חיפוש
חיפוש

מזמינים מלון בטאבה

יש המון סיבות לרדת לחופשה בסיני, אבל אם כבר אתם הולכים לפנק את עצמכם בחופשה של שקט, ים ומדבר, למה שלא תעשו את זה במלון בטאבה? יש לנו 8 סיבות מעולות בשבילכם, וכל אחת טובה יותר מהשנייה. אזהרה: הקריאה במידה ואין לכם ימי חופש בזמן הקרוב, על אחריותכם

זוכרים את תרגיל השמש שהיו עושים לנו בבית הספר היסודי, עם המילה בתוך עיגול והקרניים שיוצאות ממנו? אז בואו נעשה את זה בעצמנו. המילה סיני – מה היא אומרת לכם?

ים כחול מושלם, נוף אינסופי של מדבר מנוקד בעצים, שקט, רוגע, שלווה יפה! אתם ממש טובים בזה! מה עוד? מיץ גויאבה, פאנקייקים, סחלב חם, ערסלים, בריזה… יש עוד מלא, וכל אסוציאציה מציירת חופשה קסומה ומיוחדת, ממש כאן, קצת מעבר לגבול.

העיר הראשונה שתפגשו בסיני היא טאבה, ולא במקרה היא נחשבת לאחד היעדים המומלצים ביותר לחופשה. בתי מלון בטאבה בדרגת 4 ו-5 כוכבים עומדים בסטנדרטים גבוהים מאוד של בתי מלון דומים בישראל ובחו"ל וכל מי שחוזר משם יספר לכם בעיניים נוצצות על החופשה המושלמת. אז מה הופך בית מלון בטאבה למקום הבא שאתם חייבים לנפוש בו? טוב ששאלתם. יש לנו כמה סיבות מעולות לכך:

חופשה

  1. את הנוף הזה לא תוכלו לקבל באף מקום אחר, באחריות.

אתם בטח תגידו – באילת יש את אותו הנוף בדיוק, ואנחנו נגיד – אם הייתם מבקרים בטאבה לא הייתם אומרים את זה (ובסוף היינו מתנשקים). אבל באמת, הנוף בסיני, בסה"כ קילומטרים בודדים דרומית לאילת, כל-כך ירוק מנוקד בשטחים עצומים של דשא מטופח, עצים ופרחים, שזה קצת מעליב להשוות אותו לזה של מתחם המלונות באילת, שמנוקד, ובכן, במרבדי בטון.

מלון מובנפיק טאבה – זנזיבר במרחק 5 שעות נסיעה מהבית

  1. תוך 6 שעות מהרגע שיצאתם מהבית אתם יכולים כבר להיות בחדר במלון בטאבה.

אילת, מכירים? אז טאבה היפה נמצאת ממש מעבר למעבר הגבול באילת. אם אתם מגיעים באמצע השבוע או בתקופה לא מתויירת, יש לכם חצי שעה להעביר במעבר הגבול ואז טאבה כולה שלכם. אגב, אם החלטתם להגיע בטיסה מתל-אביב, הרשו לעצמכם להוריד שעתיים מהטוטאל (כולל שופינג באילת).

  1. אפשר להגיע לטאבה עם אוטו

עם יד על האמברקס, לכמה חופשות בחו"ל יצא לכם להגיע עם האוטו שלכם? לטאבה זה לא רק מתבקש, זה גם משתלם – מחיר הדלק שם נמוך בכמעט פי 2 מאשר בישראל. דמיינו את הסיטואציה – אתם מגיעים למלון שלכם בטאבה ברכב, כמו בוסים, בשיא הנוחות ומבלי להיסחב עם מזוודות או להיות תלויים באף אחד, גם לא בווייז. וורום וורום!

  1. חופשת הכול כלול בבית מלון בטאבה שווה למה שתוציאו על לילה אחד בחו"ל

אנחנו לא צוחקים. בחודשי הקיץ והחגים אתם יכולים למצוא חופשת הכול כלול ל-3 ימים במלון 5 כוכבים בטאבה במחירים חלומיים (סליחה, אנחנו שונאים את המילה 'הזויים') של פחות מ-1,000 ₪. אם אתם מגיעים בתקופה פחות מתויירת, אתם יכולים למצוא את אותו דיל בכמה מאות שקלים פחות. מכיוון שהנוף בטאבה נשאר אותו דבר כל השנה, ומזג האוויר בחורף הוא נוח ממש, מה אכפת לכם לנצל את המחירים הכל-כך משתלמים ולנסוע כבר עכשיו לכמה ימים של שקט ופינוקים?

