חיפוש
חיפוש

איפה אפשר לקנות כלי שייט?

אין ספק, שייט הוא הרבה יותר מאשר תחביב, שייט הוא דרך חיים עבור אנשים רבים בישראל ובעולם. אם אתם בחיפושים אחרי יבואן אמין ומקצועי אשר מייבא כלי שייט, אתם צריכים לאתר צוות מומחים אשר מתמחים בציוד ימי. היכן מוצאים כאלו? המשיכו לקרוא. 

מומחים בתחום כלי השייט מספקים מנעד נרחב של סוגי שירותים שונים, כאשר ההתמקדות של יבואני כלי שייט היא בייבוא של כלי שייט למשתמשים בישראל וברחבי העולם. בתוך כל, המטרה היא לספק ללקוחות החברה את הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום. פתרונות מקצועיים בתחום השייט יכולים לכלול מגוון כלים שונים, כולל את הבאים:

  • Sea Ray 280 Sundeck 2014
  • malibu 247 lsv 2012
  • COBALT R7 2019
  • Sea ray sdx 270 2016
  • Sea ray spx 190 2018

 

על מה חשוב להקפיד ברכישת כלי שייט?

באופן כללי, חשוב להבין כיצד ניתן לקבל כלי שייט בטוחים, כאשר כלי שייט אלו צריכים להיות בדוקים על ידי המומחים מטעם יבואן הכלים. אם היבואן הוא סידוש – יבוא ומכירת כלי שייט או כל יבואן אחר, הוא אמור לספק את הכלים הבטוחים ביותר לכל סוגי צרכי השייט.

לפני שכל סירה או כלי שיט יוצא לבית הלקוח, הוא צריך להיבדק על ידי צוותי המומחים השונים. בתוך כך, הבדיקות של כלי שייט יכולות לכלול את הבאות:

  1. בדיקות מנוע ומערכות הנעה.
  2. בדיקת אורות כללית ורכיבים חשמליים שונים.
  3. בדיקת מערכות היגוי ומכלי דלק.
  4. בדיקות מבניות ובדיקת גוף הסירה.
  5. סריקת כלל ציוד הבטיחות על כלי השייט.
  6. במקרה הצורך, ניסויי הרצה לכלי השייט.

לקנות סירה

למה לרכוש כלי שייט ביבואן ספציפי?

אם לרכז את כלל היתרונות של יבואנים מקצועיים לכלי שייט, הרי שיתרונות האלו טמונים בעיקר בעובדה שללקוחות תמיד יש "אמא ואבא" לחזור אליהם. בכל מקרה של תקלה או בעיה מכל סוג, תמיד יהיה לכם שירות לקוחות דובר עברית שנכון לסייע בכל בעיה שלא תבוא.

מלבד יבואן סידוש – יבוא ומכירת כלי שייט, ישנם בישראל עוד כמה יבואנים שניתן לרכוש אצלם כלי שייט. עם זאת, תמיד חשוב לוודא את ותק, רמת הניסיון והכלים עצמם שהיבואן מתחייב לייבא עבורכם. כמו כן, חשוב לבדוק מראש במה כרוך השחרור של כלי השייט מהמכס.

 

מי אחראי לשחרר כלי שייט מהמכס?

האם החברה מטפלת בכך וסוגרת את כל הקצוות? האם אתם נדרשים להתעסק עם המכס לשחרור כלי השייט? חשוב לבדוק זאת מראש. בעוד שחלק מהחברות מגלמות בתוך מחיר כלי השייט את השחרור שלו מהמכס, יבואנים אחרים עשויים להפתיע אתכם עם עלויות נוספות.

לסיכומו של דבר, כלים בתחום השייט מייבאים רק באמצעות יבואנים ותיקים, מנוסים וכאלו שמספקים שירות מקיף 360 בתחום. באופן הזה, אפשר לשוט בצורה לא רק בטוחה, אלא מהנה עם כלי השייט שאתם הכי מעוניינים בהם.

לקנות סירה

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה