חיפוש
חיפוש

אלו המשחקים שיעזרו לפיתוח ילדיכם

כל איש חינוך יודע שמשחקים לא נועדו רק להנאה, אלא גם ללמידה והתפתחות של הילד. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק מהם המשחקים שיעזור לילד שלכם להתפתח על הצד הטוב ביותר מכל הבחינות. מהבחינה המוטורית (עדינה וגסה), רגשית וחברתית. הישארו אתנו ותקבלו את כל המידע שיאפשר לכם לבחור את המשחק המתאים ביותר לשלב ההתפתחותי ו\או לצורך של הילד שלכם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל לשים אצבע על המשחקים שיעזרו לפיתוח הילדים שלכם, היינו צריכים לפנות אל אנשי ונשות חינוך שמבינים דבר או שניים בנושא. לכן, נכנסו אל קבוצה של גננות בפייסבוק ושאלנו אותן מהם המשחקים החשובים ביותר שהן מאפשרות לילדים בגנים ובפעוטונים לשחק בהם. כמובן שביקשנו לקבל גם הסבר מעמיק אודות המשחק הנבחר, כדי שנוכל להציג בפניכם מה עומד מאחוריו. כך שבשורות הבאות תוכלו לראות את המשחקים שנבחרו על ידי אנשי חינוך בעלי ניסיון.

 

המשחק ה – 1 שיעזור לפיתוח הילדים שלכם

אם אתם מוצאים את עצמכם אובדי עצות אל מול המבחר הרחב של צעצועים ומשחקים לילדים שקיימים ברחבי הרשת ובחנויות הפרונטליות, כדאי שתדעו שאנחנו נעשה לכם סדר ונציג בפניכם את המשחק שהגיע אל המקום ה -1 מבחינת פיתוח יכולות מוטוריות גסות. מדובר בבימבה שמוכרת לכולנו. היא נראית לכם תמימה ומאפשרת לילד לנוע ממקום למקום, אך לא רק. היא מאפשרת לו לפתח את הדברים הבאים:

  • לאמץ את השרירים ברגליים ולעבוד עליהם
  • לפתח את המחשבה (שכן, צריך לנסוע בדרך פנויה ונטולת מכשולים)
  • מפתח יכולות חברתיות (במידה ומישהו אחר נמצא על הבימבה, צריך להמתין בסבלנות)

 

המשחק ה – 2 שיעזור לפיתוח הילדים שלכם

המשחק השני הוא קוביות רכות למשחק. הקוביות יכולות לשמש את הילדים והפעוטות לפיתוח הדמיון שחשוב מאוד בגיל הרך. עם הקוביות ניתן לבנות מגדל או לחבר אותן אחת אל השנייה באופן המתאים. שכן, יש לא מעט קוביות שמתחברות רק אם הן מתאימות (כמו למשל קוביות של לגו עם צורות חיבור שונות)

 

המשחק ה – 3 שיעזור לפיתוח הילדים שלכם

המשחק השלישי שיעזור לילדים שלכם להכיר מרקמים שונים הוא סט של כדורי מגע ותחושה. כיום יש מודעות בקרב גננות רבות בכל הנוגע לתחושתיות. שכן, ישנם ילדים שלא נחשפים למרקמים שונים והדבר גורם להם להירתע ממגע בחול, סקוצ'ים או כל מרקם אחר שאינו נמצא בסביבת הילד בתדירות גבוהה. לכן, חשוב למסור לילדים את הכדורים הללו ולאפשר להם ליהנות מכדורי מגע ותחושה שיכירו להם את הסביבה שאיתה הם עתידים להיפגש בהמשך, בעת הכנת בצק או בעת הגעה אל הים ועוד.

 

לסיום

עד כאן המשחקים שיעזרו לילדים שלכם להתפתח. אנו מאמינים שתמצאו את המשחק המתאים לשלב ההתפתחותי של ילדיכם ומאחלים לכם גידול נעים ופורה ובחירה נכונה של משחקים עבורם.

משחק לתינוקות

 

אולי יעניין אותך גם

בניין
צרכנות
כיצד נקבע שמבנה נחשב מסוכן?

בעיות מבניות בבניין יכולות להיגרם מגורמים רבים ושונים, כמו גם בעיות שלד וכן התפוררות מעטפת הבניין. כל אלו ועוד, הינם גורמים שיכולים להוביל לכך שהעירייה

קרא עוד »
רולטה
צרכנות
גבר? יש לנו סוד בשבילך

חולה על משחקים? אוהב להרוויח כסף? יש לנו בדיוק את מה שאתה צריך! בעוד שבעבר היינו צריכים להרחיק ולטוס למקומות כמו בורגס או לאס ווגאס

קרא עוד »
פולוסה