חיפוש
חיפוש

איך עובד אימון כושר קרבי – מי המאמנים וממה מתחילים

אימוני כושר קרבי כבר מעל לשני עשורים הפכו להיות סמל סטאטוס בתיכונים ברחבי הארץ . עצם ההצטרפות וההשתתפות הפכו להיות חותמת סופית לכוונותיהן של מתבגרים ומתבגרות ברחבי הארץ בכל הנוגע לשירות הקרבי שלהם. עם עליית הפופולריות של אימונים אלו חשוב להבין איך הם עובדים. הכתבה הבאה תסביר לכם איך עובד אימון כושר קרבי, מי המאמן ומה צריך לדעת מראש. 

 

הקשב המאמן

אם לא שמעתם ביטוי כלשהו מחבריכם החיילים שמתחיל במילה 'הקשב', אז סימן שאתם צריכים להתרכז. חלק מרכזי באימון כושר קרבי הוא המשמעת. זה מתחיל בלהגיע מספיק זמן לפני שמתחיל האימון ועד להקגשה של עוד כמה דקות אחרי האימון; ממשיך בקשב ושיתוף פעולה מוחלט עם המאמן התוצאה של כל אלו תוביל אתכם לשיתוף פעולה בתוך קבוצת המתאמנים.

 

המאמן ומהותו

לא משנה באיזו מסגרת של אימון כושר קרבי תמצאו את עצמכם, המאמן לכם יודע מה הוא עושה ועל מה הוא מדבר. בואו נסביר: מאמן בקבוצת כושר קרבי הוא לא רק מאמן מוסמך לאימון גופני, הוא גם בעל רקע קרבי, גם בכושר מצויין וגם עבר הסמכת מאמן והכשרת מאמן מטעם הארגון בו תתאמנו.

למה כל אלו חשובים? מאמן כושר גופני חייב להיות בעל רקע קרבי כדי להכווין, להנחות ולאמן בהתאם למציאות; לקבל הדרכה מהמסגרת שלו כדי להכווין בני נוער להתעמל בצורה מיטבית, לשתף עולה ולעזור להם להפיק את מלוא הפוטנציאל שלהם.

 

ממה מתחילים

בהסתכלות כוללת, אימון גופני מתחיל ממשמעת ושיתוף פעולה עם הקוצה והמאמן. בהיבט הפיזי – פרטני, אימון כושר גופני מתחיל מריצת חימום ולאחר מכן – זה בידי המאמן. בהסתכלות הפנימית – הצטרות לקבוצת כושר קרבי מתחילה מידיעה ומהבנה איפה אתם רואים את עצמכם בשירות הצבאי.

 

מבנה אימון כושר גופני

כל אימו ןכושר גופני מתחיל מחימום, קצת שיח חולין, להבין מה נשמע ומה קורה עם כל אחד – ומשם מתחיל הבלגן. אימוני כושר קרבי יכולים לכלול תרגילי סיבולת כמו שקי פק"ל, ריצות ספרינט, סחיבות אלונקה, זחילות, סחיבות פצוע וכל מה שעולה בדעתכם בהקשר הצבאי.

מטרת אימונים אלו היא להכין אתכם פיזית לכל פרמטר שנחשב לבחינה פיזית בשירות הצבאי ולא עלינו – גם למצבי אמת. היצרון בכל אלו – שכל שרירי הגוף יעבדו, וגם שרירי היציבה שלכם יתפתחו.

 

צאו להתאמן

איך שלא נסתכל על זה, כל אימון גופני הוא טוב ומבורך. בגילאי תיכון, השרירים שלנו הם בשיא ההתפתחות שלהם, וככל שנקפיד על פעילות גופנית קבועה ותזונה בריאה וטובה – כל תלמיד יגדל להיות יותר בריא וחזק. תקשיבו למאמן, קחו חלק מהקבוצה, דחפו אחד את השני לקצה והכי חשוב – עשו את הטוב ביותר שלכם. זה מה שיידרש מכם גם בצבא.

אימון כושר קרבי

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה