חיפוש
חיפוש

אילו סוגים של דרכונים אירופאיים ניתן להוציא?

אין ספק שהמצב הנוכחי במדינת ישראל לא מזהיר והנהירה ההמונית לקראת הוצאה של סוגי דרכונים שונים אינה מקרית. יותר ויותר ישראלים בשנת 2022 פוצחים בתהליכי הוצאת דרכונים אירופאיים, ונעזרים בשלל דרכים כדי לבצע זאת, עבורם ועבור המשפחות שלהם. אם גם אתם רוצים לדעת אילו סוגים של דרכונים אירופאים ניתן להוציא ובמי ניתן להיעזר כדי לעשות זאת, הגעתם למקום הנכון.

 

דרכונים אירופאיים בשנת 2022: אילו ניתן להוציא?

ישראלים רבים היום מוציאים דרכונים אירופאיים מסוגים שונים. נפרט על כמה מהפופולריים ביותר:

  1. דרכון פורטוגלי: אחד מהדרכונים הזרים הפופולריים ביותר היום בקרב ישראלים. בשביל להוציא דרכון כזה צריך להציג קשר ליהדות ספרד או פורטוגל ולעבור דרך בירוקרטיה פרוטוגלית.
  2. דרכון פולני: משום שבמדינת ישראל ישנם צאצאי פולין רבים, גם דרכון זה הוא פופולרי באופן יחסי. תאלצו להוכיח שורשים בפולין על ידי הוצאת מסמכים שונים.
  3. דרכון רומני: יוצאי רומניה וצאצאים ליוצאי רומניה רשאים גם הם לדרכון רומני.

אמנם יש סוגי דרכונים רבים שניתן להוציא אך תהליך הוצאת הדרכון עצמו לא קל. ייתכן גם שאתם צאצאי הארץ מזה דורות רבים ולא תוכלו להוכיח שורשים באף מדינה אחרת – מה עושים במקרה כזה? ובכן, צריך לחשוב על דרכי הגירה קיימות אחרות ללא הוצאת דרכון אירופאי.

 

אילו דרכי הגירה קיימות ללא הוצאת דרכון אירופאי?

חשוב שתדעו שהשמיים לא נסגרים בפניכם אם אין לכם דרכון אירופאי. תוכלו להיעזר בשירותיו של עורך דין מוסמך להגירה, כגון עו"ד הגירה לסלובקיה כדי להבין אלו אפשרויות עומדות בפניכם בדרך להגשים את החלום ולהגר למדינה אחרת.

 

עו"ד הגירה: הסיוע שאתם צריכים למטרות הגירה

עו"ד הגירה יסייע לכם בשלל הבירוקרטיות הסבוכות המלוות תהליך של הגירה, או רילוקיישן מישראל. גם אם אין בבעלותכם דרכון אירופאי כרגע תוכלו יחד עם עו"ד ההגירה שבחרתם לנסות לחשוב על דרכים אחרות לבצע את תהליך ההגירה. בסופו של דבר, אם תבחרו עו"ד הגירה בעל וותק, ניסיון וידע מול הרשויות הבירוקרטיות השונות, תוכלו להיות בטוחים שאתם נמצאים בידיים טובות ושיש מי שמלווה אתכם לאורך תהליך ההגירה הסבוך.

 

בחירת עו"ד הגירה מומלץ

כאשר אתם ניגשים לבחור עו"ד הגירה מומלץ חשוב לשים לב להתמחות של אותו העורך דין. כמה שנים הוא כבר בתחום, מה הוותק שלו, והאם יש לו סיפורי הצלחה מלקוחות קודמים. לאחר שתבררו את כל אלו, אל תשכחו לשאול את עורך הדין את כל השאלות החשובות הקשורות לתהליך ההגירה העתידי שלכם כדי לוודא שאתם נמצאים בידיים טובות.

 

לסיכום

יש דרכים רבות להגר למדינה אחרת, ואחת מהן היא להוציא דרכון אירופאי. לא כולם זכאים לדרכון כזה ולכן ניתן להיעזר בשירותי עו"ד הגירה שיציע לכם אפשרויות נוספות להגירה.

מסמך מעבר

 

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
7 דברים שעושה עו"ד משפחה

בכל הנוגע לגירושין ולעניינים משפטיים הקשורים למשפחה, לעורך דין דיני משפחה תפקיד מכריע בהדרכת לקוחותיו בתהליך מורכב זה. עורכי דין אלו, הינם בעלי ידע נרחב

קרא עוד »
פולוסה