חיפוש
חיפוש

אילו שירותים יכול לתת לכם חוקר פרטי

אחד המקצועות המורכבים והרגישים הוא חוקר פרטי. חוקר פרטי הוא בעל מקצוע האוסף באופן חוקי ומורשה מידע באופן אזרחי ופרטי עבור לקוחותיו.

ישנן מגוון תחומים בהן עוסקות חקירות פרטיות, בניהן יחסי אישיות ובגידות, חקירת הונאות, איתור נעדרים, איתור רכוש, מודיעין עסקי ועוד.

הסיטואציות שמובילות את רוב האנשים להיעזר בחוקר פרטי הן סיטואציות מורכבות ורגישות, ולכן חשוב שהחוקר הפרטי יהיה אדם רב ניסיון, מקצועי וזהיר על מנת שהוא ידע לנווט את החקירה למקום הנכון מבלי ליצור נזק.

 

סוגי חקירות פרטיות

ישנם סוגים רבים של חקירות פרטיות. להלן מספר סוגים מרכזיים:

חקירת בגידות:

חקירות בנושאי בגידות ביחסים זוגיים הן מהחקירות הנפוצות המוזמנות ממשרדי חקירות. מטרתה של חקירה בנושא בגידה היא להגיע לחקר האמת ולשפוך אור על תמונה לא ברורה, ובמקרים רבים לסייע לאחד הצדדים בעת הליך גירושין. חקירה בנושא בגידות היא חקירה רגישה ויש בה חשיבות רבה לדיסקרטיות וכמובן שמירה על כללי אתיקה.

 

חקירות ביטוח:

רוב האנשים התובעים חברות ביטוח עבור פיצויים אינם רמאים, אך אחוז קטן מהם מנסים להוציא מחברת הביטוח כסף שלא מגיע להם. כאן נכנס לתמונה החוקר הפרטי שנשכר על ידי חברת הביטוח. חוקר פרטי מבצע מעקב אחרי מושא החקירה ובודק שהאירועים שמושא החקירה טוען שהתרחשו ובגינם מגיע לו פיצויים אכן התרחשו ולא מתבצעת שום הונאה.

 

מודיעין עסקי:

חקירה של חברות או ארגונים עסקיים. מודיעין עסקי יכול לשמש אותנו למספר מטרות: ישנן חקירות עסקיות שמושאי החקירה הם עסקים מתחרים שאנו מעוניינים ללמוד אודותם עוד. חקירות אחרות יכולות לגעת דווקא בשותפים עסקיים פוטנציאליים שאנו מעוניינים לאמוד את מצבם הכלכלי כדי להעריך את מידת כדאיות שיתוף הפעולה.

 

חקירות טכנולוגיות:

יותר ויותר אינטראקציות אישיות ועסקיות נעשות באמצעים טכנולוגיים ולצד זה למרבה הצער ישנם גורמים רבים שעושים שימוש בטכנולוגיה לרעתנו. כך למשל לכולנו יצא לשמוע על מקרים של התחזות ברשת, הטרדות, גניבת מידע סודי, פריצה לחשבונות אישיים וכדומה. לחוקר פרטי המתמחה בחקירות טכנולוגיות ישנם הכלים לשפוך אור על הסיפור.

 

איתור ואיכון:

חקירה שמטרתה לאתר אדם נעדר בארץ או בחו"ל.

 

חקירה בשירות משרד עורכי דין:

משרדי עורכי דין נעזרים לעיתים בשירותם של משרדי חקירה בעת הליכים משפטיים עבור איתור חייבים, השגת ראיות, שירותי פוליגרף, ביצוע מסירות באופן אישי ועוד.

 

ייעוץ אסטרטגי וטקטי:

משרדי חקירות יכולים לא רק להשיג מידע אלא גם לייעץ ללקוחות כיצד להתנהל באופן מיטבי לאור המידע שהושג.

 

משרד חקירות וייעוץ אסטרטגי

ITI חקירות וייעוץ אסטרטגי הוא משרד חקירות שנוסד לפני מעל ל-20 שנה על ידי החוקר הפרטי עירד תמיר. רוב חוקרי המשרד יוצאי יחידות מיוחדות ומורשים לעסוק במקצוע מטעם משרד המשפטים. בין פעילות המשרד: ייעוץ אסטרטגי וטקטי, ניהול משברים, חקירות בנושאי זוגיות ומשפחה, דיבוב, בקרה סמויה, אבטחת מידע ועוד.

 

טביעות אצבע

אולי יעניין אותך גם

פולוסה