חיפוש
חיפוש

אילו התאמות צריך לבצע כדי להביא את הכלב למשרד?

בשנים האחרונות יותר ויותר עובדים בוחרים להגיע אל המשרד יחד עם הכלב. לבחירה הזו יש כמה סיבות, כאשר המרכזית שבהן היא חוסר הרצון שלנו לעזוב את הכלב לשעות ארוכות לבדו. מעבר לזה, הנוכחות של הכלב במשרד יכולה להפוך את יום העבודה שלנו לנעים יותר, כאשר הכלב נמצא לידינו. כדי שתוכלו לעשות את זה, יש כמה התאמות שתצטרכו לבצע. 

 

כלבים במשרד

נוכחות של כלבים במשרד יכולה להוסיף הרבה ליום העבודה שלכם. לא מעט מנהלים הבינו את הדבר הזה, ולכן הם מאפשרים לעובדים שלהם להגיע לעבודה יחד עם הכלב. הגעה של כלב למקום עבודה דורשת מכם לבצע מספר התאמות כדי שמצד אחד הכלב שלכם יוכל להנות מהשהייה במשרד, אך גם כדי שאתם תוכלו לעבוד בצורה רגועה.

ככל שיש יותר עובדים במשרד שמגיעים עם הכלבים שלהם כך קל יותר לבצע את אותן התאמות. בכל מקרה, עם הזמן תוכלו להבין מהי הדרך הנכונה לשלב בין הכלב לעבודה, ואם תרצו מידע נוסף פשוט לחצו כאן. בינתיים, הנה הדברים שכדאי לעשות בתור צעד ראשוני.

כלב למשרד

סביבה בטוחה

הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבדוק שהמשרד שלכם הוא אכן סביבה בטוחה עבור הכלב. כל דבר שמצא בגובה הרצפה עלול לפצוע אותו, ולכן עליכם לבדוק שאין מכשולים או דברים שיכולים לפגוע בו. בנוסף, וודאו שאין במשרד שלכם מקום עם חומרים שיכולים לסכן את הכלב, או חללים בבנייה שהכלב יכול בטעות להגיע אליהם ולהזיק לעצמו.

 

שעות טיול

יום עבודה במשרד נמשך לפחות 8 שעות, ובמשך הזמן הזה הכלב שלכם צריך קצת לראות אור שמש ולנשום אוויר. גם כאשר אתם נמצאים ביום עבודה אינטנסיבי, הנוכחות של הכלב מחייבת אתכם לקחת מידי פעם פסק זמן ולתת לו להסתובב. כמובן שרוב הזמן הכלב יכול להיות בפנים, אבל אם יום העבודה שלכם נמשך מעבר לשעות הרגילות אתם צריכים גם להוציא את הכלב.

כלב למשרד

מקום ייעודי לכלבים

נוכחות של הכלב יכולה להסיח את הדעת, מה שאומר שבמקרים שבהם אתם צריכים ריכוז בעבודה כדאי שיהיה מקום ייעודי לכלבים שלכם. ככל שיש יותר עובדים כך קל יותר להקצות חלל שבו הכלבים יוכלו לשהות.

בחלל הזה ניתן לפזר צעצועים, מיטות לכלבים ואמצעים שונים שיעזרו להם להעביר את הזמן, כאשר הבעלים שלהם זקוקים לריכוז. בחלל הזה תוכלו גם לדאוג להם למזון ופינוקים.

 

לסיכום

כדי להביא את הכלב למשרד, אנחנו צריכים לדאוג מראש למספר דברים. הדבר הראשון הוא לוודא שאין בחלל המשרד דברים שיכולים לסכן את הכלב כמו חשמל, מים או חומרים מסוכנים. זכרו שהכלב נמצא בגובה של הרצפה, ולכן הוא עלול להיפצע מדברים שכלל לא נוגעים אליכם. בנוסף כדאי לדאוג לחלל שבו הכלב יוכל לשהות בצורה נעימה, כאשר אנחנו עובדים בריכוז גבוה.

כלב למשרד

אולי יעניין אותך גם

פולוסה