חיפוש
חיפוש

 6 יתרונות באיתור נזילות עם מצלמה טרמית

מצלמה טרמית לאיתור נזילות היא המכשיר הנפוץ ביותר כאשר הנזילות הן סמויות ולא יודעים מה מקורן.

למצלמה יתרונות רבים אותם יסקור המאמר הבא.

 

1 – חיסכון בזמן

גיליתם שהקירות והתקרה שלכם נושאים כתמי רטיבות או במקרה גרוע יותר מטפטפים ואינכם יודעים מה הגורם לכך? הזמינו איתור נזילות בתל אביב על מנת לקבל שירות מהיר ויעיל. במקום להתחיל לשבור קירות או מרצפות, לחסוך בזמן ועלויות גבוהות ניתן כיום להזמין חברה לאיתור נזילות שמאתרת את מקור הנזילות במצלמה טרמית. המצלמה מזהה את הטמפרטורה ומצלמת כמו צילום רנטגן את הקירות כדי לזהות את המקום בו הטמפרטורה גבוהה מהממוצע. כך מקבלים את הנתונים במהירות וחוסכים בזמן מיותר.

 

2 – דיוק אופטימלי

למצלמה הטרמית יש יכולת לזהות את מקור הנזילה באופן מדויק וממוקד. במידה והצנרת סדוקה במספר מקומות היא תזהה את כולם בצורה אופטימלית.

 

3 – שומרים על בית נקי

המצלמה הטרמית אינה מלכלכת, אינה חודרת באופן פיזי את הקירות, אין צורך לשבור אותם ולכן גם לא נוצר אבק. כל העבודה נחסכת גם מבחינה הלכלוך וגם מבחינת העלות. במידה והדירה בשכירות עלולה להיווצר בעיה גדולה יותר עם בעל הבית כאשר שוברים קירות וגם זו סיבה טובה לשימוש במצלמה טרמית.

 

4 – אין צורך להזיז את הריהוט

המצלמה היא מכשיר קטן שאינו תופס מקום ואינו מצריך הזזת ריהוט או בלגן בבית. מאתר הנזילות עובר בסמוך לקירות ואינו תופס מקום רב. זה לא כמו שיפוץ, שבירת קירות או הרמת הריצוף הגורמים לכך שהריהוט מפריע וסופג אבק או שדיירי הבית נאלצים לגור במקום אחר. באותה מידה ניתן להתקלח או לפתוח את המים בכיור כך שגם אלו לא יפריעו לפעולת המצלמה.

 

5 – ללא תיקונים בזמן האיתור

כאשר מאתרים את הנזילה עם מצלמה טרמית יודעים בדיוק מה צריך לתקן והיכן להתמקד. לעומת זאת, ללא איתור נזילה מוקדם מזמינים את מתקן הנזילות שמאתר אותה באופן ידני על ידי שבירת הקירות, דבר הגורם לנזק המחייב תיקון מקיף גם לצורך האיתור. בנוסף, הזמן שייעשה באיתור ידני יהיה ארוך כי יש להוציא את המרצפות, לייבש את החול ורק אז לנסות ולאתר את הנזילה בצנרת.

 

6 – חוסכים בעלויות

מכיוון שפעולת המצלמה הטרמית היא מהירה, זמן העבודה מתקצר ואין צורך לשלם על עלויות נוספות מלבד הביקור של מאתר הנזילות. כמו כן, לא צריך להוציא כסף על משפץ שישבור קירות או ריצוף מיותר אם הנזילה נמצאת באזור אחר. לעיתים הנזילה אף מגיעה לשכנים וייתכן שתישאו גם בעלויות עבור הנזקים שנגרמו להם. בעזרת הצילום הממוקד והמהיר ניתן למזער נזקים ולחסוך בכסף שיעלה לכם לשלם לשכנים. לסיכום, ככל שתקפידו לאתר את הנזילה מוקדם יותר, כך התוצאות יהיו לטובתכם.

 

שלולית

אולי יעניין אותך גם

פולוסה