חיפוש
חיפוש

איפה קונים מוצרים ממותגים לעסק?

מיתוג לעסק ידוע כמקפיץ מכירות. אסטרטגיית שיווק נכונה כוללת מיתוג מקיף למרבית מוצרי העסק. כולנו לא ממש אוהבים לראות פרסומות. למרות זאת, מוצרים ממותגים שעסק מחלק הן לא מטרד על אף אחד. הלקוח נהנה והעסק מרוויח פרסום עקיף.

 

מה המקום המומלץ לרכישת מוצרים ממותגים?

מוצרי פרסום רבים קיימים בשוק. העדיפו לפנות לחנות ותיקה בתחום אך יחד עם זה, בחנו גם את מקצועיותה. העדיפו חנות כמו גרומנס מוצרי פרסום לעסק. בחנות כזו תוכלו למצוא מוצרי פרסום מגוונים וייחודיים, מה שיעלה את ערך העסק שלכם בעיני לקוחותיכם.

 

מתי כדאי לחלק מוצרים עסקיים ממותגים?

מוצר ממותג לאירועים

עסק העומד לפני השקה או אירוע מרכזי, יכול לנצל הזדמנות זו להרחבת המודעות לעסק שלו. מדובר בהזדמנות פז לחלוק מתנה ממותגת שתלווה את הנוכחים באירוע גם לאחר שיצאו מהאירוע.

 

מוצר ממותג לעובדים

באפשרותכם לחלק לעובדים מוצר ממותג כמתנת חג, יום הולדת או קידום. העובדים שמחים לקבל מתנה שימושית ואתם מרוויחים עובדים בעלי מוטיבציה לעבוד בעסק שמשקיע בהם ושמח לפנק אותם.

 

מוצר ממותג ללקוחות

לקוח רצה את שירות העסק שלכם, הגיע לפגישה, בדק מחירים ועדיין לא קיבל החלטה? פרגנו לו עט ממותג. העט ישאר אצלו בכיס ובכל שימוש בו הוא ייזכר בכם. גם לקוח מרוצה שיקבל מתנה ממותגת ימשיך לזכור אתכם ויהפוך לממליץ שלכם מהר מאוד. איך אומרים? זה נהנה וזה לא חסר…

 

אילו מוצרים ממותגים נפוצים בעסקים?

כמות המוצרים הממותגים היא רבה ולכן נסקור בקצרה רק מוצרים שעסקים מובילים לא מוותרים על מיתוג שלהם.

 

עטים ממותגים

עט הוא החפץ הכי מבוקש בכל בית עסק. כמה עטים שקונים ומקבלים, עדיין ממשיכים לשמוח עם כל עט ממותג. עט ממותג ידוע בשיווק החזק שלו. קחו לדוגמה יועץ משכנתאות ש"שוכח" בבנק עט ממותג של העסק שלו, מגיע לאחר מכן לקוח שרוצה להוציא משכנתא ונתקל בעט, הוא מתעניין ומגלה שיש לו למי לפנות.

 

דיסק און קי ממותג

כשיש צורך להעביר ללקוח קבצים או שסתם רוצים לפנק בסרטון מתנה, דיסק און קי ממותג יכול להיות משתלם במיוחד. בכל פעם שהלקוח ישתמש בדיסק און קי שהבאתם לו הוא ייזכר מבית העסק שלכם. ההשקעה במיתוג דיסק און קי ידועה כמשתלמת והרבה עסקים בתחום הצילום לדוגמה, לא מוותרים עליה.

 

לוח שנה ממותג

לוח שנה מלווה אותנו לאורך כל השנה, הוא לא דבר שמחליפים כל יום ולא פלא שעסקים רבים משקיעים מידי שנה בהדפסת לוח שנה ממותג. הלקוח נתקל בלוח לאורך כל השנה. וכך, אם הוא נזקק לשירות שגם אתם מציעים, הוא יעדיף לפנות אליכם כי הוא מרגיש שהוא מכיר אתכם טוב יותר.

 

שקיות ממותגות

כל עסק ממותג המוכר מוצרים, משקיע בהדפסת שקיות ממותגות. שקית ממותגת ממשיכה לפרסם אתכם בכל שימוש שלה…

 

לסיכום

מוצרים ממותגים חיוניים לפרסום עסקים. מוצרים כאלו ניתנים לרכישה בחנויות מתמחות כפי שסיכמנו כאן.

מוצרים ממותגים

 

אולי יעניין אותך גם

פולוסה