מלון סטרנד ביץ' טאבה – יפה כאן גם בחורף

  1. אם לא בא לכם להתרחק מהגבול – תקבלו פטור מאגרת המעבר בגבול (ותתפנקו במלון 5 כוכבים סופר מפואר)

כחלק מהסכם בוררות בינלאומי שהושג בין מצרים לישראל ב-1989, הוחלט שהבעלות על מלון הילטון טאבה (שהיה אז בשליטה ישראלית ונקרא "אביה סונסטה" וכיום נקרא "נלסון וילג' טאבה" לאחר שרשת הילטון מכרה אותו ב-2016) תעבור למצרים, אבל כפשרה, האזור הצמוד לגבול יישאר שטח שבו ישראלים לא יידרשו לשלם אגרת מעבר או להציג ויזה. כיום שוכנים בסמוך לגבול 3 מלונות – נלסון וילג' טאבה (הילטון טאבה לשעבר), מובנפיק (זה מהתמונה המהממת למעלה) וטאבה סנדס, ואם אתם מתארחים שם, נחסך מכם לשלם 106 ₪ במעבר הגבול הישראלי, ובערך 80 ₪ בצד המצרי. כלומר – הרווחתם כמעט לילה נוסף ????

אגב, נלסון וילג' טאבה נקרא כך על שם רפי נלסון, בעליו של המלון לפני שעבר לרשת הילטון. אניוויי, ככה הוא נראה היום: 

  1. כי אתם חייבים לבקר בטאבה הייטס לפחות פעם אחת בחיים

טאבה הייטס הוא מתחם עצום, מעין כפר נופש, המאכלס 5 בתי מלון מפוארים ומגוון אטרקציות כגון מרכזי בריאות וספא, מגרשי ספורט, מגרש גולף ענק, מסעדות, חנויות וטיילת ארוכה שמחברת בין המלונות השונים. בקצהו הדרומי של המתחם שוכן מועדון צלילה מצוין ומרכז ספורט ימי שמציע מגוון פעילויות ימיות כיפיות לכל המשפחה. אתם לא צריכים לדאוג מהגעה ממקום למקום, מכיוון שבמתחם פועלים שאטלים חינמיים לאורך כל היום.

מתחם טאבה הייטס שוכן כ-15 ק"מ דרומית לטאבה ומציע לאורחים בו את הנוף המושלם ביותר שאפשר לדמיין – רכסי הרים אדמדמים מצד אחד והים האדום (כחול) מהצד השני, כשרצועת החוף עצמה מבודדת, שקטה ומטופחת מאוד, שאורכה כ-5 ק"מ. חשוב לציין כי המתחם מאובטח בקפידה באמצעות שומרים לאורך כל שעות היום המבצעים בדיקות ביטחוניות מחמירות.

מלון Bayview Taba  – לא למרחיקי לכת (מהגבול)

  1. כשמדובר בטאבה, אתם יכולים להרשות לעצמכם להיות ספונטניים

קראתם, התאהבתם ואתם רוצים להגיע תכף ומיד לבית מלון בטאבה לחופשת החלומות? Cool. אם יש לכם 2-3 ימי חופש לרשותכם, אתם יכולים למצוא את עצמכם כבר היום בטאבה מבלי יותר מדי מאמץ.

שלב ראשון – הזמינו מלון בסיני בקלות ובנוחות. לכו תדעו, אולי תפלו על מבצע שווה ממש של הרגע האחרון.

שלב שני – אם אתם מוותרים על הגעה ברכב פרטי, שריינו לעצמכם טיסה, כרטיס לאוטובוס או טרמפ עם מישהו שיורד לסיני עם רכב. איפה מוצאים כאלה? בקבוצה אוהבי סיני – טרמפים ושותפים.

שלב שלישי – תנו לעצמכם לעבור למצב סיני ולספוג ממנה את כל הטוב שהיא מציעה בחופשה שלכם, כדי שתוכלו לחזור הביתה טעונים באנרגיות טובות ועם ראש ונפש נקיים. מגיע לכם.

למידע נוסף: https://www.sinaisite.co.il

אולי יעניין אותך גם

חוּפשָׁה
תיירות
באילו אתרים כדאי לחפש חופשה?

בעולם המהיר של היום, כולם רוצים הפסקה משגרת היומיום שלהם, מחפשים מפלט שבו הם יכולים להירגע ולהנות. עבור אנשים חרדים, מציאת יעד לחופשה, המתאים לאמונתם

קרא עוד »
מלון
תיירות
איך בוחרים מלון בעיר חיפה?

בחירת המלון המתאים ביותר בחיפה היא משמעותית ביותר כי היא יכולה לשפר את חוויית הטיול שלכם ולהפוך אותו לייחודי ומושלם. למזלכם, לצד האטרקציות המגוונות והעושר

קרא עוד »
סיורים בחו"ל
תיירות
סיורים בחו"ל: המדריך המלא

יציאה לסיור בחו"ל יכולה להיות חוויה מרגשת ומעשירה, המאפשרת לך לחקור יעדים חדשים, לשקוע בתרבויות שונות וליצור זיכרונות מתמשכים. עם זאת, תכנון סיור מוצלח דורש

קרא עוד »
לתכנן טיול לאיסלנד
תיירות
איך מתכננים טיול באיסלנד?

איסלנד, ארץ האש והקרח, היא אחד היעדים הייחודיים והיפים בעולם. מהקרחונים המדהימים והנופים הוולקניים ועד לתרבות התוססת ולמקומיים הידידותיים, לאיסלנד יש מה להציע לכל מטייל.

קרא עוד »
פולוסה