חיפוש
חיפוש

איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון כאלו ואחרים, שרת הוא כלי עוצמתי הרבה יותר, ולמעשה את כל מה שאתם צריכים אתם יכולים לקבל בעזרתו. אנחנו כאן כדי להסביר לכם איך בדיוק עובד שרת וירטואלי ולמה זה יכול להיות מאוד רלוונטי עבורכם.

 

שרת VPS

שרת וירטואלי בענן שנקרא באנגלית שרת VPS הוא למעשה ענן שבו אתם יכולים לאחסן מידע. הכלי הזה רלוונטי במקרים רבים כמו אחסון אתר וורדפרס או רצון לשמור כמות גדולה של מידע בצורה בטוחה. כדי להבין איך זה יכול לעזור לנו, חשוב להבין איך באמת עובד השרת הזה.

אחסון אתר וורדפרס

שרת פרטי

הדבר הראשון שמייחד שרת וירטואלי בענן נעוץ בעובדה שהוא יכול להיות פרטי. השרת הפרטי מאפשר לכם להגיע למצב שבו המידע שלכם מאוחסן בלי שלאף אחד יש גישה אליו, וכך אתם יכולים להיות רגועים לגבי החיסיון שלו.

 

נפח אחסון בלתי מוגבל

האתגר המרכזי היום בקרב מי שמחזיקים באתרים הוא למצוא מקום לאחסן בו את כל המידע שלכם. בהקשר הזה תוכלו לחשוב על השרת בתוך מחשב על שמחזיק שבחלל אחסון גדול, הרבה יותר מזה שאליו אתם רגילים. העובדה הזו מאפשר לנו לא רק לאחסן בשרת כמויות אדירות של מידע אלא לעשות את זה גם בלי שהמידע הזה מפריע למהירות הגלישה שלנו.

אם האתר שלכם סובל ממהירות גלישה נמוכה, סביר להניח שברגע שתעבירו את המידע שלכם לשרת וירטואלי הבעיה הזו פשוט תיעלם כאילו לא הייתה.

אחסון אתר וורדפרס

אבטחה

שמירה על מידע היא דבר חשוב מאוד בזמן שבו אנחנו נמצאים. לא מעט פגיעות סייבר מתרחשות, ואם אתם מחזיקים בחנות מקוונת או אתר לעסק שמשווק מוצרים דרך הרשת, חשוב שפרטי העסקאות יהיו במקום בטוח. בהקשר הזה השרת נותן לכם את הביטחון שהמידע שאתם אוספים באתר נמצא במקום שאף אחד מלבדכם לא יכול להיות חשוף אליו.

 

תקציב

בניגוד לכלים אחרים שאותם אנחנו צריכים לרכוש בכוחות עצמנו, השרת מאפשר לנו לקבל שירותים באמצעות תשתית שכלל לא שייכת לנו. הדבר הזה מאפשר גם לעסקים קטנים או למי שנמצא בקשיים מבחינה תקציבית להנות גם הוא מהכלי הזה שנקרא שרת וירטואלי. את חבילת השירות שלכם תוכלו להתאים לפי התקציב שעומד לרשותכם.

 

לסיכום

החיפוש אחר מרחב בטוח לאחסון מידע הוא משהו שמטריד לא מעט בעלי עסקים, בוני אתרים ומנהלים. הכלי הטוב ביותר למטרה הזו הוא שרת VPS שידוע גם בתור שרת וירטואלי בענן. השרת הוא כלי בעל נפח אחסון בלתי מוגבל, והמידע שנמצא בו מוגן מכל חדירה או דליפה. בנוסף, למידע שנמצא בשרת אתם בתור מי שמורשים לגשת אליו יכולים לגשת מכל מקום, לא משנה היכן אתם.

אחסון אתר וורדפרס

אולי יעניין אותך גם

פולוסה