חיפוש
חיפוש

אלו הפעולות שחובה לעשות על מנת לקבל פיצויים מקסימליים בתאונת דרכים עם אופנוע

לצערנו, תאונות דרכים הן דבר שבשגרה, ולכן כל אדם בישראל צריך לדעת מה לעשות שכשנקלע לתאונה כזו. האופנוע הוא כלי תחבורה נפוץ בישראל ומעורב בלא מעט תאונות. תאונה בה מעורב אופנוע יכולה להוביל לנזקי גוף חמורים ולכן יהיה צורך בפיצויים. כדי שתוכלו לקבל פיצויים מקסימליים במעורבות בתאונת דרכים עם אופנוע יש צורך בעשייה של כמה פעולות חשובות עליהן נדבר.

 

מדוע התאונות באופנוע קשות יותר

אופנוע בניגוד למכונית, הוא כלי רכב הנוסע על שני גלגלים ולא על ארבעה. כך, כשיש תאונת דרכים, האופנוע מאבד את יציבותו הרבה יותר בקלות מאשר מכונית. בנוסף, בניגוד למכונית, באופנוע נוסעים כשחשופים לחלוטין, ללא שום חומר שיפחית את הפגיעה. בגלל המבנה שתואר, לעיתים פגיעות מתאונת אופנוע הן הרבה יותר קשות, ומתעצמת החשיבות של ייעוץ נפגעי תאונות אופנוע.

 

ביטוח חובה לאופנוע

כדי שהפיצויים יהיו בידיים שלכם בוודאות, יש צורך בביטוח חובה לאופנוע. כל כלי רכב ממונע בארץ מחויב לעשות ביטוח שתפקידו לשלם את הפיצויים על נזקי הגוף בהינתן תאונת דרכים. מאחר שביטוח החובה מאד יקר לאופנוע, ישנם אנשים שלא עושים ביטוח זה, והדבר מפחית משמעותית את הסיכוי לקבל פיצויים.

 

היעזרות בעורך דין

ישנם עורכי דין שמתמחים בתחום של תאונות דרכים ובפרט תאונות דרכים בהן היה מעורב אופנוע. רצוי מאד להתייעץ עם עורך דין שיעזור לכם להוציא מהצד השני את הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם.  עורך דין טוב מכיר את החוק ויודע מה מגיע לכם וכמה מגיע לכם, וילחם את המלחמות שלכם בעבורכם. כך, תוכלו לקבל מחברת הביטוח את כל הכסף לו אתם זכאים בגין תאונת הדרכים.

 

סבלנות

לא תמיד כדאי לתבוע מיד אחרי תאונת הדרכים. לעיתים יהיו נזקים שיצוצו לאחר זמן מה שלא ידעתם עליהם. כך למשל, ייתכן שהפציעה תהפוך לחמורה יותר ולא תוכלו להמיך לעבוד בעבודה הנוכחית שלכם והפיצויים על אובדן כושר השתכרות יהיו גדולים יותר. אם תבעתם מיד, לא תוכלו לתבוע פיצויים אלו בשנית, אם חיכיתם, תקבלו את המגיע לכם.

כמובן שלא צריך לחכות זמן ארוך מדי, זאת משום שאם אתם זקוקים לכסף אתם תקבלו אותו. לעיתים גם חברות הביטוח נותנות חלק מהכסף לפני התביעה ואת החלק השני אחריה, זה כמובן ייחודי לתאונות דרכים כאשר רוכב האופנוע היה מבוטח.

לסיכום, תאונות אופנוע הן דבר לא פשוט כלל, אך צריך להיות ערוכים אליהם. הדבר החשוב ביותר הוא לקח ייעוץ משפטי טוב שידע להכווין אתכם בתהליך ולהילחם את המלחמות שלכם. בנוסף, חשוב מאד לעשות ביטוח חובה לאופנוע, שיאפשר לכם לקבל את הפיצויים להם אתם זכאיים מבלי שום בעיות וללא אשם של הצד השני שהיה מעורב בתאונת הדרכים.

תאונת דרכים

אולי יעניין אותך גם

עֵסֶק
כללי
יש לך עסק? כך תייעל אותו

מאחורי כל עסק מצליח עומד מנהל שבוחן בתדירות גבוהה את דרכי ההתייעלות האפשריות שיובילו לשיפור ההתנהלות היום יומית. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע בהליך

קרא עוד »
פולוסה