חיפוש
חיפוש

אילו סוגי נעלים כל אישה צריכה בארון

אף אחד לא מדבר על זה בריש גלי, אבל יש מן כלל ידוע כזה שאומר שיש סוגי נעליים מסוימות מאוד שצריכות להיות לכל אישה בארון. כפי שכל אחת יודעת שהיא צריכה שתהיה לה שמלת מיני שחורה אחת בארון, כך היא צריכה שיהיו לה גם 3 סוגי נעליים. מהן סוגי הנעליים הללו? אם את רוצה לדעת את התשובה ולבדוק האם יש לך אותן כבר בארון, כדאי שתקראי את השורות הבאות ותגלי.

 

סוג נעליים מספר 1 – נעלי ספורט

כל אישה צריכה שיהיה לה לפחות זוג אחד של נעלי ספורט. כאלו שישמשו אותה להליכות נוחות במצבים הבאים:

  • לקניות בסופר
  • להליכה בשעות הערב או הבוקר
  • לטיול משפחתי ועוד

יש מי שסבורות שנעלי ספורט הן נעליים שצריכות להיות רק בארון של נשים ספורטיביות, כאלו שמבצעות פעילות ספורטיבית באופן קבוע. אם סברתן כך, כדאי שתדעו שאין זה נכון. כל אישה צריכה שתהיה לה נעל שכזו בארון.

 

סוג נעליים מספר 2 – נעלי עקב שחורות

זה לא סוד, לא כל אישה אוהבת לנעול נעלי עקב אלגנטיות לנשים. אבל כל אישה מוצאת את עצמה בסופו של דבר עם נעל עקב שחורה אחת (לפחות) בארון. הסיבה לכך היא שנעל עקב שחורה נחשבת ל"סוגרת פינה" לכל אירוע. כך שאם אתם מוצאת את עצמך מתארגנת לחתונה, בר מצווה או דייט, את לא צריכה להתחיל לחפש ברחבי הרשת נעלי נשים לרכישה מהירה. את יכולה פשוט להוציא את נעלי העקב מהארון ולגלות שהן מתאימות לכל סגנון.

 

סוג נעליים מספר 3 – נעליים פתוחות

אלו נעליים פתוחות באופן חלקי. הכוונה לנעליים שפתוחות באזור הבהונות.  כאלו שמדגישות את הלק ג'ל והפדיקור שעשית לא מזמן. נעליים מסוג זה צריכות להיות בכל ארון של אישה. שכן, הם מתאימות לכל מיני מצבים. אפשר להגיע איתם למקום העבודה, לצאת איתם אחרי הצהריים למסעדה, בית קפה או בר והן גם מתאימות ליציאות בסופי שבוע. את יכולה לבחור כמובן אם את מעדיפה נעל פתוחה עם עקב או בלי.

 

סוג נעליים מספר 3 – נעלי סניקרס

נעלי סניקרס הן מסוג הנעליים שנדמה שהן היו וגם תמיד יהיו באופנה. הנעליים האלו נחשבות לנוחות להליכה והן יושבות בול עם ג'ינס וטי שירט. יש מי שמצליחות לשלב אותן עם שמלה ומבחינתנו, זה השילוב המושלם. אנחנו יכולות לחתום לכן על כך שאין אישה שאין לה נעלי סניקרס בארון, פשוט כי הן נוחות ומתאימות לכל מצב.

 

כמה מילים לסיום, לפני שהמדריך נגמר

המדריך שלנו צפוי להסתיים ממש עוד מעט. רגע לפני שניפרד מכן, חשוב לנו לציין בפניכן כי המדריך הנוכחי נכתב בסיוען של 12 נשים שציינו מהן הנעליים שנמצאות בארון שלהן. הן אפשרו לנו להציג בפניכם את סוגי הנעליים הנבחרות שצוינו לעיל.

נעלי אישה

אולי יעניין אותך גם

פולוסה