חיפוש
חיפוש

איך תהפכו את בת המצווה לאירוע הגדול של השנה

יש לכם אירוע בת מצווש בפתח? אתם בטח בהתרגשות שיא. אין ספק שאירוע בת מצווה זה מיוחד לכל המשפחה. ילדת הבת מצווה היא כמו כלה וההורים שלה גאים ומאושרים. כל החברים מהכיתה באים במיטב הבגדים וצריך לדאוג להפעיל אותם חוץ מאוכל, מוזיקה וצילומים. מגוון האטרקציות הקיימות היום גדול מאד: משחקים לבנים ולבנות, הפעלות, דוכני אוכל מגניבים וגם צילום מגנטים. הכל בשביל שיהיה ערב בלתי נשכח.

 

רעיונות לבת מצווה שלא תישכח

כאמור, מגוון אטרקציות לבת מצווה הוא גדול: עמדות של שטיחי ריקוד לבנות והוקי אוויר לבנים, כדורגל ,פרו ועוד. לכל בת מצווה ניתן להתאים חבילה מותאמת אישית של אטרקציות והפעלות שמתאימות ל-2 המינים וכמובן הפעלות משותפות לכל הילדים וישנם גם סימולטורים ומשחק מולטימדיה.

האטרקציות השונות נותנות טאץ' נוסף לאירוע והילדים יזכרו את החוויה להרבה מאד שנים קדימה. הפעלות טובות בנוסף לאוכל טעים ומוזיקה עכשווית שהילדים אוהבים יהפכו את האירוע ללא פחות ממושלם.

 

גיוונים באוכל

כל אולם שתבחרו לחגוג בו את האירוע יציע לכם קייטרינג מפנק אבל ישנם הרבה מאד גימיקים שיכולים לשדרג את האירוע מבחינה קולינרית. דוכני אוכל ייחודיים ישאירו אצל הילדים רושם מיוחד וכולם ירצו לצלם ולאכול. החל מדוכני סושי, דוכנים מתוקים, דוכנים עם מאכלים לפי מדינות. בדוכנים מתוקים אפשר להוסיף דוכן דונטס, דוכן פופקורן מכל הסוגים, דוכן גלידות ועוגות והרשימה ארוכה. אין סוף לדמיון וכל מה שתרצו תוכלו להגשים ברמה הקולינרית.

 

צילומים

אין ספק שיש להשקיע גם בצילום. הרבה מקומות מציעים לעשות בוק לילדת הבת מצווה לפני האירוע ואת התמונות ניתן להקרין על מסך בערב האירוע. התמונות מתבצעות בחדר מיוחד עם תפאורות שונות ובגדים שונים, ממש כאילו צולמו בחו"ל.

בנוסף, באירוע עצמו ניתן להוסיף דוכני צילום שבהם הילדים יכולים להצטלם עם אביזרים שונים ולקבל את התמונות באותו רגע וגם צילום מגנטים כמובן שתמיד אטרקטיבי. לא לשכוח את צילום הוידאו שמתבצע לאורך כל האירוע ובסוף ניתן לערוך סרט מקוצר וערוך של הערב וכך לקבל מזכרת מהאירוע שתמיד אפשר לצפות בה שוב ושוב.

 

לסיכום

אירוע בת מצווה יכול להיות בלתי נשכח. עבור בני המצווה יש את העלייה לתורה ועבור בנות המצווה יש את המסיבה. הנוער של היום הרבה יותר מתוחכם וטכנולוגי ולכן דרושה מחשבה כדי לייצר מסיבה טובה ומספיק מעניינת עבורם. כל דבר צריך להילקח בחשבון: בחירת אולם, בחירת הבגדים, מוסיקה, צילומים, אוכל טוב ואטרקציות והפעלות.

הרבה חברות מציעות הפעלות מיוחדות למסיבות בת מצווה ובהחלט ניתן להרכיב חבילה בהתאמה לאישית לאופי הילדים והמשפחה. תשתפו את כלת המצווה באופן מלא ותנו לה להביע את דעתה. היא תדע הכי טוב מה החברים שלה יאהבו ויעריכו.

אירוע בת מצווה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה