חיפוש
חיפוש

איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל. עם זאת, תכנון טיול לאיסלנד יכול להיות מכריע, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שלך. במאמר זה נדריך אתכם בתהליך התכנון וניתן לכם טיפים חשובים שיהפכו את הטיול באיסלנד שלכם לבלתי נשכח.

 

מתי לטוס?

איסלנד היא יעד לכל ימות השנה, והזמן הטוב ביותר לבקר בו תלוי במה שתרצו לראות ולעשות. אם אתם מעוניינים בטיולים רגליים ופעילויות חוצות, חודשי הקיץ מיוני עד אוגוסט הם הזמן הטוב ביותר לבקר בו. בתקופה זו, מזג האוויר מתון, והימים ארוכים, עם כמעט 24 שעות של אור יום. חודשי החורף מנובמבר עד מרץ מושלמים לצפייה בזוהר הצפוני, אבל מזג האוויר יכול להיות קשה, והימים קצרים.

לתכנן טיול לאיסלנד

כמה זמן להישאר באיסלנד?

איסלנד היא מדינה קטנה, אבל יש כל כך הרבה מה לראות ולעשות שאפשר בקלות לבלות שבועות בחקר. עם זאת, אם אתם קצרים בזמן, אנו ממליצים להישאר לפחות חמישה ימים כדי לראות את האטרקציות המרכזיות. אם יש לך יותר זמן, שקלו לשכור רכב ולחקור את האזורים הפחות מוכרים של הארץ.

 

איך מגיעים לשם?

הדרך הקלה ביותר להגיע לאיסלנד היא דרך האוויר. Icelandair ו-WOW air הן שתי חברות התעופה העיקריות שטסות לאיסלנד מצפון אמריקה ואירופה. טיסות מצפון אמריקה אורכות כשש שעות, בעוד טיסות מאירופה אורכות כשלוש שעות. ברייקיאוויק, עיר הבירה, יש שדה תעופה בינלאומי, ורוב הטיסות נוחתות בה.

 

התניידות באיסלנד

הדרך הטובה ביותר להתנייד באיסלנד היא ברכב. השכרת רכב מעניקה לך את החופש לחקור את המדינה בקצב שלך ולראות את המראות שהכי מעניינים אותך. הכבישים באיסלנד מתוחזקים היטב, ומרבית האטרקציות המרכזיות נגישות בקלות ברכב. אם לא נוח לכם לנהוג, תוכלו גם לקחת אוטובוס או להצטרף לסיור מודרך.

 

לינה באיסלנד

יש הרבה אפשרויות לינה באיסלנד, מהוסטלים בתקציב נמוך ועד מלונות יוקרה. האזורים הפופולריים ביותר ללינה נמצאים ברייקיאוויק ובסביבתה, אך יש גם אפשרויות רבות מחוץ לעיר אם אתם מעדיפים מיקום מרוחק יותר. אם אתם מטיילים בעונת השיא, אנו ממליצים להזמין את הלינה שלכם מראש מכיוון שהוא יכול להתמלא במהירות.

 

מה לראות ולעשות?

לאיסלנד יש כל כך הרבה מה להציע, וזה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. הנה כמה מהאטרקציות והפעילויות שחובה לראות באיסלנד:

 

1. מעגל הזהב

מעגל הזהב הוא נתיב תיירות פופולרי שלוקח אותך לשלוש מהאטרקציות המפורסמות ביותר של איסלנד: הפארק הלאומי תינגווליר, גייסיר ומפל גולפוס. הפארק הלאומי תינגווליר הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו, והוא המקום שבו נפגשים הלוחות הטקטוניים של צפון אמריקה והאירו-אסיה. Geysir הוא אזור גיאותרמי שבו נמצא הגייזר המפורסם Strokkur, שמתפרץ כל כמה דקות. מפל גולפוס הוא אחד המפלים המרשימים באיסלנד והוא חובה לראות.

 

2. הלגונה הכחולה

הלגונה הכחולה היא אחת האטרקציות המפורסמות ביותר של איסלנד והיא ספא גיאותרמי הממוקם בשדה לבה. המים עשירים במינרלים ויש אומרים שיש להם סגולות ריפוי. הלגונה הכחולה היא חוויה ייחודית והיא חובה לבקר באיסלנד.

