חיפוש
חיפוש

איפה הכי כדאי להסתפר בחיפה?

מקרה מצער שאירע לקולגה שלנו לאחר שהגיע אל מספרה בחיפה לפני כמה ימים, גרם לנו להבין כי עלינו לכתוב מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את הפרטים אודות המקום שהכי כדאי להסתפר בו בחיפה. אם אתם רוצים להגיע למספרה טובה ומומלצת שתוציא אתכם במיטבכם לאחר הטיפול, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב.

 

תכירו את המומחים שעזרו לנו להבין איפה הכי כדאי להסתפר בחיפה

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים בנוגע למקום שבו הכי כדאי להסתפר בחיפה, עליכם לדעת כי פנינו אל מי שמכירים את חיפה כמו את כף היד שלהם. מדובר בתושבים שמתגוררים בשכונות שונות למשל:

  • שכונת הדר
  • שכונת כרמל
  • שכונת בת גלים ועוד

הגענו אל אותם התושבים לאחר שפרסמנו מודעה בעיתון מקומי של העיר. במודעה ציינו כי אנו עתידים לכתוב מדריך בנושא תספורות וביקשנו לדעת איפה הכי כדאי להסתפר. חשבנו שנקבל שמות של מקומות מסוימים בעיר, אבל גילינו שתושבי חיפה שלחו לנו דרכים שונות למצוא את המקום המתאים ביותר. לכן, החלטנו קודם להציג בפניכם את הדרך הנפוצה ביותר של תושבי העיר למצוא את המקום שהכי כדאי להסתפר בו.

 

איך תדעו איפה הכי כדאי להסתפר? השלב ה – 1

בשלב הראשון אתם צריכים להיכנס לפייסבוק או לפורום שיש בו תושבים מחיפה ולשאול אותם אם יש מספרות בחיפה שמומלץ להסתפר בהן. אתם כנראה תקבלו מאות פניות, בדיוק כמו שאנחנו קיבלנו. כך שחשוב מאוד שתכתבו שאתם רוצים המלצה ספציפית עם שמות של מספרות ומיקום שלהן. לאחר שיהיו לכם את הפרטים, תסדרו אותם על דף ותמשיכו אל השלב הבא.

 

איך תדעו איפה הכי כדאי להסתפר? השלב ה – 2

כדי שתוכלו לדעת איפה הכי כדאי להסתפר אתם צריכים להיכנס אל אתר של עיצוב שיער – פורטל מקיף בנושא עיצוב שיער. שם תוכלו לערוך חיפוש אחר שמות המספרות שניתנו לכם ולבדוק מה כתוב עליהן. שכן, בפורטל תוכלו למצוא פרטים מקיפים על כל מה שנוגע למספרות בעיר.

 

אז איפה הכי כדאי להסתפר?

אם יישמתם את 2 השלבים שצוינו לעיל, אתם בטח מבינים שיש לכם את הדרך הנכונה למציאת מקום שכדאי להסתפר בו בעיר בלב שקט ובידיעה שתצאו ממנו על הצד הטוב ביותר. אנו נשמח אם תוכלו לכתוב לנו בהודעה פרטית מהו המקום שבחרתם בסופו של דבר והאם יצאתם ממנו מרוצים. שכן, אנו רוצים לכתוב מדריך נוסף בהמשך ובו לציין שמות של מקומות שהומלצו לנו על ידי הגולשים הקבועים שלנו.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך איפה הכי כדאי להסתפר בחיפה. אנו מאחלים לכם בהזדמנות זו שתיישמו את הנכתב לעיל ותגיעו אל המספרה הכי טובה בעיר. שיהיה לכם בהצלחה ולהתראות במדריכים הבאים שלנו.

תספורת לאישה

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה