חיפוש
חיפוש

איך תוספים לכרום יעזרו לקידום האתר שלכם?

עד לפני עשור כל מחשב בישראל היה פועל על אינטרנט אקספלורר.

השליטה של מיקרוסופט בשוק הדפדפנים הייתה מוחלטת עד שהיא קיבלה קנסות מרשויות ההגבלים העסקיות ברחבי העולם על היותה מונופול.

והנה חלף לו עשור ומי כיום משתמש באקספלורר? כיום כל מי שמכבד את עצמו יעשה שימוש בכרום מכיוון שזה נחשב לדפדפן הטוב ביותר.

כך יוצא כי מנהלי אתרים רבים, מקדמי אתרים, כותבי תוכן ואחרים עושים שימוש בכרום.

על רקע זה עולה השאלה האם תוספים לכרום יכולים לסייע לנו בקידום האתר שלנו והתשובה היא שכן.

בין התוספים אשר אפשר לציין שיכולים לעזור לנו בקידום האתר יש את ONETAB, המאפשר לרכז את כל הכרטיסיות של גוגל בכרטיסיה אחת.

CHECK MY LINKS אשר תבחן את הקישורים באתר שלכם ותסמן לכם קישורים שבורים ויש עוד תוספים רבים אשר יכולים לסייע לנו רבות לנהל את האתר שלנו ולקדם אותו.

 

האם כדאי לי לשלם על תוספים לכרום?

עולה השאלה האם זה משתלם לנו לשלם על תוספים לכרום או שמא כדאי להתקינם רק עם הם בחינם? אם כן אנו חייבים לציין כי יש תוספים אשר מאוד כדאי לשלם עליהם ולצד זאת יש תוספים אשר לא שווים את ההשקעה. לא רק זאת אלא שלאדם אחד תוסף כלשהו יהיה הכרחי ויהיה לו שווה לשלם עליו כסף ואילו לאחר לא יהיה שווה לשלם על התוסף הזה כסף. לכן יש לבחון כל מקרה לגופו ואז להחליט האם כדאי לנו לשלם על התוסף כסף או לא ואת זאת חשוב להבין.

 

אל תבחרו תוסף לכרום מבלי לקבל עליו המלצות

אין ספק כי אנו צריכים לעשות מאמצים בכדי לעבוד עם התוספים הטובים ביותר שיש מכיוון שהם ישרתו אותנו בצורה הטובה ביותר. לכן עולה השאלה איך נבחר את התוספים הטובים ביותר? אם כן התשובה היא שאנו צריכים ללכת ולקבל המלצות על התוסף לפני שאנו בוחרים בו. קודם כל בשביל לקבל המלצות על תוספים לכרום אנו יכולים לפנות אל מכרים וחברים אשר עובדים בתעשיית האינטרנט ואשר יכולים להמליץ לנו על תוספים ברמה גבוהה. לצד זאת אנו תמיד יכולים לחפש באינטרנט באתרים אמינים אחר המלצות על התוספים. כך נאסוף לנו מקורות רבים מגוונים אשר יבטיחו כי נעשה שימוש בתוספים הטובים ביותר שיש וזה שווה הרבה מאוד.

 

וודאו כי התוסף לכרום לא פוגע בגלישה שלכם

אם אתם מתקינים תוסף לכרום אתם חייבים לוודא כי הוא לפוגע בהנאה מן הגלישה ולא מאט אתכם. אם התוסף מאט את הגלישה אז יש לשקול האם להוריד אותו או לא. כך תבטיחו כי תגלשו בצורה טובה וזה שווה המון לכל מי שנמצא בעולמות האינטרנט ועובד בתחום זה.

 

 

מנוע חיפוש

אולי יעניין אותך גם

אחסון אתר וורדפרס
דיגיטל
איך עובד שרת וירטואלי בענן?

שרת וירטואלי בענן הוא שרת חיצוני שבו אתם יכולים לעשות שימוש כדי לאחסן מידע בצורה בטוחה. בניגוד למחשבים שבהם אנחנו עושים שימוש או להתקני זיכרון

קרא עוד »
פולוסה