חיפוש
חיפוש

איפה מהנדס תוכנה יכול למצוא עבודה?

אחד מנושאי השיחה הנפוצים ביותר בקרב סטודנטים ובוגרי הנדסת תוכנה נוגעת להליך מציאת העבודה. שכן, זה ידוע שיש מספר רב של מתעניינים אך מספר המשרות מצומצם למדי. כדי להקל על מי מכם שמחפשים עבודה בתחום, יצאנו לבדוק איפה תוכלו למצוא עבודה חדשה בקלות ובמהירות. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע בנושא.

 

הרקע לכתיבת המדריך

המדריך הנוכחי נכתב כחלק מסדרת מדריכים שעוסקים בחיפוש עבודה בתחומים שונים. המדריכים הללו נכתבו בעקבות פניות רבות שקיבלנו מצד גולשים שמחפשים מקום עבודה כבר תקופה ארוכה ולא מוצאים. מדריך זה עוסק בחיפוש אחר משרות של הנדסת תוכנה מכיוון שמרבית הפניות שקיבלנו מכם, הגולשים, עסקו בתחום מבוקש זה. אנו מקווים שהמידע שיופיע בפניכם בשורות הבאות יאפשר לרבים מכם למצוא את מקום העבודה הבא שלהם בהקדם.

 

איפה מהנדס תוכנה יכול למצוא עבודה? – אפשרות מספר 1 : אתרי דרושים

המקום הראשון שאתם צריכים לערוך בו חיפוש אחר משרה מתאימה היא דרך אתרי דרושים. אתם יכולים פשוט לכתוב בשורת החיפוש של גוגל את המילים הבאות:   איפה דרושים עובדים  מהנדסי תוכנה? חיפוש שכזה יאפשר לכם להגיע אל אתרי דרושים שיש להם מגוון רב של משרות בתחום זה.

 

איפה מהנדס תוכנה יכול למצוא עבודה? – אפשרות מספר 2: במשרדי חברות היי – טק

הימים שבהם היו מודעות נייר עם הכיתוב: דרוש מהנדס תוכנה למשרה מלאה בחברת X כבר עברו מן העולם. אבל האפשרות להגיע אל מקומות עבודה פוטנציאליים עדיין קיימת. ראוי לציין כי מדובר באפשרות שלא מתאימה לכל אחד מכיוון שהיא דורשת את הדברים הבאים:

  • ביטחון עצמי
  • כוח לעבור בין מקומות שונים
  • סבלנות, הרבה סבלנות

אם תיישמו את האפשרות הזו אתם תצטרכו לעבור ממשרד למשרד ולעיתים לקבל תשובות שליליות. שכן, לא כל המשרדים זקוקים כעת למהנדס תוכנה. אבל ברגע שתגיעו למקום שמחפש בעל מקצוע כזה, הוא צפוי לחטוף אתכם רק בגלל היוזמה שלכם והרצון לעבוד בתחום.

 

מה חשוב שתדעו לפני שתצאו להליך חיפוש העבודה?

רגע לפני שתבחרו את האפשרות המתאימה לכם, כדאי שתדעו שאתם צריכים להכין מראש קובץ קורות חיים מעודכן ובו פירוט מצומצם ככל הניתן אודות המשרות שהיו לכם בעבר. חשוב שתבדקו שהקובץ מותאם למשרה שאתם מחפשים. שכן, אל תציינו את הידע שלכם בתחום החינוך או פסיכולוגיה, שכן, אין לכך קשר כלל וכלל למהנדס תוכנה.

 

כמה מילים לפני סיום

רגע לפני שהמדריך יסתיים, חשוב לנו לציין בפניכם שהליך חיפוש עבודה בתחום עלול לשאוב מכם אנרגיות רבות. אנו ממליצים לכם לעצור מידי פעם ולקחת נשימה. לתרגל יוגה או מדיטציה כדי להקל על הקושי שאתם חווים. תגיעו עם אמונה שלמה בתהליך ותוכלו לצאת ממנו עם עבודה מושלמת, רק תצטרכו להיאזר בסבלנות ולהאמין שהתוצאה תגיע בקרוב. בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם

פולוסה