 

3. רייקיאוויק

רייקיאוויק היא עיר הבירה של איסלנד והיא עיר תוססת וצבעונית עם הרבה מה לראות ולעשות. חלק מהשיאים כוללים את כנסיית Hallgrimskirkja, אולם הקונצרטים Harpa ופסל Sun Voyager. רייקיאוויק היא גם ביתם של מסעדות וברים נהדרים, מה שהופך אותה למקום המושלם להירגע וליהנות ממטבח איסלנדי.

 

4. טיולי קרחונים

איסלנד היא ביתם של כמה מהקרחונים המרשימים בעולם, וטיולים על קרחון הם חוויה שאין כמותה. ישנם סיורים מודרכים רבים שייקחו אתכם אל הקרחון ויראו לכם את תצורות הקרח המדהימות.

 

5. זוהר צפוני

הזוהר הצפוני, המכונה גם זוהר בוראליס, הם אחת מתופעות הטבע הקסומות בעולם. איסלנד היא אחד המקומות הטובים ביותר לראות את הזוהר הצפוני, ויש הרבה סיורים זמינים שייקחו אותך לנקודות הצפייה הטובות ביותר.

אורות הצפון

6. צפייה בלווייתנים

איסלנד היא אחד המקומות הטובים ביותר בעולם לראות לווייתנים, וישנם סיורים רבים שיוציאו אתכם אל האוקיינוס ​​כדי לראות את היצורים המפוארים הללו. חלק מהלווייתנים הנפוצים ביותר שנצפו באיסלנד כוללים לווייתני גבן, לווייתני מינק ואורקה.

 

7. החוף הדרומי

החוף הדרומי של איסלנד הוא ביתם של כמה מהאטרקציות הטבעיות המדהימות ביותר של המדינה, כולל חופי חול שחור, מפלים וקרחונים. חלק מהשיאים כוללים את מפל Seljalandsfoss, מפל Skogafoss ולגונת הקרחון Jokulsarlon.

 

מה אורזים במזוודה?

מזג האוויר של איסלנד יכול להיות בלתי צפוי, ולכן חשוב לארוז לכל המקרים. הנה כמה מהדברים החיוניים שכדאי לארוז לטיול שלך לאיסלנד:

 

שכבות חמימות

גם אם אתם מטיילים בחודשי הקיץ, עדיין יכול להיות קריר באיסלנד, במיוחד בלילה. ארוז שכבות חמות, כולל מעיל צמר, כובע חם וכפפות.

 

ביגוד עמיד למים

איסלנד ידועה בגשם שלה, ולכן חשוב לארוז ביגוד עמיד למים, כולל מעיל גשם ומכנסיים אטומים למים.

 

נעלי הליכה יציבות

אם אתה מתכנן לעשות טיול או הליכה, הקפד לארוז נעלי הליכה יציבות נוחות ואטומות למים.

 

מצלמה

איסלנד היא אחד המקומות הפוטוגניים ביותר בעולם, אז הקפידו לארוז מצלמה כדי ללכוד את כל הנופים המדהימים והאטרקציות הטבעיות.

 

בגד ים

אם אתם מתכננים לבקר בלגונה הכחולה או בכל אחת מהבריכות הגיאותרמיות האחרות, הקפידו לארוז בגד ים.

 

סיכום

איסלנד היא יעד ייחודי ויפהפה שאמור להיות ברשימת ה"חייב לראות לפני שאמות" של כל מטייל. על ידי ביצוע טיפים אלו ותכנון הטיול בקפידה, תוכלו לוודא שהטיול שלכם באיסלנד יהיה בלתי נשכח. מהאטרקציות הטבעיות המדהימות ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל. אז התחילו לתכנן את הטיול שלכם עוד היום והתכוננו לחוות את הקסם של איסלנד.

לתכנן טיול לאיסלנד

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
מלון כשר למהדרין
תיירות
מה כרוך בהכשרת מלון לחרדים?

לחרדים יש דרישות ספציפיות בכל הנוגע לנסיעות ולינה. למי שעוקב אחר היהדות החרדית, המכונה היהדות החרדית, יש דרישות ספציפיות עוד יותר שחייבים לעמוד בהן. על

קרא עוד »
פולוסה