חיפוש
חיפוש

האם קיים איסור טיסה לאישה בהריון?

הריון הינו תקופה שבה נשים דואגות לשמור על עצמן באופן מיוחד. העובר הגדל בבטן מביא איתו הרבה התרגשות וציפייה, וגם אינסטינקט אימהי הטבוע באישה ברמה כמעט גנטית. אף אחת כמובן לא תרצה לעשות מעשה שיפגע באיזו שהיא צורה או יסכן את תינוקה לעתיד. על כן, כאשר מדובר על טיסה לחו"ל אצל נשים בהיריון, עולה השאלה האם מותר לטוס או שלא.

 

האם זה בטוח מבחינה רפואית לטוס בהיריון?

כאמור, השאלה האם בטוח לטוס בהיריון מעסיקה כל אישה. ככלל, ניתן לומר שברוב המקרים לא תהיה מניעה לטוס בזמן היריון. כמובן, יש מספר תנאים שצריך לעמוד בהם כדי שזה באמת יהיה בטוח ולא מסוכן לטוס. התנאי החשוב ביותר הוא שיהיה מדובר על היריון תקין וללא סיבוכים.

את זה רק רופא מוסמך יכול לקבוע עבורך ולתת לך אישור רפואי, שהוא חשוב גם בעבור השקט הנפשי שלך ושל משפחתך, וגם כדי להציג אותו לחברת התעופה במידה והיא דורשת זאת מנשים בהיריון המעוניינות לטוס דרך אותה חברה.

 

איך טסים בשיא האחריות?

כאמור, כאשר מדובר על היריון תקין, ללא סיבוכים וללא מחלות רקע של האישה ההרה, ניתן לטוס כמעט ללא חשש. עם זאת, כדי להיות בטוחות, מרבית מהנשים שטסות בזמן ההיריון שלהן עושות ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהריון. בניגוד לביטוח הבריאות הרגיל, שמכסה לרוב רק במקרים בהם ההיריון לא היה ידוע והתגלה במהלך הטיול, ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהיריון מכסה את העלויות של טיפול אפשרי במקרה ובו ההיריון ידוע מראש עוד לפני שעלית על הטיסה. זאת משום שביטוח בריאות רגיל לרוב לא יכסה הוצאות על טיפולים רפואיים שקשורים בהריון של אישה.

 

מה כולל הביטוח?

כל חברת ביטוח מעניקה פוליסת ביטוח קצת שונה כאשר מדובר על נשים בהריון. עם זאת, ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהיריון בדרך כלל יכסה את כל הבדיקות ושירותי רפואת החירום במידה ותזדקקי להם במהלך שירותך בחו"ל. הביטוח לא מכסה בדיקות שגרתיות, לכן אם את מתכננת טיסה לתקופה ארוכה וממושכת שבה את אמורה לבצע בדיקות שגרתיות שנקבעו מראש, רוב הביטוחים לא יוכלו לעזור לך בזה ולכסות את העלויות. השירותים שבדרך כלולים כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהיריון הם:

  • אשפוז
  • בדיקת רופא
  • רכישת תרופות
  • לידה מוקדמת מן הצפוי
  • הטסה לארץ של האם והילוד

 

מה הן ההגבלות של הביטוח?

הביטוח נועד באופן כללי לנשים בהיריון שמעוניינות לטוס לחו"ל בראש שקט, בין אם מדובר על טיסה לצרכי עבודה או טיסה למנוחה. רוב חברות הביטוח מגבילות אותו לשלבים הלא מתקדמים של ההיריון, כלומר עד שבוע 32. בנוסף, גם גיל האישה משפיע על האפשרות לרכוש ביטוח, כאשר לרוב הוא מוצע לנשים בגיל 18-42.

ביטוח נסיעות

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה