חיפוש
חיפוש

אילו הפעלות אפשר להעביר בתחום האופנה?

בשנים האחרונות אנו רואים שדרוג משמעותי של היצע ההפעלות והפעילויות שניתן להזמין לאירועים ולימי הולדת. אם בעבר ההפעלות הפופולריות ביותר היו קוסמים וליצנים, כיום ישנן אופציות נוספות ומרגשות לא פחות – כמו למשל הפעלות בתחום האופנה לאירועים. אילו הפעלות בתחום האופנה תוכלו להזמין לאירוע שלכם?

 

מהן ההפעלות השוות ביותר בתחום האופנה שכדאי להזמין?

סדנת סטיילינג

אם חיפשתם את הפעילות המושלמת לאירוע שלכם לכל חובבי האופנה, הרי היא לפניכם – סדנת סטיילינג. בסדנה זו תוכלו להזמין סטייליסט מקצועי, שיוכל להתאים לכל אחד ואחת מבאי האירוע את הסטייל הייחודי והמתאים לו ביותר, להתאים ללבוש גם אקססוריז תואמים, ולגרום לכל אחד ואחת מכם להרגיש הכי טוב ונינוח בסטייל שלו.

אחד מהסטייליסטים המבוקשים ביותר לסדנאות מסוג זה הוא לאון שניידרובסקי, אושיית הרשת והסטייליסט הצבעוני ביותר בסביבה, שידאג להתאים לכל אחד את הסטייל הטוב ביותר עבורו, ולהעלות לו חיוך על הפנים תוך כדי. אם תרצו להזמין את לאון לאירוע שלכם, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט ls-party.co.il ולהתחיל להתכונן לאירוע מהחלומות!

 

סדנת "עשה זאת בעצמך" בתחום האופנה

הסדנה הזו מתאימה לחובבי האופנה והאמנות, שאוהבים גם לעבוד עם הידיים וליצור בעצמם את הבגדים שהם לובשים ואת האקססוריז הנלווים להם. בסדנת "עשה זאת בעצמך" ניתן לתפור בגדים מכל סוג, בכל צבע ובכל סגנון וגזרה, ולהתפרע עם כל החלומות הסטייליסטיים הכי פרועים שלכם שלא תוכלו למצוא באף חנות בגדים!

אחד היתרונות בסדנה זו היא שניתן לעשות אותה גם מבלי להזמין איש מקצוע שיעביר את הסדנה – כל מה שצריך זה מכונת תפירה ובדים, וכך תוכלו להעביר את הסדנה גם בכוחות עצמכם (אך תוך הקפדה על כללי בטיחות, על מנת למנוע פציעות מיותרות בשימוש שגוי במכונת התפירה).

 

סדנת איפור ותסרוקות

אחת הסדנאות הכיפיות ומלאות הייחודיות שקיימות בתחום האופנה היא סדנת איפור ותסרוקות. בסדנה זו תוכלו להזמין מאפר/ת מקצועי/ת אליכם לאירוע, שיוכלו לאפר אתכם בכל דרך שתרצו – החל מאיפור קלאסי שמתאים לאירועים, ועד ציורי פנים מיוחדים בצורות שונות.

לאחר שהאיפור מוכן, מגיע זמן עיצוב התסרוקות! כל אחד ואחת יקבלו את התסרוקת היפה ביותר והמתאימה להם ביותר, כך שבשילוב עם האיפור ועם הבגדים היפים שאיתם תגיעו לאירוע – תוכלו להרגיש כמו בנשף יוקרתי בהוליווד!

 

בסיום כל אחת מהסדנאות – תצוגת אופנה!

לא משנה באיזו סדנה בחרתם לאירוע שלכם, הדרך האולטימטיבית לסיים את האירוע ולהציג את כל מה שעשיתם בסדנה היא באמצעות תצוגת אופנה מהסרטים! תוכלו לצעוד על המסלול (או סתם על הרצפה, תלוי עד כמה אתם מוכנים להשקיע בעניין), כמובן תוך צילום מקצועי של תצוגת האופנה, כך שגם תוכלו להרגיש ממש כמו בהשקה קולנועית נחשבת, וגם תקבלו מזכרת מהאירוע בצורת תמונה מקצועית!

 

בחורה עם סטייל אופנתי

אולי יעניין אותך גם

פולוסה