חיפוש
חיפוש

איך רדיאטור מחמם את הבית?

כדי לחמם את הבית, קיימים פתרונות חימום רבים ומגוונים, מי מהם טוב יותר, ומי מהם פחות. לאחרונה הביקוש לרדיאטור חימום עולה יותר ויותר. הסיבה לכך נעוצה בשלל היתרונות הנלווים לשימוש ברדיאטור. כאן ריכזנו עבורכם מידע על הדרך באמצעותה רדיאטור מחמם את הבית. אם מתעניינים בפתרון לחימום הבית בצורה יעילה, כדאי שתכירו את המידע שכאן.

 

בוחרים רדיאטור איכותי

חשוב להבין כי קיים מבחר רחב של רדיאטורים. יש את הרדיאטורים הפשוטים שאורך זמן רב עד שהם מחממים את החדר והיעילות שלהם פחותה. ההמלצה היא לבחור רדיאטור חימום המשלב שתי שיטות חימום כך שהחדר יתחמם בצורה מהירה ויעילה בטמפרטורה יציבה לאורך זמן.

 

אילו שיטות חימום משולבות ברדיאטור מתקדם?

כאמור, רדיאטור שמחמם את החדר במהירות הוא רדיאטור המשלב 2 שיטות חימום:

 

שיטת הקרנת חום

גוף הרדיאטור המותקן מקרין חום אל תוך חלל החדר. ההרגשה של העומד ליד הרדיאטור היא הרגשה של חום מוקרן כמו תנור חום ממנו מוקרן חום או שתעדיפו לדמות את ההקרנה הזו לקרינת חום השמש… שיטה זו יעילה לחימום מיידי של העומדים סמוך לרדיאטור. חשוב לקחת בחשבון שברגע בו אספקת החשמל מופסקת, החימום מופסק גם הוא.

 

שיטת הסעת חום

באמצעות שיטה זו האוויר מוסע ומוחלץ כך שהאוויר החם עולה והאוויר הקר יורד להתחממות אחידה של כל האוויר בחדר. שיטה זו תורמת להרגשה נעימה וחמימה בכל חלקי החדר ולא רק על ידי גוף החימום. בצורה כזו גם כאשר מכבים את הרדיאטור, חום החדר נשמר לפרק זמן נוסף.

 

על אלו מצבים ניתן לתכנת רדיאטור חימום?

  • מצב נוח – ניתן לשלוט על הטמפרטורה של הרדיאטור על ידי הגדרת טמפרטורה רצויה ברדיאטור עצמו.
  • מצב לשמירה על טמפרטורה – במצב זה ניתן להגדיר את הטמפרטורה כך שהיא לא תשתנה וימנע מצב של קור. הרדיאטור יכול לשמור שהמעלות בחדר לא ירדו, בהתאם להגדרת המערכת.
  • מצב חסכון – מאפשר הפחתה בצריכת האנרגיה. הרדיאטור יופעל במצב זה באופן אוטומטי על טמפרטורה רצויה בהתאם להגדרה.
  • בקרה נשלטת – ניתן להתקין רדיאטור חימום בכל חדר בנפרד ולהנות משליטה מלאה על הפעלת וויסות הרדיאטור בכל חדר בנפרד על ידי מערכת בקרה השולטת על כל המערכות.

 

איך בוחרים רדיאטור לחימום הבית?

כפי שסיכמנו, קיים מגוון גדול של מערכות חימום בישראל המאפשרות חימום יעיל של הבית. רדיאטור לחימום הבית נמצא יעיל יותר ממזגן, בשל צריכת האנרגיה הפחותה. יעיל יותר מחימום תת רצפתי בשל קלות ההתקנה, יעיל יותר מתנור חימום בשל פשטות ההתקנה ולכן, לא פלא שרבים בוחרים דווקא ברדיאטור.

בבחירת רדיאטור לרכישה חשוב לשים לב לבחור רדיאטור המשלב את שתי שיטות החימום שסיכמנו כאן. יחד עם זאת, חשוב לבחור מוצר איכותי, מחברה אמינה המציעה שירות אחריות על מוצריה. בהצלחה.

חימום הבית

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה