חיפוש
חיפוש

איך עושים קידום אתרים בגוגל

לא רבים יודעים זאת, אולם קידום אתרים הוא תחום שחשוב לכל בעל אתר אינטרנט להכיר.

לא משנה אם מדובר באתר האינטרנט או של עסק או כל דבר אחר, אם מישהו מעוניין שאנשים יכנסו לאתר שלו, הוא כמעט חייב לעשות לו קידום בגוגל.

השאלה היא, כיצד עושים קידום זה?

 

חשיבות קידום אתרים

כמו שכתבתי בפתיחה, בעידן האינטרנט שלנו, החשיבות של קידום האתר בגוגל גבוהה מאוד. כל מי שיש ברשותו אתר אינטרנט, והוא מעוניין שאנשים יכנסו אליו, חייב לעשות לאתר קידום בגוגל. בעידן בו ישנם מיליוני אתרי אינטרנט שונים, בכל תחום שהוא, אם לא נגרום לאתר לבלוט באופן מלאכותי, אין כמעט סיכוי שמישהו ישים אליו לב.

 

איך עושים קידום אתרים?

השאלה המרכזית שהעלנו היא איך עושים קידום אתרים? התשובה לזה היא, כמובן, מורכת. כיום קיימות בשוק מספר עצום של חברות שונות אשר מציעות שירותים של קידום אתרים. אולם, השאלה היא כיצד החברות עושות את קידום האתרים? וכיצד עלינו לבחור מי יעשה לנו את הקידום לאתר?

השיטה המרכזית של כל החברות העוסקות בקידום אתרים היא 'ללמוד' את האלגוריתם של גוגל, וכך להשתמש במידע הזה לצורך קידום האתר. אולם, הצורה שבה אלגוריתם החיפוש של גוגל עובדת היא מורכבת ביותר, ולעיתים לא פשוט כלל להתחקות אחריו. מומחה קידום האתרים עידן בן אור פרסם מאמרים המפרטים את דרכי העבודה של גוגל, ואת השיטות לקדם אתרים בו. הוא מסביר שכל אחד יכול לפעול לקידום האתר שלו, גם ללא פנייה לחברה שמתמחה בתחום. אמנם התוצאה ככל הנראה תהייה פחות טובה, אך בהתחשב במחיר שלוקחות החברות לקידום אתרים, זה עשוי להיות משתלם ביותר.

 

דגשים מרכזיים

השלב הראשון בקידום האתר הוא הכרת מילות מפתח שכדאי להכניס באתר באופן תדיר. באופן כזה גוגל יזהה שכיחות גבוהה של מילים אלו, וכך יקדם את האתר כאשר מחפשים את אותן מילים. מילים אלו צריכות להיות כאלה שאנשים עשויים לחפש כאשר הם מתעניינים בתחום מחד, ומאידך שלא יביאו תוצאות רבות מדי של אתרים אחרים. ניתן לבדוק ע"י חיפוש בגוגל של מילים שעשויות להתאים, האם יש להן תוצאות רבות מדי.

השלב השני בקידום אתר הוא הכרת המתחרים. כאשר מישהו מעוניין לקדם את האתר שלו הוא צריך להכיר את האתרים של המתחרים, וכך להבין מה יכול לקדם אותו מעליהם. לדוגמא, אם באתר המתחרה יש שכיחות גבוהה של מילת מפתח מסוימת, כדאי להתמקד במילים אחרות שיהיו מילות המפתח, כדי שלא להשקיע מאמצים גדולים לשווא.

שני שלבים אלו הם שלבים יחסית פשוטים, שכל אחד, אפילו לא מומחה בתחום, יכול לעשות, ולהביא לתוצאות יחסית גבוהות. כמובן, ישנם שלבים נוספים, אך מורכבים ועדינים יותר שצריך להכיר ולהבין את התחום באופן יותר עמוק כדי להצליח בהם.

מחשב נייד

 

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה