חיפוש
חיפוש

אינטרקום doorbird הפיתרון המושלם לבתים משותפים – פתיחה בלחיצת כפתור

אינטרקום הוא מכשיר דמוי טלפון שהשימוש העיקרי בו הוא פתיחת דלתות ממרחק. בעזרת אינטרקום ניתן לשוחח ולעיתים גם לצפות באורח המגיע לפתח הדלת וזאת מבלי להגיע אליה פיזית. מעבר לנוחות שבדבר, אינטרקום מאפשר לשמור על בטיחות וזאת בעזרת השליטה במי שנכנס למתחם. השימוש באינטרקום הוא נרחב בארץ ובעולם, בבתים פרטיים, בנייני מגורים ובבתי עסק קטנים וגדולים כאחד.

 

סוגי האינטרקום הקיימים

הקידמה הטכנולוגית הביאה עימה פיתוחים שונים בתחום האינטרקום, וכיום יש מספר סוגי אינטרקום:

 

אפרכסת

האינטרקום כולל מערכת שמע בלבד ומחובר למערכת דרכה ניתן לפתוח את הדלת. למערכת מחוברת שפורפרת באמצעותה ניתן לשמוע את האורח ולדבר עימו. צורת חיבור זו היא הבסיסית ביותר, וכיום יש דרכים מתקדמות יותר.

 

קו טלפון

צורה נוחה יותר של אינטרקום הכולל מערכת שמע בלבד, היא אינטרקום המחובר לקו הטלפון. באמצעות חיבור זה הטלפון מצלצל בכל פעם שאורח לוחץ על האינטרקום. השיחה עימו מתנהלת דרך שפורפרת הטלפון, דבר המאפשר לדבר עם האורח מכל מקום בבית.

 

מסך

צורת חיבור זאת היא משוכללת יותר מהקודמות שציינו, ובניגוד להן מכילה גם מערכת וידיאו. האינטרקום כולל מצלמה פנימית, באמצעותה ניתן לצפות באורח המבקש להיכנס למתחם. כל זאת כמובן בנוסף למערכת השמע המאפשרת דיבור עימו. באינטרקום מסוג זה כדאי לבחור במצלמה בעלת זווית צפייה רחבה ככל שניתן, וכך להבטיח את צילום האורח גם אם הוא לא נמצא ישירות מול המצלמה.

 

אלחוטי

אינטרקום זה מחובר לרשת האינטרנט הביתית, ובכך למעשה אין צורך בחיווט האינטרקום לתוך הבית. יש לשים לב שאינטרקום מסוג זה בכל מקרה צריך להתחבר למקור חשמל, על אף שהוא אלחוטי. כמו כן באינטרקום זה יכולות להיות בעיות במידה והשער רחוק מהכניסה למתחם, והאינטרנט לא חזק מספיק.

 

מרכזיה (IP)

מערכת אינטרקום חדישה ומתקדמת ביותר היא אינטרקום IP. אינטרקום זה מחובר ישירות לראוטר באמצעות כבל רשת. לאחר חיבור האינטרקום מתקבלת גישה לאפליקציה אשר מאפשרת לראות את האורח דרך הטלפון הנייד או הטאבלט. בעזרת האפליקציה אדם שלא נמצא במתחם יכול לשוחח עם האורח ואף לתת לו גישה ולפתוח את הדלת עבורו. למעשה אינטרקום מסוג זה הוא שקלול של כל סוגי האינטרקום האחרים ואף שדרוג שלהם.

לאחר קבלת ההחלטה להתקין אינטרקום IP, עולה השאלה איזו חברה מייצרת את אינטרקום ה IP המתקדם בעולם מסוג זה. הבשורות הטובות הן שעל אף שהאינטרקום מיוצר בגרמניה, ניתן לרכוש אותו בארץ. חברת DoorBird מספקת למשתמשים אינטרקום המתחבר לאפליקציה, דרכה ניתן לנהל ישירות שיחות וידיאו ולפתוח כל דלת מכל סוג שהוא. בין היתר ניתן לשלב את האינטרקום בבתים חכמים ולחברו למערכת מצלמות ואזעקה. המערכת מכילה היסטורית מבקרים, מצלמת HD רחבה ומתחברת באופן קווי לרשת על מנת למנוע וכך מבטיחה חיבור תמידי לרשת האינטרנט.

אינטרקום

 

אולי יעניין אותך גם

מה זה שירותי קוברנטיס
טכנולוגיה
מה זה שירותי קוברנטיס?

בעולם המהיר של פיתוח ופריסה של תוכנה, עסקים מחפשים ללא הרף טכנולוגיות שמייעלות את ניהול האפליקציות ומגדילות את יכולת ההרחבה. שירותי קוברנטיס  הופיעו כפתרון רב

קרא עוד »
תפקידו של מהנדס תוכנה
טכנולוגיה
תפקידו של מהנדס תוכנה

מהנדס תוכנה המזוהה גם בשם המקצועי באנגלית software engineer הינו תפקיד נחשק ומבוקש בתעשיית ההייטק והמחשוב, הכל נשמע לכם אותו דבר? מתכנת, מפתח תוכנה, בוגר

קרא עוד »
פולוסה