חיפוש
חיפוש

איך תהפכו את המרפסת למקום הבילוי המושלם

לפי איך שאנחנו תופסים את זה, המרפסת היא מקום נורא אינטימי ונעים בבית.

המרפסת יכולה להרגיש כמו לשבת עם חברה בבית קפה, דייט רומנטי עם כוס יין בערב, או סתם להיות מקום שקט לשבת בו בשמש במהלך היום ולהתאוורר.

המאמר הבא רלוונטי במיוחד בעקבות וירוס הקורונה שחלק מהשפעותיו החברותיות וההתנהגותיות היא הבידוד החברתי וההתכנסות בבתים.

המרפסת מהווה מקום מפלט נעים לכל תושבי הבית!

 

סיבות ויתרונות להצללת המרפסת שלכם:

למרפסת מוצללת יתרונות רבים, ריכזנו לכם מטה את עיקרי היתרונות:
הבריאות מעל הכל: הצללה של המרפסת מגנה על תושבי הבית מפני היחשפות מרובה לשמש, שכידוע היא לא בריאה, מסוכנת ומזיקה לבריאות ולעור לטווח הארוך.
במילה אחת – פרטיות: סיבה שכיחה לקירוי או סגירת המרפסת היא אפקט הפרטיות שמתווסף לחלל המרפסת. השליטה עוברת לידיים שלכם! לפתוח את המרפסת ולקבל קצת אור שמש ורוח נעימה, או בערב לסגור אותה וגם לקבל הגנה מפני הרוח וגם פרטיות ורומנטיקה.
מרפסת מקורה שווה מרפסת נקייה: סגירת המרפסת מאפשרת לנו לשמור עליה נקייה. הסגירה מגנה וחוסמת חדירה של ציפורים, עלים, אבק, ענפים וכו' ובכך מצמצמת את כמות הלכלוך ומפחיתה את כמות הפעמים בהם אנחנו מנקים את המרפסת.
ניצול מירבי של החלל: כשיש בידכם השליטה אם לסגור או לפתוח את המרפסת יש לכם את האפשרות לשלוט בחלל. לדוגמא: סגירת המרפסת בערב חורפי וקריר כשיורד גשם תקנה לכם את האפשרות לשבת שם בכל זאת, עם מחמם וכוס יין טובה.
עוד דוגמא היא דווקא במקרה של יום חם מאוד בקיץ, פעולה פשוטה כמו סגירה של המרפסת תאפשר לכם להנות מלשבת בחוץ מבלי להיחשף לשמש החמה.
מחיר לעומת תמורה: ישנם פתרונות הצללה זולים למרפסת ונוחים לכיס שיאפשרו לכם לנצל ולהנות מהמרפסת הרבה יותר!

 

סוגי פתרונות ההצללה למרפסת

פתרונות ההצללה השונים מהווים רק סקירה כללית והשערת הידע שלכם לגבי כל האפשרויות העומדות לפניכם! חשוב לזכור ולהגיד שאין זה מחליף התייעצות עם איש מקצוע, ששמע את הצרכים שלכם, וראה את המרפסת שלכם, והתאים לכם בצורה ספציפית את הפתרון האולטימטיבי עבורכם.

סוכך מרקיזה: סוכך מרקיזה הוא פתרון נוח ועיצובי למרפסת שלכם. העיצוב הרווח שלו הוא כמעין רבע עיגול, שאליו מחובר מנגנון שעוזר לנו לשלוט בפתיחה ובסגירה של הסוכך.

סוכך זרועות: נפוץ בעיקר בחנויות הרחוב ברחובות שטופי שמש. סוכך הזרועות מורכב מזרועות אלומיניום וביניהן מונח בד חזק ועמיד במיוחד המיועד להגן מפני הגשם או השמש החזקה.
חיסרון: למרות יעילותו, סוכך האלומיניום אינו עמיד מפני רוחות חזקות.

פרגולה חשמלית: פרגולה מאסטר היא פתרון נפוץ מאוד וזאת בשל המראה ייחודי שמשלב בתוכו מנגנון חשמלי מתקדם המאפשר שליטה אופטימלית בוויסות הסגירה ופתיחה של מרחב במרפסת.

 

פינת ישיבה

אולי יעניין אותך גם

איך מנקים מיקרוגל
לבית ולגינה
איך מנקים מיקרוגל

ניקוי המיקרוגל הוא משימה פשוטה וקלה שניתן לבצע בכמה דקות. ניקוי קבוע ימנע הצטברות של לכלוך, שומן וריחות לא נעימים, וישמור על המיקרוגל תקין לאורך

קרא עוד »
עיצוב הבית
לבית ולגינה
5 מוצרים לעיצוב חלל הבית

אתם לא צריכים להיות מומחים בעיצוב פנים, כדי לעצב את הבית שלכם באופן מושלם. כל שעליכם לעשות זה להכיר במוצרי עיצוב בסיסיים שיהפכו את החלל

קרא עוד »
פולוסה