חיפוש
חיפוש

אילו הכשרות ניתן למצוא במכללת ICCM שהוקמה ע"י אילן דבש

קורס קאוצ'ינג על גווניו הוא דבר שאין שני לו, בשילוב תוכנית תכנית לימודים קלה שנועדה לתמוך בפיתוח מיומנויות תקשורת אפקטיביות, נקודות מבט חכמות, והדרכים שבהן ניתן לבצע שינויים טרנספורמטיביים באמונות, התנהגויות, עמדות, קריירה ואינטראקציות יומיומיות של אנשים בזכות פסיכולוגיה חיובית. אילן דבש מייסד מכללת ICCM מתמקצע בתחחום מעל עשור והביא את מיטב השיטות והתכנים מרחבי העולם אלינו לארץ. אז אילו הכשרות ניתן למצוא במכללת ICCM?

 

מה זה אימונים ולייפקאוצ'ינג?

אולי אתם שוקלים את האופציה בפעם הראשונה, מחפשים לשדרג את הכישורים שלכם ובעזרת הקניית כלים בעצמכם להפוך להיות אנשי םמשפיעים ומטיבים על הסביבה. הכשרת מאמנים  היא לימוד בגישת פסכולוגיה חיובית שמוביל לעשייה מקיפה, שיפור בטחון ויכול להיות מתגמל בהרבה מישורים.

התלמידים ילמדו כיצד לבסס ולבטא את המטרות האישיות או הקריירה שלהם, כמו גם להפגין את היכולת לתרגם את המטרות הללו לתוצאות מוחשיות.  זה יתפתח לאחר מכן לזיהוי ופתרון בעיות של קליינטים וזיהוי הזדמנויות צמיחה חדשות הדורשות הבנה ברורה של המטרות שלהם יחד עם פעולות ברורות.

 

למה ללכת על זה?

קאוצ'ינג ואימונים הם בחירה מצוינת בקריירה למי שמעוניין לעזור לאחרים להשיג את המטרות האישיות והשאיפות המקצועיות שלהם. קורסים אלו אינם מלמדים  את המשתתפים שיטה אחת ספציפית, אלא מלמדים אותם כיצד לבצע שינויים ארוכי טווח בחשיבה ובקבלת החלטות באמצעות מתודולוגיית אימון חיים עכשווית.

קורס למאמנים נועד לתת לכם את כל הידע והתובנות הבסיסיות הדרושים כדי להצליח בתחום. הקורס יסייע לכם לסייע לאנשים בהגדרת שאיפותיהם האישיות, החברתיות או המקצועיות ולספק להם שיטה מוכחת להמרת יעדים אלו לתוצאות מדידות.

 

מה מציעה המכללה ICCM

אילן דבש מייסד המקום הביא עימו שיטות להתפתחות אישית מכל רחבי העולם, על בסיס ידע רב בקורסי פסיכולוגיה חיובית ומנטורינג הקים מקום שמכשיר מזה כבר שנים מעל 1000 מאמנים ומעל כ5000 שעות אימון. התחום פונה לחברות, לאנשים פרטים ובעצם כל אחד מאיתנו לא קשור לסקטור ממנו מגיע.

 

איזה קורסי הכשרה יש

תחום הקאוצ'ינג חוצה סקטורים ולכן אפשר להינות במכללה מקורסים משולבים שפונים למגזר המשפחתי, הזוגי והעסקי. במהלך הקורסים ירכשו התלמידים כלים בקבלת החלטות, הרחבת האינטלגנציה הרגשית על מנת לעורר יצירתיות, כלים איך להקל על אחרים לשבור מעגילי התנהגות לא בריאים, איך לפתח בטחו ןעצמי ומודעות עצמית אינטגרלית.

 

אימון זה תרגול

אימון הוא תרגול, לא רק מושג. זוהי מיומנות חיים חשובה שמתבגרת לאורך תקופה, ואפילו טוב יותר, אימון מעודד אתכם ליישם את מה שאתם לומדים במצב חיים אמיתי. כשם שלא תפתחו מיומנויות נהיגה על ידי קריאת ספר בלבד, תפתחו מיומנויות אימון על ידי יישום מה שלמדתם על עצמכם ובדיקתו על אנשים אחרים. במהלך ההכשרה, מתודולוגיית האימון מבוססת על שעות של ניסיון באימון ותרגול, מגוונת בהיקפה.

מִכלָלָה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה