חיפוש
חיפוש

אלו הסגנונות הכי נפוצים לזר כלה

בשנים האחרונות חל שינוי מהותי בכל הנוגע לבחירת זרי כלה לחתונה. בעבר היה נהוג פשוט לבחור זר חבצלות לבן ולסגור את הסיפור. היום, הבחירה מגוונת, כך שכל כלה יכולה לבחור את הזר המתאים לה ביותר. יצאנו לבדוק מה הם הסגנונות הנפוצים ביותר לזרי כלה שנבחרים על ידי הכלות בארץ וחזרנו עם כמה סגנונות שאתן צריכות להכיר מקרוב.

 

הסגנון ה – 1: זר בסגנון רומנטי

אנחנו מזמינות אותך להכיר את הזר הכי רומנטי שיש בסביבה. מדובר בזר שיש בו גווני פסטל עדינים ורכים. הוא נחשב לזר קלאסי ועדין שמתאים לשמלות קלאסיות ועדינות. אם אתן מתכננות לבחור בזר מסוג זה, כדאי שתדעו שאלו הפרחים שנמצאים בתוכו בדרך כלל:

  • יסמין
  • ורד
  • דליה
  • פיאוני

אתן כמובן יכולות לשדרג ולשנות את חלק מהפרחים, רק שימו לב שהזר מעביר מסר של רומנטיקה בסופו של דבר.

סגנון רומנטי

הסגנון ה – 2: זר "טבעי"

אתן בטח מכירות את זרי הפרחים שאימהות מקבלות מידי פעם מהילדים שלהם אחרי שהם חוזרים מהגינה. אם כן, כדאי שתדעו שהזרים הללו הפכו להיות טרנד בקרב כלות רבות. מסתבר שיש כלות שיוצרות קשר עם חנויות פרחים כדי לבצע משלוחי פרחים באשדוד למטרת הכנת זר שנראה קצת פרוע ומבולגן. מדובר בזר שמורכב מכל מיני פרחים יפים למראה, למשל: ורד אנגלי, אלברוס, אכילאה ועוד.

 

הסגנון ה – 3: זר בסגנון בוהו – שיק

כלות שלובשות שמלות בסגנון בוהו שיק מחפשות בדרך כלל זר כלה באשדוד בסגנון זהה. מדובר בזר היסטרי שכולל מגוון רחב של פרחים וגם צמחים שמשתלבים יחד באופן הרמוני. הנה כמה מהפרחים שתוכלו למצוא בזר ייחודי זה:

  • אקליפטוס יבש
  • טוליפ
  • פמפס

 

הסגנון ה – 4: זר פשוט

כלות שדוגלות במינימליזם ביום יום שלהן בוחרות לא פעם בזר מינימליסטי, פשוט. מדובר בזר קטן יחסית עם סטייל שאין שני לו. הפרחים שמשמשים להכנת זר זה הם פרחי הפרזיה הלבנים. הוא עשוי להיראות כזר קל להרכבה, אבל מי שמבצעים את העבודה הזו, יוכלו לומר לכן שאין זה נכון. שכן, ההרכבה דורשת דיוק מקסימלי.

 

הסגנון ה – 5: זר מפרחים מיובשים

בשנים האחרונות יש עלייה משמעותית ברכישת הפרחים היבשים לזרי כלה. מדובר בזר ייחודי עם קטע. זר שמעביר אמירה אדג'ית. הפרחים שנעשה בהם שימוש בדרך כלל לזר הזה הם עלי דקל יבשים, ענפים יבשים, עשב בר יבש, נוצות וכותנה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכן את הסגנונות הנפוצים ביותר לזרי כלה. בשלב זה יש בידיכן את כל האינפורמציה, כך שנותר לכן רק לבחור את הזר המתאים עבורכן ביותר מבין הרשימה שהוצגה לעיל. נאחל שתבחרו את הזר המתאים לכן כמו כפפה ליד ושתיראו במיטבכן ביום הכי חשוב בחייכן.

זר

אולי יעניין אותך גם

מתנות קטנות לעובדים
מתנות
3 מתנות קטנות לעובדים

אתם לא צריכים לחפש מחקרים שנערכו בתחום כוח האדם כדי לגלות שעובדים מתוגמלים הם עובדים שמביאים לתוצאות חיוניות. עובדה זו כבר ידועה לכל מנהל באשר

קרא עוד »
פולוסה