חיפוש
חיפוש

איך מעצבים משרד בצורה נכונה?

אם יש בבעלותכם בית עסק או חברה וודאי גם יש לכם משרד בו קורים כל הדברים. אמנם משרד הוא לא כמו הבית שלכם, אך אתם עשויים לבלות בו זמן רב במהלך היום-יום שלכם. לכן, יש משמעות לעיצוב של המשרד מבחינת נראות וכן, מבחינת פרקטיקה. כמובן שחשוב לקחת בחשבון למה משמש המשרד ומה סוג העבודה בו. על כך ועוד מוזמנות ומוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

למה חשוב להשקיע בעיצוב משרד?

אנחנו נמצאים במהלך היום-יום שלנו בעבודה, בין אם אנחנו עובדים עצמאיים ובין אם שכירים, רוב העבודה היא במשרד. נכון, בעקבות הקורונה ולא רק, נוצרו שינויים בעולם התעסוקה ויותר אנשים עובדים מהבית בחלק מהזמן. אך גם כשמדובר בעבודה מהבית חשוב ליצור סביבת עבודה טובה ופורייה. לעיצוב יש משמעות רבה בהקשר זה.

כפי שניתן לומר שעיצוב עם צבעים חמים עשוי לתת אווירה נעימה ורגועה בבית, או חוסר סדר עשוי ליצור בלגן גם בתחושה המנטלית, כך לעיצוב נכון של משרד עשויה להיות השפעה על טיב העבודה שלכם, על ההרגשה הפנימית, על המוטיבציה ואף ההצלחה שלכם בעבודה. לכן, לעיצוב משרד יש משמעות וכדאי להתייחס לכך ברצינות.

למה חשוב להשקיע בעיצוב משרד

מבחינה פרקטית

עיצוב כולל דברים נוספים חוץ ממראה, כאשר חשוב לקחת בחשבון שעיצוב משרד צריך להיות פרקטי ויעיל ולא רק יפה. חשוב ליצור סדר במשרד, הדברים צריכים להיות במדפים, תיקיות, ארונות אחסון ועוד. המטרה היא משרד נקי לעין שדברים לא יסיחו את דעתכם, שתוכלו למצוא את מה שאתם מחפשים בצורה מהירה בלי להשקיע בכך זמן או אנרגיות.

צריך להבין כמה אנשים יש במשרד, איך נכון לסדר את המקום של כל אחד. במידה והעבודה היא ברובה משותפת נכון אולי ליצור מתחם משותף לכולם יחד, לחשוב על האקוסטיקה בכדי למנוע רעש צורם של הרבה דיבורים. במידה והעבודה יותר פרטית, נכון ליצור נישות לכל אחד, אך כן לשמור על ביחד בתוך זה.

מבחינה פרקטית

יופי לעיניים שלכם

מעבר לעיצוב פרקטי שמשפיע על העבודה, כך הנראות של המקום משפיעה על האווירה של העובדים ובכך על טיב העבודה שלהם. חשוב להבין מי זו החברה במה היא מתעסקת ובהתאם לכך ליצור את האווירה באמצעות צבעים, רהיטים שונים, אביזרים מסוימים ועוד.

ענבל חן לדוגמא, מציעה עיצובים שונים המשלבים גם פרקטיות ומטרות רחבות וכן, עיצוב שמתאים ספציפית לחברה עצמה ולעיסוק שלה.

 

בסיכומו של דבר

עיצוב של משרד הוא חשוב לא פחות מעיצוב של בית, הן מבחינה פרקטית ויעילות לעבודה עצמה והן מבחינת אווירה ומראה. חשוב לקחת בחשבון מהי החברה, במה היא עוסקת, כמה עובדים יש בה ומה האווירה שתרצו ליצור במשרד.

בהתאם לכך לבחור עיצוב שהוא גם פרקטי לעבודה וגם יוצר תחושה נעימה של משרד שכיף לעבוד בו ובהתאם לכך התפוקה וטיב העבודה יצליחו יותר.

איך מעצבים משרד בצורה נכונה?

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה