חיפוש
חיפוש

איך בוחרים איפה לאחסן את תכולת הדירה?

קרה לכם שבגלל סיבות שונות היו לכם חפצים שרציתם לשמור אבל נאלצתם להיפטר מהם? ידעתם שיכולתם פשוט לאפסן אותם במחסנים שכורים? למען האמתף בישראל קיימים מגוון שירותים בתחום.

אז איך תדעו לבחור את המחסן הטוב ביותר לאחסן את תכולת הדירה שלכם?

 

ביטוח בראש שקט

אחד הדברים החשובים ביותר כשאתם מחפשים מחסנים להשכרה הוא לבדוק שיש להם ביטוח. החפצים שלכם נשמרים הרחק מעיניכם ולעולם לא נדע מה צופן העתיד. חשוב לוודא שלחברה בה אתם בוחרים לאחסן את החפצים שלכם יש את הביטוח המקיף ביותר המכסה גניבות ונזקים מכל תחום.

 

ודאו שיש רישיון

מומלץ לוודא שלחברה בה אתם בוחרים יש בכלל רישיון לעסוק בתחום ולהחזיק בשטחים ובמחסנים בהם היא מחזיקה. רישיונות יוכיחו את העובדה שיש להם ביטוח, אבל גם יעזרו לכם לדעת שבחרתם בחברה מקצועית ולא נפלתם בפח של חובבנים.

 

שירותי אבטחה

בדקו מהם תנאי האבטחה של המחסנים. מחסנים כאלה עתידים להיות מושכים עבור גנבים ולכן חשוב שלחברה יהיו תנאי אבטחה מקסימליים. בדקו האם ישנה שמירה במשך 24/7, מאבטחים, מצלמות וכו'. ככל שהחפצים שלכם יהיו מאובטחים יותר, כך אתם תוכלו לדאוג פחות.

 

גודל המחסן

כשאתם בוחרים חברה, בחרו את זו שיש לה מגוון גדלים של מחסנים כך שתוכלו למצוא את המחסן המושלם עבורכם. על המחסן להיות כזה שיצליח להכיל את כל החפצים שלכם בצורה מדויקת. כך תוכלו להימנע מתשלומים נוספים בשל גודל מחסן גדול מידי, או למצוא עצמכם משלמים על שני מחסנים ויותר כי לחברה אין מחסנים גדולים מספיק.

 

מקצועיות

אל תקלו ראש במקצועיות של נותני השירות בחברת האחסון שמצאתם. שירות מקצועי יאפשר לכם לעבור את התהליך בצורה חלקה יותר מבלי כאב ראש מצידכם. כולנו רוצים לדעת שהשארנו את החפצים שלנו בידיים הטובות ביותר.

 

שירותיות

כמובן שלא פחות ממקצועיות חשוב גם אופן השירות. באופן עקבי נעדיף שיתנו לנו שירות בחיוך ובאדיבות, במיוחד כשמדובר באנשים שאנו מפקידים בידם דברים היקרים לנו. לכן בחרו בחברה המציעה לכם את השירות הטוב ביותר.

 

שירותי הובלה

ישנן חברות המספקות שירותי הובלה של החפצים מ/אל המחסנים. בדקו אם לחברה שאתם בוחרים יש שירות שכזה – זה יקל עליכם מאוד ולא תצטרכו לדאוג גם לשינוע של החפצים.

 

תנאים

תנאי ההחזקה של החפצים שלכם חשובים מאוד. עליכם לוודא שבמחסן שאתם מחפשים יש את התנאים הטובים ביותר על מנת לשמור על החפצים שלכם מנזקי מזג האוויר, נזקי בלות ועוד. חשוב לוודא שהמקום מתוחזק היטב על ידי החברה, ושאין בו ליקויים שעלולים לפגום במה שאתם מאחסנים.

 

מיקום

חברות רבות יציעו מחסנים בפריסה ארצית וזה יכול לעזור לכם לא מעט. תוכלו לבחור את המיקום הנוח ביותר עבורכם ולא לבזבז כסף על הובלה לחצי השני של הארץ.

 

שורה של מחסנים

אולי יעניין אותך גם

פולוסה