ערכים מסוימים.

מסיבה זו חשוב מאוד להשקיע מחשבה בבחירת התמונות, מסגורן והתאמתן לבית שלכם ולסגנונו.

 

התחשבו בגודל החדר והקירות

לא משנה לאיזה חדר אתם קונים תמונות, התחשבות בגודל החדר וכן בגודל הקיר עליו תתלה התמונה היא קריטית. תמונה קטנה עלולה להיבלע בקיר גדול הרבה יותר ממנה ולעומת זאת תמונה גדולה מדי עלולה ליצור רושם עמוס למדי. חשוב לא להסתנוור כשאתם מבקרים בגלריה לשם רכישת תמונה, ולזכור כי בגלריה משקיעים מחשבה באופן הצגת התמונה כך שתמונה שנראית נהדר בגלריה לאו דווקא תיראה כך על הקיר בבית שלכם.

 

השקיעו במסגרת התמונה

מסגור תמונות הוא דבר שפעמים רבות לא נלקח בחשבון, אך זוהי טעות. בסופו של דבר מסגרת התמונה היא גוף גדול ומשמעותי וצריכה להתאים הן לתמונה עצמה והן לחלל החדר על חפציו ורהיטיו. להלן מספר טיפים למסגור תמונות:

  1. מסגור יכול להיות דבר יקר ולעיתים עלול לעלות כמעט כמו התמונה עצמה. לכן חשוב לערוך סקר שוק ולבדוק מהם המחירים המקובלים למה שאתם מחפשים. החדשות הטובות הן שממש אין צורך לצאת בשביל זה מהבית ותוכלו לבדוק מחירים דרך האינטרנט.
  2. ככל שהתמונה עולה יותר כסף, כך כדאי לכם להשקיע יותר כסף במסגרת. המסגרת היא חלק מהתמונה ובכל פעם שתסתכלו על התמונה תראו גם את המסגרת.
  3. מסגרו את התמונה אצל בעל מקצוע המומחה לתחום זה, עליו יש לכם המלצות וחוות דעת חיוביות.

 

התאימו את התמונה לעיצוב הבית

תמונה לא נתלית בחלל ריק וצריכה להתאים לסגנון הבית וסגנונו. ישנם מספר סגנונות פופולאריים שונים המתאימים לעיצובים מסוימים:

נוף ריאליסטי:

תמונות נוף ריאליסטיות מתאימות מאוד לבתים המעוצבים בסגנון כפרי בעל אלמנטים חזקים של עץ. אלה הן תמונות המתארות נוף ותופעות טבע מרהיבות ופראיות, בהן ישנה נוכחות חזקה לצבעים טבעיים כגון ירוק על גווניו וחום.

 

תמונות פופ ארט:

תמונות בהן נעשה שימוש בצבעים שמחים וקלילים המושכים את העין. תמונות כאלה יהיו הדבר הראשון עליהם מסתכל מי שנכנס לחדר והן ללא ספק מעוררות עניין. תמונות פופ ארט מכילות אלמנטים שונים מתרבות פופולארית, כגון אופנה, קולנוע, מוזיקה, ריקוד, תיאטרון ועוד.

 

אבסטראקט:

תמונות אבסטראקט הן תמונות בסגנון מופשט בו אין אובייקטים מוחשיים. בתמונות כאלה בולט חיבור עדין של גוונים וצבעים באופן מרהיב המעורר דמיון. אלה הן תמונות המתאימות לתלייה בבתים סולידיים המעוצבים באופן מתוחכם ועירוני.

 

זוג בוחר מסגרת

אולי יעניין אותך גם

מעצבת פנים
עיצוב
עיצוב פנים באזורים שונים בארץ

עיצוב פנים הוא השתקפות של ניואנסים תרבותיים, מסורות והעדפות סגנון חיים. כאשר אנו חוקרים אזורים שונים במדינה, אנו מגלים אסתטיקה עיצובית ייחודית המושפעת מגיאוגרפיה, אקלים,

קרא עוד »
פולוסה