חיפוש
חיפוש

איפה מתקנים בלמים של אופני שטח וכביש?

שעת בוקר, אתה רוכב על הכביש המהיר, הרוח נושבת על פניך, תחושה נפלאה… פתאום, משום מקום מגיעה משאית על הנתיב שלידך במהירות שיא, אתה סוחט את ידית הבלמים במהירות ומצליח לעצור שניה לפני תאונה קטלנית, ההבנה שהחיים שלך ניצלו מכה בך. אין ספק, הבלמים הם מרכיב קריטי בשמירה על חייו של הרוכב, אבל אם חלילה הם שחוקים אתם בטוחים שאתם יודעים מה עושים?

 

עשה זאת בעצמך?

תיקון אופני שטח וכביש נשמע לנו כמו משהו פשוט, בסופו של דבר אלו רק אופניים… לתקן בעצמך את האופניים שלך או בעצם כל דבר נותן לנו תחושת סיפוק ויצירה, כמה מפתה לתפוס מפתח שוודי להבריג פה ושם, למשוך את הכבל של הבלמים והרי ביוטיוב אפשר ללמוד הכל היום! אנחנו אומרים לעצמנו…

אבל ברצינות, הרי אנחנו לא ממש מבינים בתחום של מכונואות אופניים, וגם אם יש לנו חוש טכני מפותח כשזה מגיע לבלמים לא עושים משחקים! טעות קטנה או הברגה לא נכונה יכולה להרוס לכם את הבלמים היקרים שרכשתם במקרה הטוב, או חלילה לגרום איבוד שליטה ברגע האמת.

מכונואות אופניים

בדיקת תקינות

מומלץ לבדוק את תקינות הבלמים לפני כל נסיעה על האופניים, הבדיקה הזו יכולה בבירור להציל חיים. אז איך תדעו אם הבלמים שלכם בסדר או אם צריך שתראה אותם עין מקצועית?

 

הבדיקה

העמידו את האופנים ולחצו בתחילה על הבלם הקדמי, נסו לדחוף את האופניים קדימה, אם הבלם מספק התנגדות ברמה כזו שהחלק האחורי של האופניים יתרומם זה אומר שהבלמים שלכם מצוינים, נסו את הבדיקה גם עם הבלם האחורי כאשר אתם דוחפים את האופניים לאחור.

כאשר הבלמים תקינים האופניים אמורים להיות נעולים לגמרי ולא לזוז, אם אתם מרגישים רפיון מסוים והאופניים מצליחות לזוז קדימה או אחורה, אפילו טיפה, זה אומר שהבלמים שלכם צריכים 'לראות רופא.'

 

על איכות לא מתפשרים

אם החלטתם לרכב באופן מקצועי, וקניתם אופני שטח או כביש אתם צריכים להתייחס אליהם כמו שאתם מתייחסים אל הרכב שלכם. כמו שלא תלכו עם הרכב שלכם לכל מוסכניק מזדמן, ובטח שלא תנסו לטפל בו בעצמכם אלא רק אצל מכונאי רכב מקצוען – אדם בעל ניסיון שאתם סומכים עליו, כך בדיוק לא תלכו עם האופניים שלכם לכל פנצ'ריה בשכונה.

מכונאי אופניים זה מה שאתם צריכים, מישהו שיודע את העבודה וישמור על האופניים שהשקעתם בהם לאורך ימים ושנים טובות.

מכונואות אופניים

ההמלצה שלנו

אם קניתם אופני שטח או כביש מעולות ואתם בעניין לשמור עליהם ולהנות מהם, חברת  CALZE היא בדיוק בשבילכם. חברה המציעה שירותים בכל עולם הרכיבה החל מיבוא של אופניים מקצועיות ממותגים מובילים, פתרון בעיות טכניות באופניים, הרכבת חלקים מיוחדים כמו גם מדי הספק/וואטים ועוד שפע של מוצרים שחלקם ביבוא בלעדי לישראל.

 

מכונאי אלוף

חברת CALZE מציעה גם שירות של מכונאות אופניים, המסופק ע"י צוות של מומחים ובראשם לא פחות מאשר מקסים בורולוצקי – אלוף ישראל ברכיבת כביש, אדם שהתנסה ברכיבה מקצועית מן הסתם יש לו את הטא'צ הנכון לתקן בעיות פשוטות ומורכבות כאחת, לאופניים שלכם אל תסתפקו בפחות ממכונאי אלוף.

לסיכום, בלמים לאופניים זה לא משחק ילדים, הם שומרים עלינו אז מינימום מצידנו לשמור עליהם, מומלץ לערוך להם בדיקת תקינות מדי רכיבה ובמקרה הצורך, לא לחסוך ולנסות לטפל בהם בעצמנו, כי אופניים מקצועיות צריכות טיפול מקצועי.

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה